Pokaz najnowszej kolekcji Marty Banaszek Na wybiegu ambasadorki kampanii społecznej „Dobra dla Ciebie? Idealna dla siebie” oraz Maja Hirsch w roli modelki

W czwartek 19 maja w Fabryce Norblina w Warszawie odbył się pokaz najnowszej kolekcji Marty Banaszek. Pokaz zakończył stworzony przez Martę Banaszek NOWY DZIEŃ KOBIET – wydarzenie mające na celu wsparcie kobiet w ich drodze i dążeniu do samoakceptacji i szczęścia.

Zgromadzeni na pokazie goście zobaczyli 30 modelek, w tym znane z programu Top Model: Anię Piszczałkę, Patrycję Sobolewską i Julię Sobczyńską, w roli modelki zamykającej pokaz wystąpiła Maja Hirsch.

Na pokazie nie mogło zabraknąć ambasadorek stworzonej przez Martę Banaszek kampanii społecznej „Dobra dla Ciebie? Idealna dla siebie” m.in. aktorek Ewy Gawryluk, Anny Oberc, Kamili Kamińskiej, działaczki społecznej i prawniczki Weroniki Marczuk, dziennikarki Dagmary Kowalskiej, Miss Polonii Natalii Gryglewskiej, czy mistrzyni Świata w drifcie Karoliny Pilarczyk. Panie pojawiły się jednak nie tylko „na” pokazie, ale także „w” pokazie, otwierając go wspólnym przejściem po wybiegu w koszulkach z hasłem kampanii.

Wśród ponad 400 gości pokazu można było zobaczyć m.in. dziennikarza Bartka Jędrzejaka, Prince Charming Jacka Jelonka, dziennikarkę Małgorzatę Tomaszewską, piłkarza Tomasza Iwana z modelką Karoliną Woźniak czy Olę Szol z Modivo, a także wiele kobiet biznesu, dla których tworzy Marta Banaszek. Projektantka chce odczarować pokazy mody jako te dedykowane jedynie gwiazdom, dlatego na swój kolejny pokaz zaprosiła także kobiety, z którymi ma kontakt na co dzień, kobiety takie, jak ona, zwyczajne, jednak całkowicie niezwykłe w swoim indywidualizmie.

O kolekcji

Marta Banaszek specjalizuje się w szyciu miarowym i modzie, w której styl biznesowy łączy się z modnym sznytem. Projektantka w swojej pracowni spotyka się z najróżniejszymi kobietami, które borykają się z problemami doboru dopasowanego do nich ubrania. Ogranicza je rozmiar, ale też bardzo często trendy w modzie, które narzucają na cały rynek, to, co powinnyśmy nosić i to jak wyglądać. Najnowsza kolekcja powstała z obserwacji i rozmów o potrzebach z klientkami i jest stworzona przez kobiety dla kobiet.

W kolekcji znaleźć można ubrania biznesowe, osadzone w trendach mody selektywnie, tak, aby nie przeminąć z kobiecej szafy wraz z przemijającym trendem. Najmocniejszymi elementami kolekcji są marynarki o różnorodnych formach, zarówno oversize z funkcjonalnymi kieszeniami, jak i mocno taliowane z potrójnymi zaszewkami –  pięknie eksponującymi talię czy wersje mini. Spodnie to w kolekcji wyłącznie modele z wysokim stanem i rozszerzanymi nogawkami, które świetnie wydłużają nogi i dbają o proporcje sylwetki. Nie zabrakło koszul, w których projektach Marta stawia na obszerne wygodne niebanalne formy. Oraz sukienek, w których fasonach projektantka postawiła na te, które będą odpowiednie dla kobiet o przeróżnych figurach, a które wpiszą się w biznesowy dress code. Wiele form oparto na geometrycznych formach koła czy kwadratu (dekolty, przeszycia, formy rękawów).

Kolorystyka kolekcji jest stonowana i oscyluje wokół kremu, śmietany, granatu, szarości, czerni, z pojedynczymi fuksjowymi elementami. Materiały, z których uszyto kolekcję to wełny, bawełny, wiskoza, bucle czy len. Co ciekawe projektantka użyła lnu do wykonania najbardziej wieczorowych sylwetek, pokazując, że doskonale skonstruowana elegancka suknia może być lniana. Kolekcja nie jest projektowana na dany sezon. Marta Banaszek chce aby jej ubrania były pozasezonowe i ponadczasowe.

Marta Banaszek o swojej kolekcji mówi wprost: „Tu nie ma sezonowości, najmodniejszych barw, hitów jednego sezonu, ubrań, w których ktoś zakocha się w sekundę i w sekundę o nich zapomni kiedy przestaną być modne. Ubrania z metką MB to takie, które wpiszą się do kobiecej szafy na lata, stanowiąc jej znakomity stylowy element. To ubrania, które możemy nosić na co dzień do pracy, na wyjścia popołudniowe na biznesowe wydarzenia. Kobieta, nosząca moje projekty ma wyglądać odpowiednio do okazji, często musząc wpisać się w zasady dress codu, ale też nie nudno w biznesowym mundurku. Projektuję ubrania, w których każda kobieta, zgodnie z mottem mojej kampanii społecznej, nie będzie się zastanawiać „Dobra dla Ciebie?”, ale czuć „Idealna dla siebie”.

Stylizacje pokazu uzupełniły buty marki HAMMER.

Partnerzy pokazu:

Piaggio (Vespa Polska), Fabryka Norblina, Food Town, Bobbi Brown, Gold Polska, Ideal Beauty Clinic, Capuccino Cafe, Cechini, BUH, Closer Music.

Zobacz również:

Dzień Kobiet 8 marca? Już nie tylko! 19 maja zainaugurowane zostało wydarzenie pod nazwą NOWY DZIEŃ KOBIET

Scroll to Top
Scroll to Top