O nowej kolekcji wiosna-lato Szymanska Fashion rozmawiamy z jej twórczynią, projektantką Katarzyną Szymańską

Strona główna » Blog » O nowej kolekcji wiosna-lato Szymanska Fashion rozmawiamy z jej twórczynią, projektantką Katarzyną Szymańską

O nowej kolekcji wiosna-lato Szymanska Fashion rozmawiamy z jej twórczynią, projektantką Katarzyną Szymańską

Czym wyróżnia się Pani autorska kolekcja wiosna-lato 2013?

Jest ona przeznaczona dla kobiet 30+ i wyżej, kobiet sukcesu z polotem, ceniących oryginalność i własny, niepowtarzalny styl, które sa odważne i mają własne zdanie. Z pewnością lubię projektować dla tych pań, które nie lubią powtarzalności ubiorów, co obserwujemy obecnie na polskiej ulicy. Większość moich modeli jest wykonana z jedwabiu, satyny i czystej bawełny i charakteryzuje się zwiewnością i cięciami bocznymi, których zadaniem jest wyszczuplenie sylwetki. Są one taliowane, przez co podkreślają sylwetkę kobiety. Szyję według oczekiwań moich klientek, wśród których są gwiazdy telewizji, estrady i artyści oraz kobiety biznesu. W moim Atelier w Poznaniu otworzyłam obecnie Fashion Cafe, gdzie delektując się kawą każda kobieta może przejść metamorfozę i zamienić się w elegancką damę na miarę XXI wieku. Planuje otwarcie takich Fashion Cafe w większych miastach Polski.

 W tym roku firma Szymanska Fashion obchodzi okrągłą rocznicę? Jakie są Pani plany na najbliższe miesiące?

W 2013 roku świętujemy 10-lecie istnienia na modowej mapie Polski. Z tej okazji planuje w czerwcu br. premierę nowej marki – SCHIMKA, która będzie skierowana do kobiet 25-45 lubiących wygodny styl miejski, grundge i niepowtarzalny szyk. Hasłem reklamowym nowej marki będzie – LOOK YOUNGER, czyli wyglądaj młodziej nawet mimo lat. Z pewnością będzie to marka niskobudżetowa, bo takie są w tej chwili wymagania rynku. Mam wielką nadzieję, że spotka się ona z przychylną oceną środowiska mody w Polsce i za granicą, gdyż planujemy wielką ekspansję i akcje promocyjne także poza naszymi granicami. Będziemy współpracować z firmą Baldowski w zakresie markowych butów do pokazów. Oprócz marki SCHIMKA, która jest moim najmłodszym i najbardziej oczekiwanym „dzieckiem”, od wielu lat projektuję także pod marką Bianco-Nero, którą kiedyś stworzyłam. Jest ona marką strojów w tonacji czarno-białej, głównie szykownych sukienek wieczorowych i koktajlowych, ale nie tylko. Każda kobieta bez względu na wiek i zasobność portfela będzie mogła znaleźć dla siebie odpowiedni strój.

Katarzyna Szymanska

Katarzyna Szymańska

Zobacz również: kolekcja wiosna-lato 2013 Szymanska Fashion

2018-03-14T08:15:15+00:00 5 maja 2013|Świat Kobiet|

Zostaw komentarz