Top Secret „Przymierz się do lata”

Top Secret „Przymierz się do lata”

Ruszyła marketingowa kampania marki Top Secret „Przymierz się do lata”.

Pomysł oparty jest na zaangażowaniu fanów marki na FB lub instagramie i klientów sklepów stacjonarnych w zabawę nagradzaną specjalnym rabatem.

Zasady są proste. Z aplikacji należy pobrać grafiki – specjalne gadżety: letnie dodatki – kapelusz, okulary , koszyk następnie skomponować własne zdjęcie, opublikować na FB i pokazać je sprzedawcy.

Letnie dodatki klienci znajdą też na lustrach we wszystkich sklepach Top Secret. I tam można zrobić sobie letnie selfie, opublikować zdjęcie, polubić profil Top Secret i odebrać rabat.

Kampania przymierz się do lata jest też promowana sesją letnich stylizacji marki prezentowanych przez Edytę Herbuś.

Kreację i pomysł kampanii przygotowała Agencja Mosqi.to.

 

Scroll to Top
Scroll to Top