Natasza Urbańska twarzą kolekcji KOBO Professional

KOBO Professional wybrało ambasadorkę nowej, jesienno-zimowej kolekcji kosmetyków do makijażu. Została nią gwiazda polskiej estrady – Natasza Urbańska. Marka KOBO, obchodząca w tym roku pierwsze urodziny, to kosmetyki najnowszej generacji, które charakteryzują się niezwykłą trwałością i łatwością aplikacji. Kolekcja ELEGANCE wykreowana przez firmę na najbliższy sezon jesień/zima 2011 nawiązuje do zmysłowości, elegancji i nostalgii lat 20.

Kolekcja ELEGANCE stworzona przez KOBO Professional na sezon jesień-zima jest powrotem do przeszłości, przywołaniem pięknych i eleganckich diw kina lat 20., hołdem dla klasyki i stylu poprzednich dekad. To doskonały mariaż współczesności z przeszłością.

W najnowszej kolekcji KOBO dominują mocno zarysowane usta. To na nich skupia się cała uwaga makijażystów – usta mają przyciągać spojrzenia, zachwycać, wprowadzać w aurę kobiecej tajemniczości. „Natasza została umalowana dwoma odcieniami klasycznej i zmysłowej czerwieni – Catwalk Red oraz Wine Red. Dzięki temu jej piękne usta nabrały czaru i charyzmy gwiazd tamtego okresu. Dopełnieniem stylizacji jest porcelanowa cera, stanowiąca tło makijażu oraz pozostawione w nostalgicznej nucie oczy, które dodają tajemniczości spojrzeniu.” – komentuje Kasia Kozłowska-Kołodziejska, dyrektor kreatywny marki KOBO Professional – „Makijaż oka lat dwudziestych był powłóczysty i tajemniczy, dlatego Natasza została umalowana zgaszonymi odcieniami perłowego różu oraz szarościami.”

Kolorystyka kolekcji ELEGANCE to romans przeszłości z najnowszymi trendami w makijażu, a jej ambasadorka – Natasza Urbańska – niczym gwiazda przedwojennego kina – błyszczy wyrazistym i nostalgicznym makijażem, jaki został wykreowany przez KOBO na ten sezon.

„Natasza Urbańska odpowiadała wszystkim naszym założeniom: utalentowana piosenkarka i aktorka, podziwiana na scenie, o charyzmie w stylu gwiazd wielkiego kina, pięknej twarzy i… kobiecych, zmysłowych ustach. Wkrótce Natasza wcieli się również w rolę Poli Negri w musicalu „Polita”, którego sponsorem została marka KOBO Professional. Współpraca przy tym wydarzeniu, stanowi idealne dopełnienie linii ELEGANCE. Aktorka – która została twarzą najnowszej kolekcji, łączy zatem wszystko to, co piękne, tajemnicze i charyzmatyczne w Poli Negri z urokiem i czarem współczesności” – dodaje Agnieszka Jaszczuk, dyrektor marketingu sieci Natura Drogerie.

Zobacz również: najnowsza kolekcja ELEGANCE fall / winter 2011

 

Scroll to Top
Scroll to Top