walka z rakiem

Polskie gwiazdy w ogólnopolskiej kampanii społecznej „Piękna bo zdrowa”

W dniu 30 października 2012 roku ruszyła III odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej „Piękna bo zdrowa” na rzecz profilaktyki raka szyjki macicy i raka jajnika organizowanej przez Kwiat Kobiecości – Ogólnopolską Organizację i magazyn Glamour. W prowadzone działania zaangażowało się aż 7 polskich gwiazd – Anna Dereszowska, Aleksandra Mikołajczyk, Natalia Lesz, Maja Hirsch, Ada Fijał, Kasia […]

Polskie gwiazdy w ogólnopolskiej kampanii społecznej „Piękna bo zdrowa”

W dniu 30 października 2012 roku ruszyła III odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej „Piękna bo zdrowa” na rzecz profilaktyki raka szyjki macicy i raka jajnika organizowanej przez Kwiat Kobiecości – Ogólnopolską Organizację i magazyn Glamour. W prowadzone działania zaangażowało się aż 7 polskich gwiazd – Anna Dereszowska, Aleksandra Mikołajczyk, Natalia Lesz, Maja Hirsch, Ada Fijał, Kasia

Bransoletki Lucy Mecklenburgh na aukcji

Niepoprawna imprezowiczka, modelka i celebrytka Lucky Mecklenburgh dołączyła do grona gwiazd wspomagających walkę z rakiem. Lucy, koleżanka Amy Childs z planu „The Only Way is Essex” oddała na aukcję charytatywną, z której dochód przeznaczony jest dla organizacji MacMillan Cancer Charity swoją kolekcję kryształowej biżuterii. Ile przyniosła sprzedaż bransoletek i czy w ogóle znaleźli się chętni,

Bransoletki Lucy Mecklenburgh na aukcji

Niepoprawna imprezowiczka, modelka i celebrytka Lucky Mecklenburgh dołączyła do grona gwiazd wspomagających walkę z rakiem. Lucy, koleżanka Amy Childs z planu „The Only Way is Essex” oddała na aukcję charytatywną, z której dochód przeznaczony jest dla organizacji MacMillan Cancer Charity swoją kolekcję kryształowej biżuterii. Ile przyniosła sprzedaż bransoletek i czy w ogóle znaleźli się chętni,

„Różowa” kolekcja butów Shoes of Prey

W aktywne obchody października jako miesiąca walki z rakiem włączyła się również marka Shoes of Prey, znana z oryginalnych, spersonalizowanych butów. Z każdego zamówienia dokonanego pomiędzy 1 a 31 października Shoes of Prey przekaże 15 funtów na organizacje walczące z rakiem – Breakthrough w Wielkiej Brytanii, Pink Hope w Australii oraz Bright Pink w USA.

„Różowa” kolekcja butów Shoes of Prey

W aktywne obchody października jako miesiąca walki z rakiem włączyła się również marka Shoes of Prey, znana z oryginalnych, spersonalizowanych butów. Z każdego zamówienia dokonanego pomiędzy 1 a 31 października Shoes of Prey przekaże 15 funtów na organizacje walczące z rakiem – Breakthrough w Wielkiej Brytanii, Pink Hope w Australii oraz Bright Pink w USA.

Polowanie na różowy październik

Każdego roku październik przypomina o zastraszających statystykach zachorowalności na raka piersi. Obecnie w Polsce wykrywa się rocznie 15 tysięcy nowych zachorowań, a – według szacunków – za 10 lat będzie ich ok. 22 tysięcy. To okazja, by po raz kolejny poruszyć temat wczesnej profilaktyki nowotworowej promowanej w Polsce m.in. przez Federację Stowarzyszenia „Amazonki”. Do walki

Polowanie na różowy październik

Każdego roku październik przypomina o zastraszających statystykach zachorowalności na raka piersi. Obecnie w Polsce wykrywa się rocznie 15 tysięcy nowych zachorowań, a – według szacunków – za 10 lat będzie ich ok. 22 tysięcy. To okazja, by po raz kolejny poruszyć temat wczesnej profilaktyki nowotworowej promowanej w Polsce m.in. przez Federację Stowarzyszenia „Amazonki”. Do walki

Namawiamy do dotykania piersi!

Wczoraj miałyśmy przyjemność uczestniczyć w niezwykłym spotkaniu zorganizowanym przez Panache Sport, Rak’n’Roll, Hard Rock Cafe Warsaw oraz Centrum Onkologii. Fundacja Rak’n’Roll i dystrybutor sportowej bielizny Panache Sport rozpoczęły współpracę w ramach kampanii Dotykam=Wygrywam, której celem jest oswojenie kobiet z dotykiem pozwalającym wygrać życie. Działania te aktywnie wspiera Hard Rock Cafe Warsaw, gdzie wczoraj, 1 października odbyły się warsztaty, podczas których współorganizatorzy przy wsparciu Centrum

Namawiamy do dotykania piersi!

Wczoraj miałyśmy przyjemność uczestniczyć w niezwykłym spotkaniu zorganizowanym przez Panache Sport, Rak’n’Roll, Hard Rock Cafe Warsaw oraz Centrum Onkologii. Fundacja Rak’n’Roll i dystrybutor sportowej bielizny Panache Sport rozpoczęły współpracę w ramach kampanii Dotykam=Wygrywam, której celem jest oswojenie kobiet z dotykiem pozwalającym wygrać życie. Działania te aktywnie wspiera Hard Rock Cafe Warsaw, gdzie wczoraj, 1 października odbyły się warsztaty, podczas których współorganizatorzy przy wsparciu Centrum

Farrah Fawcett w niezwykłym kalendarzu

Farrah Fawcett, niezapomniana i bodaj najsłynniejsza i najpiękniejsza ze słynnych Aniołków Charliego powraca w anielskim kalendarzu na 2013 rok. The Farrah Fawcett Foundation (www.thefarrahfawcettfoundation.org), której celem jest pozyskiwanie funduszy na alternatywne metody walki z rakiem (amerykańska aktorka sama przegrała taką walkę), badania kliniczne oraz profilaktykę, wspólnie z Mead Products, LLC wydała 16-stronicowy kalendarz ze zdjęciami Farrah

Farrah Fawcett w niezwykłym kalendarzu

Farrah Fawcett, niezapomniana i bodaj najsłynniejsza i najpiękniejsza ze słynnych Aniołków Charliego powraca w anielskim kalendarzu na 2013 rok. The Farrah Fawcett Foundation (www.thefarrahfawcettfoundation.org), której celem jest pozyskiwanie funduszy na alternatywne metody walki z rakiem (amerykańska aktorka sama przegrała taką walkę), badania kliniczne oraz profilaktykę, wspólnie z Mead Products, LLC wydała 16-stronicowy kalendarz ze zdjęciami Farrah

Scroll to Top
Scroll to Top