Top Model nie takie top!

Wyczekiwany przez wielu nowy program stacji TVN z cyklu reality show – „Top Model – zostań modelką” – wystartował dość blado. Przynajmniej tak wynika z badań opublikowanych przez branżowy serwis Wirtualnemedia.pl.

Premierowy odcinek obejrzało 2,03 mln widzów, co dało stacji 15,74 proc. udziału w rynku – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Dla porównania, emitowany tego samego dnia serial  „Ranczo” zgromadził przed telewizorami 3,5 mln widzów (27 proc. udziału).

Chyba bardziej lubimy się śmiać, niż oglądać metamorfozy kandydatek na modelki. Choć może z czasem program się rozkręci?

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

foto: MWmedia
[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top