SON_DESIR_postcard

Konkurs: Zapachy Son Secret & Son Desir LAMBRE – od francuskiego kreatora Bertranda Duchaufour

Marka Lambre słynie z produkcji oryginalnych, inspirujących perfum. Szczególnie jest dumna z wody perfumowanej Son Secret dla kobiet i wody toaletowej Son Desir dla mężczyzn. Zostały one stworzone specjalnie dla LAMBRE przez francuskiego kreatora zapachów, słynnego Bertranda Duchaufour.

Bertrand Duchaufour – francuski kreator perfum Son Secret i Son Desir

Bertrand Duchaufour jest znanym francuskim perfumiarzem, autorem wielu kompozycji zapachowych. Autor zapachów dla LAMBRE urodził się w Nancy, mieście secesji. Studenckie praktyki w Grass i ponad 10-letnia praca w Paryżu, w zespole jednego z najlepszych perfumiarzy Jeana-Louisa Sieuzac’a, pozwoliły mu na wypracowanie umiejętności, które dziś plasują go w czołówce najlepszych francuskich kreatorów zapachów. Jego perfumy można znaleźć w kolekcjach takich marek jak: Givenchy, Comme des Garcons, Christian Dior, LAMBRE i wielu innych.

TOM_3131-poprawione2

 

Moja praca, wszystko co tworzę, jest kontrolowane przez trzy kryteria: długowieczność, rozproszenie i innowacyjność. To daje mi pewność stworzenia czegoś, co spełni najwyższe oczekiwania prawdziwych koneserów produktów perfumeryjnych – mówi Duchaufour.

Głębia i tajemnica skryte w Son Secret – zapach dla niej.

Son Secret – jej tajemnica. Ten czarujący zapach dla kobiet zachwyca delikatnością, słodyczą i długotrwałą świeżością. Emanuje kobiecym powabem, subtelnością. Pozwala zajrzeć w tajemnicze zakątki kobiecej duszy, czaruje niewinnością i jest pełen najskrytszych marzeń. Urzeka miękkością, zanurza w bezkresie pogodnej krainy. Son Secret to kobiecość nade wszystko.

Kompozycja zapachu początkowo uderza nutami orzeźwiającej pomarańczy, bergamotki i mandarynki w połączeniu z intensywnymi akordami jaśminowca wonnego i czerwonych owoców, zadziwiając swoją dojrzałością i głębią. Stopniowo na skórze zapach nabiera odcieni delikatności i ciepła, dzięki obecności jaśminu, orchidei, wiciokrzewu, ylang-ylang, irysu i dojrzałej piwonii. Ciepłe kwiatowe brzmienie nut zapachowych Son Secret kończy swoją wędrówkę w otoczeniu drzewa sandałowego i piżma, które na długo utrwalają ten zapach, nie pozwalając o nim zapomnieć.

SON_SECRET

Świeże, intrygujące poruszenie Son Desir – zapach dla niego.

Son Desir – jego pragnienie. Zapach fascynuje świeżością, wiosennym uniesieniem i rześkością nut zapachowych. Męski zapach z nutą szaleńczej młodości, stworzony by uwodzić, bawić i inspirować.

Son Desir, stanowi złożoną mieszaninę nut zapachowych, która pozwala wyrażać różne odcienie męskiego charakteru. Aromat rozmarynu, liści pomidora, rześkiej bergamotki i mięty stanowią jedność z powłóczystą nutą galbanum. Początkowe nuty ciągle trwając, podążają gdzieś na skąpane w morzu i słońcu przestrzenie, by poprzez odświeżające zimno głębokiego smaku herbaty zanurzyć się w miękkie, ciepłe i trwałe odcienie paczuli, goździkowego bursztynu, mchu dębowego i piżma.

Son Secret i Son Desir wspierają Fundację LES ENFANTS DE LAMBRE

Firma LAMBRE podjęła decyzję o przekazaniu części dochodów od sprzedaży pary zapachów na rzecz założonej przez siebie w 2009 roku fundacji LES ENFANTS DE LAMBRE.

Zapachy Son Secret i Son Desir zostały wyprodukowane zgodnie z zasadami i ideą sprawiedliwego handlu (Fair Trade).

Son Secret i Son Desir mają wyjątkowe, wybrane przez firmę LAMBRE odcienie substancji perfumeryjnej, które odpowiadają charakterowi zapachu. Perfumy wszechstronnie oddziałują na zmysł powonienia i podsuwają wyobraźni niepowtarzalne, aromatyczne obrazy!

Emotional sexy scene hansome man and beauty

Logo_LambreChcesz wiedzieć więcej o LAMBRE? Marka zaprasza do współpracy!

