TOP SECRET wiosna-lato 2016

TOP SECRET wiosna-lato 2016

Wiosenno letnia kampania dla marki Top Secret została zrealizowana na jednej z wysp kanaryjskich – Gran Canaria. Autorką zdjęć, przenoszących nas w klimat relaksu i wakacji, jest znana i uznana fotografka mody Agata Pospieszyńska.

Nowa kolekcja Top Secret inspirowana jest najnowszymi trendami i jak zwykle ma kilka różnorodnych linii.

Głównym motywem na początku sezonu są kropki i groszki oraz multiplikowane paski. Ubrania mają miejski charakter, idealnie łączą nowy sezon z poprzednim. Graficzne kolorowe nadruki, rodem z lat 70-tych zdecydowanie już nawiązują do wiosny. Formy ubrań z tej linii; trapezowa spódnica, długa kamizelka, sukienka – szmizjerka czy tunika to klasyki tego okresu w modzie.

Pastelowe kolory, świeże kwiatowe nadruki, to kolejny nurt kolekcji Top Secret. W tej linii znajdziemy nowe formy garniturów, baskinki, dwuwarstwowe cienkie bluzki. Kontrastem dla tych propozycji jest blokowa kolekcja nowoczesnych, prostych ubrań w mocnym odcieniach pomarańczowego, amarantu, i szafirowego. Charakterystyczne są tu: długa kamizelka, proste spodnie, tuniki.

Silnym akcentem są też linie nawiązujące do stylu boho, pełne kwiatów i drobnych florystycznych wzorów, uzupełnione zamszem, lekkim denimem z nieodłącznymi dla tego trendu frędzlami. W formach ubrań nie brakuje swobody, a charakterystyczne asortymenty to szerokie spodnie, długa lekka kamizela, szerokie spodnie, kombinezon.

Nowe kolory w kolekcji Top Secret to żółty, limonka, koniakowy , obok równie modna gama pasteli: mięty różu, skontrastowana ostrym kolorem magenta.

W kolekcji męskiej Top Secret kolor też odgrywa znaczącą rolę. Prócz mocnych błękitów poprzez klasyczne zestawienia granatu i czerwieni użyto pudrowego różu i błękit, po odważny printu w drobne kwiatki na męskich koszulach. Dla mężczyzn ceniących sobie nowoczesność i elegancję zaproponowana sylwetki w monochromatycznych szarościach, uzupełnione o biel i czerń.

Różnorodność propozycji zapewnia ofertę dostosowaną do kalendarza potrzeb klienta i różnorodnych indywidualnych upodobań. Umożliwia różnorodne stylizacje, osadzone w najnowszych trendach mody.

Wszystkie kolekcje uzupełnione są akcesoriami i sukcesywnie od stycznia będą kierowane do sprzedaży w sklepach i sprzedaży online.

Top Secret jest wiodącą marką w segmencie modowym Grupy Kapitałowej Redan. Jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych polskich marek, oferujących komplementarne kolekcje ubrań i dodatków. Top Secret to marka skierowana do ludzi nowoczesnych, aktywnych, realizujących się zawodowo i rodzinnie, dla których ubiór ma znaczenie i jest sposobem wyrażenia własnej niepowtarzalnej osobowości. Adresaci marki Top Secret akceptują w pełni siebie i środowisko, w którym żyją, stawiają na autentyzm, a moda jest dla nich narzędziem do wyrażania siebie w sytuacjach zawodowych, rodzinnych jak i w czasie wolnym. Damskie i męskie kolekcje są zgodne z aktualnymi trendami mody, nowoczesne, odważne, jednocześnie odwołujące się do emocji. Czerpią inspiracje z najnowszych trendów mody, jednak dostosowane są do rozmaitych oczekiwań klientów i ich kalendarza potrzeb. Kolekcje podzielone są na dwie linie City i Casual, od stylu bardziej formalnego, po swobodny. Ubrania są uzupełniane licznymi dodatkami wzbogacającymi stylizacje.

 

Scroll to Top
Scroll to Top