Strona główna » Blog » Konkurs: ŚWIATOWE TRENDY KOSMETYCZNE ZAPAKOWANE W PIĘKNE PUDEŁKO!

Konkurs: ŚWIATOWE TRENDY KOSMETYCZNE ZAPAKOWANE W PIĘKNE PUDEŁKO!

Kobiety, które kochają kosmetyki, wyczekują co miesiąc dnia, kiedy do drzwi zapuka kurier i dostarczy im GLOSSYBOX. Światowy hit, który podbija serca kobiet już w blisko dwudziestu krajach, pod koniec lutego 2012 r., wszedł także na polski rynek. Eleganckie różowe pudełko, wypełnione mini produktami marek premium, można zamawiać online i wygodnie testować w domu.

Na całym świecie kobiety powierzają się GLOSSYBOX, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami bardzo szybko rozwijającego się świata mody i urody. Pięknie zapakowane pudełka przyozdabiają domy ponad 200,000 entuzjastek urody z całego świata, przemieniając każdą subskrybentkę w ekspertkę od spraw piękna.

GLOSSYBOX, jest jednym z największych na świecie modeli subskrypcyjnych związanych z urodą i jako pierwszy wprowadza nas nie tylko w sezonowe trendy, ale także przewiduje jakie produkty i marki będą modne w nadchodzących miesiącach. GLOSSYBOX zawsze prezentuje topowe rozwiązania. Wszystkie pudełka są skrupulatnie kompletowane i wybierane przez specjalnie wyselekcjonowany zespół, dzięki czemu prezentują kobietom marki, których prawdopodobnie nigdy nie miałyby okazji przetestować. Pudełka często dobierane są indywidualnie w oparciu o Profil Piękności subskrybentki, który powinna ona wypełnić zanim zamówi swoje pierwsze pudełko. W rezultacie klientka GLOSSYBOX otrzymuje sprofilowane pudełko z pięcioma miniaturami kosmetyków z wyższej półki i niszowych marek.

Pomysł ten polega na comiesięcznej subskrypcji, która obejmuje wysyłkę kosmetyków, zapakowanych w eleganckie pudełko, dostarczane bezpośrednio do domu. Pudełko zamawia się raz, a kolejne co miesiąc przychodzą już automatycznie prosto do domu. Ogromnym plusem subskrypcji jest to, że nie trzeba pamiętać, aby zamawiać pudełko co miesiąc, nie ma też ryzyka, że wyczerpią się jego zapasy. W każdej chwili można zrezygnować z subskrypcji, nie jest to więc niewygodna umowa ani zobowiązanie. Model został stworzony tak, aby ułatwić dostęp do pudełka i sprawić by jego abonentki mogły się skupić wyłącznie na przyjemnościach. Istnieją też inne formy zamówienia GLOSSYBOX, np. wygodne pakiety 1, 3 lub 6-miesięczne, za które można zapłacić jednorazowym przelewem.

Niespodzianka!
Comiesięczna wysyłka jest bardzo ekscytująca i wiąże się z wielkim wyczekiwaniem na pudełko, gdyż zamknięte w nim kosmetyki są niespodzianką. Mogą to być perfumy, balsamy, kosmetyki do makijażu, pielęgnacji ciała i włosów, a także lakiery do paznokci i inne ciekawe produkty kosmetyczne. Taka usługa kosztuje 49 złotych miesięcznie i obejmuje wyjątkową zawartość pudełka, jego eleganckie opakowanie i dostawę kurierską. GLOSSYBOX współpracuje z renomowanymi markami z wyższej półki, co pozwala spełniać oczekiwania jakościowe wymagających klientek.

Komfort i rozważne zakupy kosmetyków
Dzięki dostarczaniu pudełka prosto do domu, gdzie w komfortowych warunkach można wypróbować mini produkty luksusowych marek, zanim zakupi się ich pełnowymiarowe, droższe wersje, można uniknąć kosztownych, nietrafionych zakupów i rozczarowań. Powodzenie tej koncepcji gwarantuje skierowanie oferty do odpowiedniej grupy docelowej przez osobisty Profil Piękności, pozwalający na dostosowanie produktów do potrzeb każdej klientki.

Społeczność
GLOSSYBOX dostarcza nie tylko kosmetyki, ale także ciekawe informacje dotyczące urody. Na stronie www.glossybox.pl można uzyskać porady na temat makijażu, pielęgnacji ciała i włosów, obejrzeć filmy o kosmetykach i wiele innych ciekawostek. GLOSSYBOX to także ciekawy blog urodowy oraz rozrywka, wskazówki, wymiana doświadczeń i dyskusje wśród stale rosnącej liczby fanów GLOSSYBOX na portalu Facebook, gdzie można komentować posty i dzielić się swoimi inspiracjami z innymi członkami urodowej społeczności.

