Categories: BiznesHot or Not

Zosia Ślotała otwiera butik w centrum Warszawy

Zosia Ślotała została brand managerem marki Just Paul. Ubrania z tej kolekcji już pokochały polskie gwiazdy. Teraz będą mogli je kupić wszyscy. Pierwszy butik tej marki będzie działać w centrum stolicy. Otwarcie jeszcze w tym miesiącu.

Salon z ubraniami od Zosi Ślotały mieścić się będzie przy ul Mokotowskiej 61 w Warszawie.

– Cieszę się. To pierwszy mój projekt, pierwsza marka, którą pomagałam stworzyć. To jest takie dziecko. Niesamowicie to się rozwija – mówi w agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Zosia Ślotała, stylistka.

Wygodne, ale stylowe. Proste, ale eleganckie. Odrobinę w sportowym stylu, ale odpowiednie na wiele okazji. Tak w skrócie można opisać ubrania z kolekcji Just Paul. Zosia Ślotała podkreśla, że ta marka stawia na najwyższą jakość tkanin. Wysoka jakość idzie jednak w parze z rozsądną ceną. To wypełnienie luki między sieciówkami i drogimi polskimi projektantami.

– To są krótkie kolekcje. Przez to, że wszystkie nasze klientki się znają, nie chcemy żeby chodziły w tym samym. Więc mamy co tydzień jakąś nowość. Klientki lubią wracać do butiku, sprawdzać, czy jest coś nowego i patrzeć, co proponujemy w tym tygodniu – podkreśla Ślotała.

Just Paul to nowa marka na polskim rynku. Bardzo szybko jednak zdobyła zaufanie gwiazd. Projekty przypadły już do gustu m.in. Ani Czartoryskiej, Aleksandrze Kiso czy Magdzie Mołek.

Share