Face to Face Paris

Face to Face Paris. Kolejna edycja

Z przyjemnością zapraszamy Państwa na trzecią edycję Face to Face Paris. Wydarzenie artystyczne współtworzone z uczestnikami, które promuje zaangażowanych twórców przed publicznością pragnącą konsumować inaczej. Unikatowe doświadczenie spotkania twarzą w twarz między klientem a twórcą podczas dwudniowej sprzedaży. Face to Face wybiera designerów prêt-à -porter, bielizny, akcesoriów skórzanych, biżuterii, dodatków, mebli, a także fotografów.

W samym sercu dzielnicy Marais, Face to Face otwiera drzwi do swojego tymczasowego sklepu w typowo Paryskiej scenerii haussmanowskiego apartamentu. Między artystyczną przestrzenią twórczą a laboratorium pomysłów, awangardą wyselekcjonowanych projektantów zaprezentuje swoje kolekcje podczas dwu-dniowego wydarzenia. Artystyczny i angażujący do współpracy butik ma na celu promocję młodych projektantów oraz pokazuje nowe podejście do konsumpcji stawiając człowieka w samym sercu wymiany handlowej. Wyjątkowe przedmioty w limitowanych edycjach zostaną przedstawione w kreatywnej i eklektycznej atmosferze.

WÅ›ród twórców pojawi siÄ™ również polska artystka – Sylwia DÄ™bicka. Na wystawie zaprezentuje tworzone rÄ™cznie obrazy i ilustracje modowe inspirowane estetykÄ… japoÅ„skÄ…. Podczas poprzedniej edycji Face to Face jej minimalistyczne prace zachwyciÅ‚y dyrekcje domów mody Givenchy i Dior.

 

Marianna Szeib, założycielka projektu Face to Face Paris:

Dorasta i kształci się w Polsce gdy w wieku 21 lat los decyduje wystawić ją na próbę. Po dostaniu się na trzyletni program do francuskiej szkoły biznesu ESCP Europe, Marianna spędzi następne trzy lata w Londynie, Madrycie i Paryżu, co pozwoli jej odkryć i rozwinąć swoją pasję do twórczej pracy nad nowymi produktami. Po ukończeniu studiów to L’Oréal powierza jej pierwszą pracę w marketingu strategicznym, dając kredyt zaufania w tworzeniu nowych perfum wraz z ich kampaniami reklamowymi. Dwa lata później, Marianna mówi tak firmie Christian Dior, w której będzie pracować nad strategią marki Dior Homme i La Collection Privée, czyli autorskiej kolekcji perfum Françoisa Demachy (wyłącznego kompozytora zapachów Diora). Jednak to nie produkty, a ludzie jakich poznaje zainspirują ją do projektu, któremu dogłębnie się poświęci. Face to Face Paris to pomysł na rozwinięcie polskiej mody za granicą i danie szansy polskim markom na skonfrontowanie się z francuskim klientem – twarzą w twarz.

Face to Face Paris

Pop Up Store

#3 edycja 17-18 czerwca 2017

21 rue Filles du Calvaire, Paris 3e

Apartament hausmmannowski

przestrzeń ze stylizacją na miarę

Dla pionierów współczesnej mody

Moda, bizuteria, akcesoria, design, meble, fotografia.

Scroll to Top
Scroll to Top