Categories: Moda

Zimowa kolekcja marki ECHO łączy w sobie minimalizm i klasykę

Zimowa kolekcja marki ECHO łączy w sobie minimalizm i klasykę z powiewem nowoczesności i nonszalancji. Stworzona została z myślą o pewnych siebie, twardo stąpających po ziemi kobietach, które nie boją się podejmować wyzwań, zarówno na polu zawodowym, jak i prywatnym.

Kampania na sezon jesień-zima 2019/20 wykonana została przez duet fotografów Tatianę i Karola w budynku Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Jej bohaterkami są dwie siostry, przyjaciółki, wspólniczki, z pozoru różniące się osobowością, stylem czy cechami charakteru, ale w rzeczywistości będące jak yin i yang – uzupełniają się i równoważą, stoją za sobą murem.

Gmach Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie łączący elementy klasycyzmu i funkcjonalnego modernizmu idealnie odzwierciedla myśl przewodnią kolekcji i tożsamość marki ECHO, która od swoich początków pozwala każdej kobiecie wyrazić swój styl i skompletować uniwersalną, a zarazem unikatową garderobę na lata.

Kolekcja dostępna jest na www.echoshop.pl

ECHO – nowoczesny, międzypokoleniowy koncept modowy założony w 1997 r. Tworzony z myślą o kobietach, które czerpią przyjemność z kupowania polskich projektów, zgodnych z trendami ze światowych wybiegów. W całości projektowane i szyte w Polsce kolekcje.

Share