Categories: Moda

Top Secret wita nowy sezon różnorodnością

Sesję zdjęciową do kampanii jesień 2014 marka Top Secret przygotowała w Berlinie. Miejski klimat sprzyja kontynuacji wizerunku nowoczesnej marki mody tworzonej w oparciu o stylizacje kobiety i mężczyzny pokazanych w naturalnym otoczeniu, codziennych sytuacjach życiowych. Autorką ujęć jest jedna z najlepszych polskich fotografek mody Agata Pospieszyńska, a produkcją zajęła się agencja SUMMER.

W jesiennym sezonie marka Top Secret stawia nie tylko na modę. Top Secret chce w każdym momencie sezonu ubierać klientów zgodnie z najnowszymi trendami, na wszystkie okazje, podpowiadać stylizacje zgodne z indywidualnymi potrzebami i kalendarzem potrzeb.

Marka rozpoczyna sezon dość minimalistyczną linią prefall black & white utrzymaną w biało czarnej kolorystyce, inspirowana połączeniem trendu sportowego z wielkomiejską elegancją. Proste zestawienie bieli i czerni widać w dużych płaszczyznach jak i detalach.

Kolejna odsłona kolekcji Dusty Pastel czerpie inspiracja z mody retro. Sylwetka w pastelowej kolorystyce jest kobieca , z fakturalnymi kontrastami: połysk/mat, mocher/gładkie, monochromatycznymi nadrukami. Wpływy mody lati 50’ wraz z charakterystyczną dla tego okresu sylwetką z rozkloszowaną spódnicą widać w linii Pensionnaire. Charakterystyczne są też ołówkowa, dopasowana lub A-line sukienka, mały sweterek, bluzka w groszki i z zaokrąglonym kołnierzykiem , żakiet.

Propozycje bardziej codzienne, casualowe w kolekcji Top Sercret na jesień rozpoczyna Pop Suit. Charakterystyczne elementy miejskiej sylwetki to denim, różnorodne shape’y jeansów i wyraziste akcenty barwne, nadruki typograficzne w t -shirtach.

Kolejna linia o swobodnym, niezobowiązującym charakterzeWORK & PLAYutrzymana jest w subtelnej kolorystyce szarości i melanży, przełamanej żółtym akcentem. Całość wykonana z wygodnych , miękkich materiałów. Sylwetka jest luźna, oversize’owa. Obszerne, otulające swetry, w połączeniu z prostymi dołami , również pudełkowe skrócone góry-swetry i t-shirty typu crop, luźne tuniki, i rozszerzane spódnice

Wyrazisty akcent w kolekcji Top Secret na jesień stanowi oparty na kontrastowych barwach, wzorach i materiałachchecks are backz charakterystyczną czerwienią i wzorem w kratę. Sylwetka inspirowana jest latami 90 i stylem grunge. Oprane jeansowe spodnie i spódnice w czerwonym kolorze oraz skórzane ramoneski nadają kolekcji mocnego, wyrazistego charakteru.

Propozycje dla panów podzielone są na linie City i Casual.

Kolekcje bardziej formalne to Meropolitan Man i So cosy.Pierwszama nowoczesny, techniczny, charakter z typowo miejską sylwetką. Charakterystyczne są fakturalność, pikowania, proste techniczne napisy.

Klimat linii So Cosy jest ciepły, miękki, luźny i otulający, inspirowany wypoczynkiem na wsi. Widać fakturalne sploty, mellange, drobną jodełkę, faktury w swetrach, wstawki z zamszu, nadruki w wielokolorowe większe kratki.

Linie swobodniejsze rozpoczyna inspirowany klimatem i stylistyką lat 50tych retro denimz dużą dawką jeansu w różnych shape`ach spodni, t-shirtów z nadrukami w stylu retro.

W kolekcji dokers sylwetka jest klasyczna, techniczna, utrzymana w miejskim stylu, inspirowana klimatem portowym.Macho mennawiązujestylistyką do lat 70tych, z motywami nadrukach zaczerpniętymi z tego okresu.

Uzupełnieni kolekcji Top Secret stanowią linie FASHION collection, będące odpowiedzią na najgorętsze trendy. Tej jesieni pojawia się m.in. minimalistyczny Slogan Sport oraz bardzo graficzny i opart na kontrastach Optical Art.

Share