wódka

Rafał Brzozowski: Wokaliści często piją w pracy – wideo

wokaliści

Rafał Brzozowski w sylwestra zaśpiewa we Wrocławiu dla widzów TVP. Mimo że temperatura może być na minusie, a artysta przyznaje, że wokaliści często rozgrzewają swoje struny głosowe czystą wódką lub likierem, on sam nie wyobraża sobie, by pić alkohol w czasie pracy.    – Nie wyobrażam sobie wyjść po alkoholu na scenę. To jest niepoważne po prostu i ludzie to widzą – mówi Rafał […]

Rafał Brzozowski: Wokaliści często piją w pracy – wideo

Rafał Brzozowski w sylwestra zaśpiewa we Wrocławiu dla widzów TVP. Mimo że temperatura może być na minusie, a artysta przyznaje, że wokaliści często rozgrzewają swoje struny głosowe czystą wódką lub likierem, on sam nie wyobraża sobie, by pić alkohol w czasie pracy.    – Nie wyobrażam sobie wyjść po alkoholu na scenę. To jest niepoważne po prostu i ludzie to widzą – mówi Rafał

Madonna i Smirnoff we wspólnym projekcie!

wokaliści

We wtorek, 27 marca, podczas imprezy MDNA RELEASE PARTY 2012 – BE THERE, marka Smirnoff Black zaprezentowała drink inspirowany nową płytą Madonny zatytułowaną MDNA. Intensywna zmysłowa czerwień truskawki i egzotyczny smak marakui oddaje charakter Madonny – artystki i kobiety sukcesu. Teraz MDNA można słuchać, delektując się NIGTHLIFE_DNA. Nowy drink nosi nazwę inspirowaną najnowszą, dwunastą już

Madonna i Smirnoff we wspólnym projekcie!

We wtorek, 27 marca, podczas imprezy MDNA RELEASE PARTY 2012 – BE THERE, marka Smirnoff Black zaprezentowała drink inspirowany nową płytą Madonny zatytułowaną MDNA. Intensywna zmysłowa czerwień truskawki i egzotyczny smak marakui oddaje charakter Madonny – artystki i kobiety sukcesu. Teraz MDNA można słuchać, delektując się NIGTHLIFE_DNA. Nowy drink nosi nazwę inspirowaną najnowszą, dwunastą już

Poznaj świat marek luksusowych

wokaliści

Wyjątkowa okazja żeby poznać najbardziej prestiżowe marki na świecie. Podczas Les Journées Particulières w połowie października br. 30 producentów wchodzących w skład Grupy Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) zostanie otwartych dla publiczności by odsłonić swoje dziedzictwo historyczne, architektoniczne i kulturowe oraz zaprezentować swoje unikatowe savoir-faire. Marka Belveredere Vodka, jedna z niewielu marek uczestniczących poza Francją

Poznaj świat marek luksusowych

Wyjątkowa okazja żeby poznać najbardziej prestiżowe marki na świecie. Podczas Les Journées Particulières w połowie października br. 30 producentów wchodzących w skład Grupy Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) zostanie otwartych dla publiczności by odsłonić swoje dziedzictwo historyczne, architektoniczne i kulturowe oraz zaprezentować swoje unikatowe savoir-faire. Marka Belveredere Vodka, jedna z niewielu marek uczestniczących poza Francją

Scroll to Top
Scroll to Top