KONKURS

Pytanie konkursowe: Z jakim stylem w modzie kojarzy Ci się marka LAMBRE?
Podpowiedzi szukaj na www.lambre.pl

Nagrody: 3 zestawy kosmetyków, w każdym zapach Son Secret i Son Desir

Odpowiedzi prosimy przesyłać na adres: konkurs@modaija.pl z dopiskiem w temacie LAMBRE w terminie do 18.o2.2014 r. (w mailu nie zapominajcie o podaniu danych umożliwiających wysyłkę nagrody w przypadku wygranej!)

Rozwiązanie konkursu w tym samym miejscu, poniżej, w terminie do 5 dni roboczych od zakończenia konkursu.

 

 

Poznaj również inne zapachy LAMBRE! Poznaj profil LAMBRE na FB

Rozwiązanie konkursu

Jury postanowiło nagrodzić następujące wypowiedzi i ich Autorki:

Ja nazwałabym styl „Lambre” stylem „PROWANSALSKIM” – czyli inteligencja, urok, wrażliwość, prostota i praktyczność, czyli to co najpiękniejsze, dla mnie prostota zawsze pozostanie najpiękniejsza – zapach ziemi, słońca i bursztynu…
Elżbieta, Głuchołazy

Lambre kojarzy mi się przede wszystkim z Francją. Jest to połączenie francuskiego szyku, elegancji jak również otwartości na awangardę. Francja to kraj romantyczny, piękny i wymagający. Tutaj najwyższa jakość jest standardem. Paryż który jest kojarzony jako miasto mody, wymaga bezkompromisowości w dążeniu do perfekcji. Widać to w niesamowitej wieży Eiffla, którą podziwiają wszyscy turyści i mieszkańcy. Spoglądać na świat z wysokości wyjątkowej paryskiej wieży jest marzeniem każdej kobiety. Słowo Lambre kojarzy mi się również ze sztuką niczym nie przyćmioną. W Paryżu znajduje się muzeum słynne na całym świecie Luwr. Najpiękniejsze dzieła sztuki zachwycają i zniewalają swoich odbiorców. Największym atutem tego miejsca jest zgromadzenie najsłynniejszych arcydzieł na raz. Lambre to przede wszystkim światowej sławy kosmetyki, stawiająca sobie na celu przede wszystkim zadowolenie swoich klientów. Dla nich tworzy najwyższej jakości produkty po przystępnych cenach. Sposób dystrybucji jest w pełni poświęcony kontaktowi z klientem, jego indywidualnym potrzebom oraz doradztwu w wyborze. Wielkim atutem kosmetyków jest ogromny asortyment oraz prostota opakowań, która sprawia że kosmetyki są bardzo eleganckie. Lambre Amaltea to nazwa perfum która wyzwala pozytywna energię. Kojarzy mi się z nimfą wodną, którą stanę się po spryskaniu moich nadgarstków tym wyjątkowym zapachem. Z tymi perfumami mogę podbijać świat w pełni elegancka jak nigdy dotąd.
Dorota, Włocławek

Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. Z innym stylem w modzie kojarzy mi się linia Madame LAMBRE, z innym zaś, chociażby stworzone przez Bertranda Duchaufou, perfumy Son Secret i Son Desir.

Filozofia, a także opakowania marki Madame LAMBRE nawiązuje do mody z przełomu XIX i XX wieku, zwanego także „belle èpoque”, czyli piękną epoką lub secesją. 10 lat przed nastaniem wieku XX, moda wyraźnie zaczęła nawiązywać do panującej w sztuce art nouveau. Ulubionymi materiałami stały się wtedy powłóczyste gazy, tiule, muśliny, jedwabie i cienkie aksamity. Tkaniny ozdabiano motywami zaczerpniętymi ze świata natury – wijącymi się pędami roślinnymi, falującą wodą, paciorkami imitującymi krople rosy, haftami i aplikacjami z motywami nenufarów, irysów, ostów. Zarówno w dziełach sztuki, jak i przedmiotach codziennego użytku, aż roi się od płynnych, krętych linii. Taka też jest kobieca sylwetka. Esowaty kształt, dzięki coraz większym, ozdobniejszym kapeluszom, przybiera też kobieca głowa. Włosy natomiast, co często widoczne jest na obrazach, sprawiają wrażenie swobodnie związanych, falujących kosmyków. Część z nich wysunięta jest na przód, reszta upięta nisko nad karkiem. Secesyjna spódnica przypomina odwrócony kielich powoju, góra natomiast jest obcisła, ozdobiona, podobnie jak modne bufki, falbankami. Choć smukłość i powłóczystość secesyjnych sukien osiągana była przy pomocy gorsetów i halek, to jednak patrząc na ówczesne kobiety podążające za modą fin de siécle’u, odnosi się wrażenie, że ich sylwetki są naturalne, pełne wdzięku, powabu i delikatności, a także i tajemniczości, której dodawały im noszone z upodobaniem woalki w muszki. Dbałość o szczegóły widoczna jest w każdej części garderoby. Hafty, biżuteria, klamerki przy pasku czy bucikach, wszystko pełne jest płynnych, wijących się linii i motywów. Kobieta secesyjna, podobnie jak produkty i opakowania marki Madame LAMBRE jest pełna czaru, miłości i romantyzmu.

