Strona główna » Blog » Celebryci na otwarciu salonu marki TRETORN

Celebryci na otwarciu salonu marki TRETORN

Pierwszy monobrandowy sklep marki TRETORN w Europie na swoją lokalizację wybrał Warszawę. 11 maja od samego rana zaroiło się w nim od gwiazd, dziennikarzy i stylistów. Największym zainteresowaniem cieszyły się uwielbiane przez zagraniczne sławy EKO kalosze, które od ponad 120-stu lat są kultowym produktem marki.

Z polskich celebrytów na wiosenne zakupy wybrali się m.in. Lidia Popiel, Marta Kuligowska, Marta Kielczyk, Weronika Marczuk, Natalia Przybysz, Kaja Śródka, Mateusz Borek z żoną i synkiem, Tomasz Iwan, Bożydar Iwanow, Stefano Terrazzino, Paulina Biernat, Izabela Janachowska, Marcelina Zawadzka (Miss Polonia 2011) itd. Markę TRETORN na polski rynek wprowadziła PUMA – jedna z najbardziej znanych i cenionych firm międzynarodowych.

Po przekroczeniu progu salonu TRETORN w Centrum Handlowym Klif, zaproszeni goście znaleźli się w krainie skandynawskiego lata, po której przewodniczką była Beata Sadowska. Naturalne, świeże, wabiące bogactwem kolorów i tradycyjnych szwedzkich smaków przekąski oraz stylizacje nawiązujące do ożywczego powiewu z fiordów, zachęcały do oddania się beztroskim zakupom.

– Jestem zaskoczona, że można czuć się tak lekko i swobodnie mając na nogach kalosze – podkreślała Marcelina Zawadzka, Miss Polonia 2011. – Ja wybrałam sobie długie, w kolorze pudrowego różu z szarymi akcentami i klamerką.

Oprócz shoppingu goście świetnie się bawili szukając upominków ukrytych w pomiędzy produktami, a gwiazdy mogły same przetestować słynny komfort i wygodę kaloszy TRETORN skacząc po ustawionych przed salonem głazach.

[nggallery id=2740]

Wywodząca się z malowniczej Skandynawii marka TRETORN to kwintesencja najwyższej jakości, dobrego stylu i unikatowego designu. Każdy but jest ręcznie szyty i wykonany z naturalnego kauczuku.
TRETORN jest firmą o długiej tradycji: pierwsze buty zostały wyprodukowane w 1891 roku przez założyciela Johana Dunkera. Już 13 lat później jego kalosze okazał się wielkim hitem na skandynawskim rynku: firma produkowała około miliona par rocznie!

Obecnie właścicielem marki jest firma PUMA. Czerpanie z ponad studwudziestoletniej tradycji w połączeniu z innowacyjną technologią produkcji i najwyższej jakości surowcami sprawia, że marka TRETORN zdobędzie uznanie wszystkich aktywnym, lubiącym połączenie najlepszego stylu z wygodą.

2012-05-16T13:39:19+00:0016 maja 2012|Gwiazdy, Moda, Styl|