zakupy

Gdzie gwiazdy robią zakupy?

Hipermarket, renomowany sklep w galerii handlowej? Nie! One robia zakupy tylko w małych osiedlowych sklepikach! Dlaczego? Co łaczy Paulinę Chylewską, Ewę Kasprzyk i Agatę Młynarską? Nic, oprócz tego, że każda z tych pań robi zakupy tylko w niewielkim sklepiku, który jest tuż za rogiem. Lenistwo? Nie, zasady! – Na co dzień robię zakupy w osiedlowych […]

Gdzie gwiazdy robią zakupy?

Hipermarket, renomowany sklep w galerii handlowej? Nie! One robia zakupy tylko w małych osiedlowych sklepikach! Dlaczego? Co łaczy Paulinę Chylewską, Ewę Kasprzyk i Agatę Młynarską? Nic, oprócz tego, że każda z tych pań robi zakupy tylko w niewielkim sklepiku, który jest tuż za rogiem. Lenistwo? Nie, zasady! – Na co dzień robię zakupy w osiedlowych

Polki w Internecie

Kobiety są obecnie jedną z najaktywniejszych grup spośród użytkowników Internetu. Zakupy, blogi i poradniki to stały element codziennej aktywności internetowej. Coraz większa ilość pań za pomocą sieci także szuka pracy, korzysta ze szkoleń oraz porad ekspertów w celu odpowiedniego kierowania swoją karierą. Wzrastająca popularność portali lifestylowych jest wynikiem aktywności płci pięknej w Internecie. Dużą grupę

Polki w Internecie

Kobiety są obecnie jedną z najaktywniejszych grup spośród użytkowników Internetu. Zakupy, blogi i poradniki to stały element codziennej aktywności internetowej. Coraz większa ilość pań za pomocą sieci także szuka pracy, korzysta ze szkoleń oraz porad ekspertów w celu odpowiedniego kierowania swoją karierą. Wzrastająca popularność portali lifestylowych jest wynikiem aktywności płci pięknej w Internecie. Dużą grupę

Multibranding – jakość i oszczędność czasu

Jeden z najnowszych sprzedażowych trendów w branży odzieżowej. Mowa o sklepach multibrandowych, które w Europie Zachodniej stają się popularniejsze niż sklepy monobrandowe, a obecnie podbijają także rynek Polski. Na czym polega ich fenomen ? Co uwarunkowało ich sukces i jakie są ich największe atuty ? Koniec czerwca to czas wielu promocji szczególnie w sklepach odzieżowych.

Multibranding – jakość i oszczędność czasu

Jeden z najnowszych sprzedażowych trendów w branży odzieżowej. Mowa o sklepach multibrandowych, które w Europie Zachodniej stają się popularniejsze niż sklepy monobrandowe, a obecnie podbijają także rynek Polski. Na czym polega ich fenomen ? Co uwarunkowało ich sukces i jakie są ich największe atuty ? Koniec czerwca to czas wielu promocji szczególnie w sklepach odzieżowych.

Reserved na iPhone

Marka RESERVED udostępniła swoim użytkownikom nową aplikację na platformę iPhone. Bezpłatna aplikacja umożliwia szybki, mobilny dostęp do wszystkich nowości związanych ze światem marki. Podstawową funkcjonalnością aplikacji jest dostęp do najnowszej kolekcji RESERVED składającej się z około 2500 fotografii produktów. Aplikacja ułatwiając zakupy swoim użytkownikom umożliwia zapisywanie wybranych pozycji w opcji „ulubione”, aby potem z tak

Reserved na iPhone

Marka RESERVED udostępniła swoim użytkownikom nową aplikację na platformę iPhone. Bezpłatna aplikacja umożliwia szybki, mobilny dostęp do wszystkich nowości związanych ze światem marki. Podstawową funkcjonalnością aplikacji jest dostęp do najnowszej kolekcji RESERVED składającej się z około 2500 fotografii produktów. Aplikacja ułatwiając zakupy swoim użytkownikom umożliwia zapisywanie wybranych pozycji w opcji „ulubione”, aby potem z tak

Rób zakupy z Papierską

Jeszcze tylko dzisiaj możesz wybierać spośród kilkunastu modeli autorstwa czołowych hiszpańskich projektantów w wyjątkowych przystępnych cenach, które dostępne są w serwisie BuyVIP w ramach unikatowej na polskim rynku kolekcji marki Custo Barcelona. W kampanii realizowanej na potrzeby serwisu wzięła udział zwyciężczyni polskiej edycji Top Model – Paulina Papierska. Historia marki Custo Barcelona rozpoczyna się pod

Rób zakupy z Papierską

Jeszcze tylko dzisiaj możesz wybierać spośród kilkunastu modeli autorstwa czołowych hiszpańskich projektantów w wyjątkowych przystępnych cenach, które dostępne są w serwisie BuyVIP w ramach unikatowej na polskim rynku kolekcji marki Custo Barcelona. W kampanii realizowanej na potrzeby serwisu wzięła udział zwyciężczyni polskiej edycji Top Model – Paulina Papierska. Historia marki Custo Barcelona rozpoczyna się pod

Co kupujemy od gwiazd?

Występowanie w reklamach jest bardzo podstępne. Tutaj tak naprawdę nie grasz. Nie masz roli, tylko sprzedajesz swój wizerunek – mówi w wywiadzie dla kwietniowego FILMU Antonio Banderas. Tuż po zakończeniu zdjęć do reklamy dla jednego z polskich banków (piszemy o tym tutaj), gwiazdor opowiada o tym, dlaczego decyduje się na udział w reklamie, jak wygląda

Co kupujemy od gwiazd?

Występowanie w reklamach jest bardzo podstępne. Tutaj tak naprawdę nie grasz. Nie masz roli, tylko sprzedajesz swój wizerunek – mówi w wywiadzie dla kwietniowego FILMU Antonio Banderas. Tuż po zakończeniu zdjęć do reklamy dla jednego z polskich banków (piszemy o tym tutaj), gwiazdor opowiada o tym, dlaczego decyduje się na udział w reklamie, jak wygląda

Scroll to Top
Scroll to Top