Perfumy Son Secret i Son Desir, a także inne produkty LAMBRE charakteryzuje natomiast prosty, elegancki, klasyczny wygląd, co przywodzi mi na myśl modę z przełomu lat pięćdziesiątych i sześćdziesiątych XX wieku, która jest dla mnie synonimem dobrego smaku i wielkiej klasy. Ideałem tamtego okresu była bardzo kobieca sylwetka, z podkreślona talią, wąskimi ramionami oraz wyeksponowanym biustem. Obowiązywał wizerunek kobiety eleganckiej i wyrafinowanej. Dopracowana, choć mniej niż dotychczas skomplikowana fryzura. Wyrazisty makijaż, który podkreślał oczy i brwi, czerwone usta i paznokcie. Liczyły się dodatki, chociażby okulary, których dopełnieniem była torebka. Niewielkich rozmiarów, noszona do ręki, często w kształcie trapezu lub kwadratu. Właśnie wtedy powstały dwa ponadczasowe modele: zaprojektowana przez Coco Chanel pikowana prostokątna torebka na łańcuszku oraz Kelly Bag, w kształcie trapezu z krótka rączką, noszona w ręce lub na przedramieniu. Styl sukienek z tamtych lat – zabudowana, dopasowana góra i rozkloszowany dół, czy nieśmiertelna „mała czarna” to fasony, jednoznacznie kojarzące mi się z Audrey Hepburn – symbolem ponadczasowej elegancji, aktorką, która jest dla mnie ucieleśnieniem kobiecości. Perfekcyjnie skrojona suknia, długie rękawiczki, perły, stylowy, ogromny kapelusz i kilka kropelek Son Secret … myślę, że sama Audrey Hepburn, otulona takim zapachem, z wielką chęcią wybrałaby się na spacer Piątą Aleją.
Ewa, Warszawa

Laureatkom gratulujemy pięknych wypowiedzi i równie pięknych nagród, wszystkich Uczestniczkom i Uczestnikom konkursu dziękujemy gorąco za ich wkład w naszą zabawę.

Ważna Aktualizacja
Niestety, spotkała nas bardzo niemiła sytuacja. Jedna z nagrodzonych powyżej odpowiedzi okazała się… kopią słowo w słowo – by nie rzec, plagiatem, już publikowanej w internecie wypowiedzi, która notabene została nagrodzona w konkursie, w innym miejscu i czasie. Cóż, nie jesteśmy w stanie wszystkiego kontrolować, ale i nie o kontrolę chyba chodzi, skoro Wam ufamy i liczymy na wzajemność? Na szczęście, o całej sytuacji poinformowała nas jedna z naszych Fanek.

Nie chcemy publicznie zawstydzać owej „kreatywnej inaczej” Pani, która najwyraźniej myślała, że się upiecze, nie usuwamy zatem „skserowanej” odpowiedzi. Ona sama doskonale wie, że nie należy jej się nagroda.

Po prostu, dokonaliśmy wyboru dodatkowej, choć tak naprawdę trzeciej Laureatki. Została nią Wioletta, Jelenia Góra za wypowiedź:

Dla mnie to „Paryski szyk” Czyli wszystko by osiągnąć harmonię. Żyć zgodnie ze sobą, mieszać style, marki ale być wiernym swoim przekonaniom. Nie trzeba wydawać zbyt wielu pieniędzy i na ślepo kopiować najnowsze trendy by mieć „klasę”. Lambre to bycie kreatywnym – to wciąż trwa i toczy się od nowa. Tak rozumiem LAMBRE.

  • elizabet52

    Marka Lambre słynie z produkcji oryginalnych, inspirujących perfum. Szczególnie jest dumna z wody perfumowanejSon Secret dla kobiet i wody toaletowej Son Desir dla mężczyzn. Zostały one stworzone specjalnie dla LAMBRE przez francuskiego kreatora zapachów,

  • ola1988

    Zdecydowanie klasyka francuska….bezkonkurencyjny szyk, niepodważalny styl i ponadczasowość….to tak jakby wiosną przechadzać się po malowniczych uliczkach paryża, nokomu nie trzeba ich przedstawiać, tak samo jak marki Lambre, nazwa mówi sama za siebie!

  • Ann

    Mnie się kojarzy ze stylem retro … wycieczka w dawne czasy, okulary „muchy”, kokardy i żaboty … coś co jest dziś bardzo aktualne.

  • Magdalena

    chciałabym zapytać czy mój mail będzie się liczył, jeżeli najpierw wysłałam maila z odpowiedzią na pytanie, a dopiero w drugim mailu wysłałam dane ? zrobiłam to całkiem nieumyślnie, po prostu zapomniałam w pierwszej wiadomości dopisać danych:( liczę na szybką odpowiedź

    • redakcja

      Wszystkie się liczą 🙂