ZUO Corp. kolekcja jesień-zima 2011/2012

ZUO Corp. to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę i Bartka Michalca w 2010 roku. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie.
Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. Co daje kupującemu poczucie niepowtarzalności zakupu. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Projektanci stworzyli uniwersalny pod względem użytkowania produkt o wyraźnej ,,organicznej geometrii”, dzięki zredukowaniu w konstrukcji ubrań szwów do minimum.

Kolekcja jesień – zima 2011/12 oparta jest na dwóch, opatentowanych kształtach: ,, krzyż” oraz ,,dziobów”.
Krzyż jest ostateczną formą zarysu idei stworzenia ubrania z prostokątnego kawałka tkaniny. Finalny kształt opiera się na dwóch cięciach; wertykalnym i horyzontalnym przez co tworzy się wrażenie krzyża patrząc na przód produktu.
Konstrukcja ,,dziobów”, została stworzona na bazie trójkątów, umieszczonych z przodu sukienki. Daje to wrażenie efektu orgiami o bardziej miękkiej i prostej linii.

Kolekcja została zainspirowana fakturą opadających piór, na bezwładnie ułożonym ciele martwego ptaka.

W sezonie jesień – zima projektanci proponują głownie wełniane płaszcze i trencze, dla kobiet oraz bawełniane parki dla mężczyzn. Sukienki, głownie wełniane i bawełniane, zostały zaopatrzone w system frędzli i troczków za pomocą których użytkownik może współprojektować ubranie dowolnie zmieniając jego kształt. Dużą część kolekcji stanowią dzianinowe produkty wykonane z wysokiej jakości bawełnianego jerseyu oraz z czarnej dzianiny dresowej takie jak bluzy krzyż oraz luźne spodnie o bardzo niskim kroku.
W kolekcji dominuje głównie czerń, szarość i biel, wzbogacone paletą odcieniów ziemi, od brązów po khaki, gdzieniegdzie przełamane wzorami kropek, prążków oraz kratek.
Autorami podwójnej kampanii marki są Mateusz Stankiewicz (odsłona damska) oraz Aldona Karczmanrczyk (odsłona męska).

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][nggallery id=2076]

Marka postawiła na rewolucyjny koncept punktów sprzedaży. Od stycznia 2011 roku działa pierwszy w Polsce Pop-up Shop zuo corp. Awangardowy 42 metrowy sklep stanął przy ul. Brackiej 20 ( vis-a-vis Między Nami Cafe), tylko do końca marca. Głównym założeniem, projektu jest wykreowanie unikalnego wydarzenia z pogranicza sztuki, mody i designu. Czarny, nieciekawy z pozoru kubik, kryje wewnątrz system luster, który w połączeniu z instalacją świetlną, multiplikuje przestrzeń, tworząc wrażenie nieskończoności.

Pawilon czynny od 12 do 21, z wyłączeniem niedzieli.

Zobacz również: gwiazdy w kreacjach ZUO corp.[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top