Globalny zasięg
GLOSSYBOX ma swoją siedzibę w Berlinie, działa obecnie w 17 krajach i aktywnie czerpie wiedzę na temat urody od swoich globalnych ekspertów. Od momentu wejścia na rynek w 2011 roku, firma wysyła pudełka, które łączą w sobie elegancję i element zaskoczenia, gdzie oryginalne produkty stają się ulubionymi kosmetykami oraz gdzie ogromny świat piękna, spakowany jest w pudełko.
„Nasze pierwsze pudełka w Niemczech, zostały wysłane w marcu 2011 roku. To, jak szybko i owocnie się rozwinęliśmy, widać nie tylko po jakości pudełek, ale również po wysokich standardach obsługi i zaangażowania naszych zespołów – ekspertów do spraw urody” – mówi Charles Abercron, założyciel i globalny co-CEO GLOSSYBOX.

Za ideą GLOSSYBOX stoi zespół kreatywnych ludzi z Rocket Internet, którzy tworząc Groupon, Westwing czy eDarling, nie raz udowodnili, że mają nosa do internetowych trendów. Rocket Internet powstało w 2007 roku w Berlinie. Jego dynamiczny zespół młodych ludzi, silnie zmotywowanych w tworzeniu obiecujących modeli biznesowych, odpowiada za najbardziej ekscytujące pomysły w branży internetowej.

Aby dowiedzieć się więcej na temat urody i samego pudełka GLOSSYBOX, wejdź na : www.glossybox.pl

A na zachętę, dla spróbowania i przetestowania, mamy dla Was 3 wrześniowe pudełka GLOSSYBOX, w których znajdziecie:

[nggallery id=3776]

Zestawy te możecie wygrać w naszym

[heading style=”1″]KONKURSIE![/heading]

Zadanie konkursowe: Uzasadnij krótko, dlaczego podoba Ci się (lub nie podoba) idea Glossybox?

Odpowiedzi prosimy przesyłać na adres: konkurs@modaija.pl z dopiskiem w temacie: GLOSSYBOX w nieprzekraczalnym terminie do 30. listopada 2012 r. (w mailu nie zapomnijcie o podaniu swoich danych, umożliwiających wysyłkę nagrody w przypadku ewentualnej wygranej!).

Laureatów wybiera jury. Rozwiązanie konkursu oraz nazwiska laureatów – w tym samym miejscu poniżej, po zakończeniu konkursu.

[heading style=”2″]Rozwiązanie konkursu[/heading]

Jury postanowiło nagrodzić następujące wypowiedzi:

Bardzo mi się podoba idea Glossybox i to z kilku co najmniej powodów. Po pierwsze bardzo lubię niespodzianki, bo nieznana jest tu zawartość kolejnego pudełka. Po drugie wypróbowanie niewielkich ilości otrzymanych w pudełku kosmetyków daje poczucie, iż dokonywany później zakup pełnowymiarowych opakowań będzie zawsze trafiony i odpowiednio ukierunkowany dzięki otrzymanym, wraz z próbkami, wskazówkom. No i po trzecie, co istotne, nie trzeba pamiętać o kolejnych zamówieniach, a otrzymane przesyłki można komfortowo oglądać w ulubionym domowym fotelu przy dobrej kawce. Jak dla mnie – super.
Danuta z Gliwic

Będę może brutalnie szczera, ale zdecydowanie mi się nie podoba. Takie „niespodzianki” przypominają mi kupowanie czarnego kota w czarnym worku, na dodatek kupowanie, pomimo, że wiemy, że w tym worku nie ma żadnego kota. Od lat mam „swoje” marki, a o poradę – wolę zapytać fachową i wyjątkową miłą obsługę w zaprzyjaźnionym sklepie, którą serdecznie pozdrawiam.
Jadwiga z Krakowa

Idea jest boska – jak Boska Kobieta. A która kobieta nie lubi niespodzianek? Pięknych kokardek na pudełku z prezentem-niespodzianką? Glossybox zapewnia komfort, luksus, piękno i elegancję. A któż o tym nie marzy? Glossybox to też idealne lekarstwo na wiele problemów codziennego życia i na „ciche dni” w małżeństwie! Tak, dziwicie się? Ja, Paulina, mam ukochaną niespodziankę i prezent. Od razu uśmiech na twarzy i lecę wypróbować nowe kosmetyki. Ja, Andrzej, nie mam zaskakującej niespodzianki, bo zawsze wiem, ile mnie to będzie kosztować. Od razu uśmiech na twarzy, kiedy widzę, że mogłem sprawić odrobinę przyjemność ukochanej Paulinie. Dlatego bardzo prosimy, gdyby szczęście się do nas uśmiechnęło, to prosimy pamiętać, że to nasze wspólne zdanie i to my razem pisaliśmy.
Paulina i Andrzej z Inowrocławia

Wszystkim Laureatkom i Laureatom gratulujemy!

2018-03-14T08:51:04+00:0013 listopada 2012|Konkursy, Kosmetyki|