Moda

Under Armour rozpoczyna nową globalną kampanię reklamową pod nazwą „Unlike Any”

Under Armour rozpoczyna nową globalną kampanię reklamową pod nazwą „Unlike Any”, celebrującą kobiety
ponadprzeciętne, wymykające się schematom.

Artyści słowa wraz z UA tworzą poezję mówioną składającą hołd sportsmenkom będącym pionierkami w swoich dziedzinach, których osiągnięcia są często umniejszane poprzez pryzmat płci.

Dzisiaj UA rozpoczęło swoją najnowszą kampanię reklamową pod nazwą „Unlike Any”. Poprzez współpracę z artystami poezji mówionej, kampania celebruje i oddaje hołd niezwykłym sportsmenkom i ich osiągnieciom. Kampania „Unlike Any” ukazuje niezwykłe talenty sześciu ambasadorek UA w tym: primabalerinę Amerykańskiego Teatru Baletowego – Misty Copeland, biegaczkę długodystansową i założycielkę grupy Harlem Run Crew – Alison
Desir, mistrzynię świata w sprincie – Natashe Hastings oraz dwie zupełnie nowe sportsmenki: profesjonalną kaskaderkę Jessie Graf i chińską
mistrzynię taekwondo oraz aktorkę Zoe Zhan, które zdołały wznieść się ponad porównania dotyczące płci osiągając cudowną sprawność
sportową.

„Wierzę w siłę drzemiącą wewnątrz i w to jak może ona popchnąć cię do osiągnięcia niemożliwego. Ta kampania jest celebracją wewnętrznej siły, która jest w każdej z nas. Jest to przypomnienie dla kobiet, że są silne, jedyne i rzeczywiście jak nikt inny (Unlike Any) pomimo, że czują się gorsze z powodu niepotrzebnych porównań”: powiedziała Misty Copeland.

Kampania „Unlike Any” oparta jest o dynamiczne filmy i poetyckie treści mające na celu podkreślić niesamowite osiągnięcia sportsmenek

Filmy towarzyszące kampanii zostały stworzone we współpracy z agencją Droga5 i wyreżyserowane przez Georgie Hudson z Agile Films. Aby uchwycić niezwykłość sportsmenek reżyserka, stworzyła 360 stopniowe nagrania prezentujące ich zdolności pod każdym kątem, składając tym samym hołd
ruchom które umożliwiły im te niesamowite osiągnięcia. Każda historia składa się z poezyjnych form ułożonych specjalnie dla każdej ze sportsmenek
będących u szczytu swoich możliwości – atomowe sprinty Hastings, przeczące grawitacji akrobacjeGraff, niezachwiana wytrzymałość Desir, błyskawiczne kopnięcie Zhang czy zapierająca dech w piersiach technika Copeland – wszystko to zostało uchwycone, aby zilustrować, że każda z tych
kobiet jest jak nikt inny (Unlike Any).

Autorami tekstów są artyści poezji mówionej zainspirowani do ułożenia tych lirycznych wypowiedzi, mających na celu uhonorowanie historii każdej ze sportsmenek oraz ich wykraczających poza wszelką skalę umiejętności.

Artyści, którzy stworzyli poezję mówioną do kampanii to:

Saul Williams – amerykański raper, piosenkarz, autor tekstów, aktor i poeta znany ze swojego dobitnego stylu łączącego poezję i alternatywny hip hop. Nowojorczyk z pochodzenia i wieloletni mecenas baletu wniósł niewymuszony wgląd do historii Misty Copeland podkreślając społeczne struktury które musiała pokonać, aby zostać pierwszą czarnoskórą primabaleriną i tym samym ukształtować przyszłość samego baletu.

Aja Monet – współczesna amerykańska poetka, pisarka i aktywistka pochodzenia kubańskojamajskiego. Jej twórczość jest znana na całym świecie a jej najgłośniejszy wiersz „My mother was a freedom fighter” był motywem przewodnim podczas Marszu Kobiet na Waszyngton. Będąc osobą, która używa swojego rzemiosła w aktywizmie społecznym okazała się odpowiednim głosem, który ożywił historię Alison Desir.

Kojey Radical– londyński muzyk, raper i twórca poezji mówionej. Szeroko znany ze swoich bystrych i zręcznych tekstów oraz energetycznych występów. Jego twórczość okazała się idealna, aby uchwycić i ukazać akrobatyczne zdolności Jessie Graff.

Dominique Christina – nagradzana amerykańska poetka oraz aktywistka polityczna. Pięciokrotna zwyciężczyni konkursu literackiego National Poetry Slam Champion i jedyna uczestniczka, która wygrała dwa tytuły w kategorii dla kobiet (Women of the World Championship). Jej trafny tekst napisany dla Natashy Hastings ukazuje doświadczony umysł biegaczki odkrywając wewnętrzną walkę oraz zwycięstwo nad zwątpieniem.

Aristophanes – znana również jako Pan Wei Ju, jest dwujęzyczną tajwańską raperką, która ostatnio współpracowała z piosenkarką Grimes. Została dobrana, aby stworzyć słowa które wyjątkowo opowiedzą historię chińskiej aktorki Zoe Zhang, która to wywalczyła swoją drogę do sławy niezrównanymi umiejętnościami taekwondo.

„Stworzyliśmy kobiecą kategorię w UA na podstawie innowacyjnych produktów i opowiadania które ukazują ich sportowe dokonania. Nadal będziemy przecierać szlaki poprzez docenianie tego w jaki sposób kobiety definiują na nowo sportowe doświadczenia oraz przez tworzenie doskonałych produktów które spełnią rosnące potrzeby tych kobiet.” – powiedziała Pam Catlett, v-ce prezes i główny dyrektor departamentu dla kobiet UA.

„Każda z kobiet w naszej kampanii przerosła oczekiwania i zakwestionowała obecny stan rzeczy w swojej kategorii. W kampanii „Unlike Any” celebrujemy oraz wynosimy nasze sportsmenki tam, gdzie ich miejsce – ponad podziałami płci, etykietami oraz innymi konwencjami” powiedziała Adrienne Lofton v-ce prezes Globalnego Zarządzania Marką UA. „Nasze unikalne podejście miało na celu stworzenie tych niezwykłych filmów które uhonorują sportsmenki potężnym słowem płynącym prosto z serc i umysłów artystów doskonale inspirujących do myślenia. Nasza marka chce inspirować kobiety na całym świecie do tworzenia swoich własnych życiowych historii, a ta kampania ma na celu przypomnieć ze istniejemy dla nich i wspieramy je” – dodała.

Aby doświadczyć kampanii w całej okazałości oraz zakupić produkty z kolekcji jesień/zima 2017, odwiedź witrynę mmsport.pl.
Unlike Any jest dotychczas największą kampanią a jej treść obejmuje ponad 200 różnych elementów stworzonych dla platformy cyfrowej UA oraz mediów społecznościowych takich jak Facebook, Youtube, Pinterest, Snapchat. Kampania ma charakter globalny i będzie wspierana szczególnie w
USA, Europie i Chinach umacniając wkład firmy we wspieraniu sportowców na każdym poziomie i na całym świecie.

Filmy do obejrzenia na youtube.com/UnderArmour. Aby śledzić kampanię Unlike Any i aby dowiedzieć się więcej o sportsmenkach UA odwiedź witrynę UA.com/UnlikeAny, facebook.com/ UnderArmourWomen oraz przyłącz się do konwersacji na Twitterze @UAWomen bądź Instagramie
@UnderArmourWomen, #UnlikeAny.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Share