H&M Conscious Exclusive

Przetworzone odpady plastikowe z mórz i oceanów w najnowszej kolekcji H&M Conscious Exclusive

Nowa kolekcja H&M Conscious Exclusive przełamuje konwencje w modzie i ekologii. Ubrania z edycji na 2017 rok zostały uszyte z nowego materiału BIONIC® – przetworzonego poliestru z plastikowych odpadów wyrzucanych przez oceany. Finezyjna plisowana suknia z lejącej się tkaniny jest najlepszym dowodem na to, że moda może być naturalnie przyjazna środowisku.

Oprócz pełnej kolekcji dla kobiet i swobodnych strojów wizytowych dla mężczyzn pod marką Conscious Exclusive po raz pierwszy zadebiutują ubranka dziecięce, a także ekskluzywne zapachy na bazie olejków organicznych. Kolekcja będzie dostępna od 20 kwietnia w około 160 sklepach stacjonarnych na całym świecie, a także online.

Gwiazdą tegorocznej kolekcji Conscious Exclusive jest supermodelka i filantropka Natalia Vodianova, która po raz pierwszy występuje w kampanii H&M.

„Bycie twarzą kampanii H&M Conscious Exclusive to dla mnie wielki zaszczyt. Postępy w dziedzinie produkcji ekologicznych tkanin, które wykorzystano w tej kolekcji, są absolutnie niesamowite i pokazują, że moda może być w przyszłości bardziej przyjazna dla środowiska” – powiedziała Natalia Vodianova.

Subtelna, elegancka odzież Conscious Exclusive idealnie nadaje się na wiosnę. Najjaśniejszą gwiazdą kolekcji jest pudroworóżowa, zwiewna plisowana suknia z materiału BIONIC®, czyli przetworzonego poliestru z plastikowych odpadów wyrzucanych przez morza i oceany. To kolekcja oryginalnej odzieży na różne okazje, a każdy jej element jest przykładem tego, że przetworzone materiały nie narzucają żadnych ograniczeń i mogą zachwycać jakością oraz stylem.

„Projektanci odpowiadający za tegoroczną kolekcję Conscious Exclusive puścili wodze fantazji i stworzyli kolekcję, która intryguje i zachwyca. Nareszcie mamy szansę pokazać, jak wiele możliwości oferują ekologiczne materiały. Najlepszym tego przykładem jest delikatna plisowana suknia uszyta z tkaniny BIONIC®” – powiedziała Pernilla Wohlfahrt, szefowa zespołu projektantów i dyrektor kreatywny w H&M.

Conscious Exclusive to kluczowa inicjatywa marki H&M na rzecz lepszej przyszłości Ziemi. 20% całego asortymentu H&M powstaje obecnie (stan na 2015 r.) z ekologicznych materiałów, a naszym celem jest zwiększanie tego udziału z roku na rok. H&M jest jednym z największych na świecie użytkowników przetworzonego poliestru i jednym z największych nabywców bawełny organicznej. Dążymy do tego, aby do 2020 roku zacząć używać wyłącznie bawełny pozyskanej w sposób przyjazny dla środowiska. Chcemy sprawić, aby przyjazne dla środowiska, dobrej jakości ubrania i dodatki były dostępne dla wszystkich – a Conscious Exclusive jest potwierdzeniem tych starań.

Scroll to Top
Scroll to Top