walka z rakiem

Nie zdążyła rozebrać się do Playboya, ale pokazała się prawie nago w szczytnym celu!

rozebrać się do Playboya

Anna Jurksztowicz, piosenkarka i producentka muzyczna przyznała, że nie zdążyła rozebrać się do Playboya, ale udało jej się to zrobić w szczytnym celu. „Myśl o biuście” to kampania świadomościowa, promująca profilaktykę badań piersi. W kampanię zaangażowało się dwanaście kobiet – ikon. Obok Ani w kampanii wzięły udział: Hanna Bakuła, Alicja Borkowska, Olga Borys, Magdalena Cwenówna, […]

Nie zdążyła rozebrać się do Playboya, ale pokazała się prawie nago w szczytnym celu!

Anna Jurksztowicz, piosenkarka i producentka muzyczna przyznała, że nie zdążyła rozebrać się do Playboya, ale udało jej się to zrobić w szczytnym celu. „Myśl o biuście” to kampania świadomościowa, promująca profilaktykę badań piersi. W kampanię zaangażowało się dwanaście kobiet – ikon. Obok Ani w kampanii wzięły udział: Hanna Bakuła, Alicja Borkowska, Olga Borys, Magdalena Cwenówna,

Media wspierają edukację zdrowotną Polek

rozebrać się do Playboya

W październiku szczególnie często przypominano, jak ważna jest profilaktyka raka piersi. Według najświeższego badania, przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, liczba materiałów z prasy, internetu i RTV na ten temat w analizowanym okresie wyniosła 4,7 tys. Na temat raka piersi najwięcej informacji (70 proc.) zostało opublikowanych w internecie, głównie na stronach TVP.pl, Rynekzdrowia.pl oraz Kobieta.wp.pl. W

Media wspierają edukację zdrowotną Polek

W październiku szczególnie często przypominano, jak ważna jest profilaktyka raka piersi. Według najświeższego badania, przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, liczba materiałów z prasy, internetu i RTV na ten temat w analizowanym okresie wyniosła 4,7 tys. Na temat raka piersi najwięcej informacji (70 proc.) zostało opublikowanych w internecie, głównie na stronach TVP.pl, Rynekzdrowia.pl oraz Kobieta.wp.pl. W

Coty Inc. pomogła zebrać kwotę 3,7mln USD w ramach siódmej corocznej Gali na rzecz walki z rakiem krwi

Artist Katy Perry, Coty Inc. CEO Michele Scannavini and Delete Blood Cancer co-founder Katharina Harf at the Seventh Annual Delete Blood Cancer Gala. (PRNewsFoto/Coty Inc.)

Siódma edycja Gali na rzecz walki z rakiem krwi (Delete Blood Cancer Gala), która odbyła się 1 maja przy Cipriani Wall Street, pobiła wszelkie rekordy z poprzednich lat oraz umożliwiła zebranie kwoty 3,7 mln USD na rzecz walki z białaczką i innymi odmianami nowotworów krwi. Pieniądze zebrane wspólnie przez Coty Inc., wiodącą na świecie firmą

Coty Inc. pomogła zebrać kwotę 3,7mln USD w ramach siódmej corocznej Gali na rzecz walki z rakiem krwi

Siódma edycja Gali na rzecz walki z rakiem krwi (Delete Blood Cancer Gala), która odbyła się 1 maja przy Cipriani Wall Street, pobiła wszelkie rekordy z poprzednich lat oraz umożliwiła zebranie kwoty 3,7 mln USD na rzecz walki z białaczką i innymi odmianami nowotworów krwi. Pieniądze zebrane wspólnie przez Coty Inc., wiodącą na świecie firmą

Książka, która pomoże dzieciakom chorym na raka!

rozebrać się do Playboya

Już niebawem na naszym rynku wydawniczym pojawi się książka, która na pewno wywoła spore zamieszanie w polskim świecie show-biznesu. Redaktor naczelna i wydawca magazynu Imperium Kobiet Ilona Adamska postanowiła po raz kolejny pomóc dzieciom chorym na raka z łódzkiej Fundacji „Krwinka”. Książka, której premiera zbliża się wielkimi krokami, będzie stanowić nie tylko miłą lekturę i

Książka, która pomoże dzieciakom chorym na raka!

Już niebawem na naszym rynku wydawniczym pojawi się książka, która na pewno wywoła spore zamieszanie w polskim świecie show-biznesu. Redaktor naczelna i wydawca magazynu Imperium Kobiet Ilona Adamska postanowiła po raz kolejny pomóc dzieciom chorym na raka z łódzkiej Fundacji „Krwinka”. Książka, której premiera zbliża się wielkimi krokami, będzie stanowić nie tylko miłą lekturę i

Polskie Gwiazdy i Big Star. „Piękna bo zdrowa”

rozebrać się do Playboya

Anna Dereszowska, Aleksandra Mikołajczyk, Natalia Lesz, Maja Hirsch, Ada Fijał, Kasia Pakosińska i Beata Sadowska. Ambasadorki ubrane w jeansy Big Star promują regularne przeprowadzanie badań cytologicznych pod hasłem: „Zostań Superbohaterką, zrób cytologię!„. Trwa III odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej „Piękna bo zdrowa” organizowanej przez Kwiat Kobiecości – Ogólnopolską Organizację i magazyn Glamour. W realizację i promocję

Polskie Gwiazdy i Big Star. „Piękna bo zdrowa”

Anna Dereszowska, Aleksandra Mikołajczyk, Natalia Lesz, Maja Hirsch, Ada Fijał, Kasia Pakosińska i Beata Sadowska. Ambasadorki ubrane w jeansy Big Star promują regularne przeprowadzanie badań cytologicznych pod hasłem: „Zostań Superbohaterką, zrób cytologię!„. Trwa III odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej „Piękna bo zdrowa” organizowanej przez Kwiat Kobiecości – Ogólnopolską Organizację i magazyn Glamour. W realizację i promocję

Konkurs: Balsam dla duszy walczącej z rakiem

rozebrać się do Playboya

Prezentujemy książkę niezwykłą – pełne szczerości historie ludzi, którzy stoczyli walkę z rakiem. Te intymne opowieści to lektura obowiązkowa dla każdego, na którego życiowej drodze stanął nowotwór. W książce zebrano doświadczenia osób chorych na raka, ich bliskich, przyjaciół a także lekarzy i pielęgniarek – począwszy od pierwszej diagnozy i konieczności poinformowania o tym bliskich i

Konkurs: Balsam dla duszy walczącej z rakiem

Prezentujemy książkę niezwykłą – pełne szczerości historie ludzi, którzy stoczyli walkę z rakiem. Te intymne opowieści to lektura obowiązkowa dla każdego, na którego życiowej drodze stanął nowotwór. W książce zebrano doświadczenia osób chorych na raka, ich bliskich, przyjaciół a także lekarzy i pielęgniarek – począwszy od pierwszej diagnozy i konieczności poinformowania o tym bliskich i

Scroll to Top
Scroll to Top