Zmysłowa, pełna emocji i niezwykle kobieca. Taka była diva lat 60 i taka jest także kolekcja New Retro od MOHITO.
Powrót do gorących klimatów lat 60 i rewolucji kulturalnej. Kobiety są w 100% kobiece, pociągające i pewne siebie. Świadome swojego piękna, uroku i seksapilu podkreślają swoje sylwetki stając się Boginiami na Ziemi.
Brigitte Bardot, Audrey Hepburn czy Twiggy , to nie tylko największe gwiazdy popkultury, lecz również jedne z najbardziej stylowych muz świata mody. Ich ponadczasowy styl i klasa stały się również inspiracją dla najnowszej jesienno – zimowej linii marki MOHITO o wymownej nazwie New Retro.
W kolekcji MOHITO znaleźć można klasyczne ołówkowe spódnice, podkreślające sylwetkę spodnie cygaretki, spódniczki mini i marynarki z baskinką podkreślającą linię bioder. Do łask wracają również koszulowe bluzki z niezwykle dziewczęcymi, okrągłymi kołnierzykami, eleganckie sukienki midi z rozkloszowanymi spódnicami rodem z lat 50 oraz bardzo zmysłowe koronki.
New Retro od MOHITO to subtelne pastele: beże, pudrowe róże oraz mięta, jak również głęboka i zmysłowa czerń. By kolekcja nie była jednak zbyt słodka, projektanci wprowadzili rock’n’rollowe skórzane wykończenia, nity czy ćwieki.
I na końcu, jeden z najważniejszych elementów New Retro: dodatki. W tej niezwykle kobiecej i zmysłowej linii marki MOHITO znaleźć można najmodniejsze w tym sezonie biżuteryjne kołnierzyki, wyszywane cekinami, kryształkami, bądź wykonane z perełek. Niezwykle ciekawie prezentują się również torby, małe ultra kobiece kuferki w pastelowej tonacji, bądź duże torby w stylu Shopperbag z eko skóry z krokodylowym tłoczeniem.
To co wyróżnia New Retro, to zmysłowość, rock’n’rollowy pazur i absolutna kobiecość. To kolekcja, która niczym magiczna różdżka poprawia nastrój i dodaje pewności siebie.
[nggallery id=3133]