Sukces z metką XXL – rozpoczął się II etap Projektu Big Beautiful Women

Na początku maja ruszyła kolejna edycja projektu Big Beautiful Women pod hasłem „Sukces nie jest zarezerwowany dla rozmiaru S”. Właśnie zakończył się pierwszy etap projektu czyli rekrutacja uczestniczek. Spośród wszystkich kandydatek wybrano kobiety wyróżniające się swoim optymistycznym podejściem do życia, siłą, kreatywnością, realizujące się zawodowo i prywatnie, które mogą zainspirować innych.

Kolejna edycja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem. Zgłaszały się kobiety w wieku od 17 do 68 lat, z rozmaitym doświadczeniem życiowym i zawodowym: samotnie wychowujące dzieci, skupione na karierze, odnoszące ogromne sukcesy biznesowe, ale także podróżniczki, poszukiwaczki, artystki. Ostatecznie, do udziału w sesjach zostało wybranych 12 uczestniczek. Każda z wybranych kandydatek jest inna: są w różnym wieku, wykonują różne zawody, to co je łączy to siła, kreatywność, empatia i radość z bycia sobą.

Pierwszą ujawnioną uczestniczką II edycji Big Beautiful Women jest Agata „Pinked” Kaługa, która stworzyła stronę i bloga o nazwie Prawdziwe Kobiety Mają Krągłości (PKMK). Pozostałe uczestniczki projektu będą sukcesywnie przedstawiane.

Kobiety II edycji Big Beautiful Women stają się jednocześnie liderkami kampanii społecznej Big Beautiful Women, której celem jest pokazanie, że – wbrew stereotypom – kobiety plus size mogą być piękne, ambitne, pełne pasji i marzeń.

„W tym roku zależy nam, żeby w ciekawy i artystyczny sposób pokazać Kobiety Sukcesu w ich naturalnym środowisku pracy. To jest główny cel II edycji” – mówi Urszula Lola koordynatorka projektu. „Tworzymy zespoły specjalistów – fotograf, stylistka, wizażystka/charakteryzatorka, fryzjer. Następnie wspólnie z uczestniczką ustalamy szczegóły sesji. Efekt końcowy jest wspólnym dziełem fotografa, stylistów i bohaterki zdjęcia”.

Podobnie jak podczas zeszłorocznej edycji, finałem projektu będzie wystawa zdjęć modelek w rozmiarze XXL. W planach jest również wydanie kalendarza, organizacja konkursu dla młodych projektantów. Wszystkie osoby i firmy współpracujące przy realizacji projektu uczestniczą w nim na zasadach pro bono. Podczas realizacji I edycji projektu do jego organizatorów zgłosiło się ponad 1000 kobiet z Polski i zagranicy, a liczba fanów na profilu akcji na Facebooku przekroczyła już 2000.

Więcej informacji o projekcie można znaleźć na stronie internetowej www.bbwprojekt.pl oraz fanpage’u na Facebooku BigBeautifulWomenProjekt.

Przypominamy również, że nasz serwis ModaiJa.Pl jest jednym z patronów medialnych projektu.

Zobacz również: Przedstawiamy: Agata „Pinked” Kaługa

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][nggallery id=3166]

zdjęcia sesyjne: Magdalena Chudkiewicz
zdjęcia backstage: Emilia Mańk[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top