światowe marki

Ania dla Dsquared2

Nie dalej jak dwa dni temu prezentowaliśmy Wam modelkę z agencji New Age Models, Anię Jagodzińską w kampanii Cesare Paciotti S/S 2011. I oto kolejna odsłona naszej top modelki, kolejna światowa marka.

Ania dla Dsquared2

Nie dalej jak dwa dni temu prezentowaliśmy Wam modelkę z agencji New Age Models, Anię Jagodzińską w kampanii Cesare Paciotti S/S 2011. I oto kolejna odsłona naszej top modelki, kolejna światowa marka.

Stulecie Srebrnej Damy

Stulecie istnienie obchodzi Spirit of Ecstasy zwana również Silver Lady. Nie wiecie co to, kto to? To słynna statuetka, która od 1911 r. zdobi maskę równie słynnych aut marki Rolls-Royce.

Stulecie Srebrnej Damy

Stulecie istnienie obchodzi Spirit of Ecstasy zwana również Silver Lady. Nie wiecie co to, kto to? To słynna statuetka, która od 1911 r. zdobi maskę równie słynnych aut marki Rolls-Royce.

Louis Vuitton najcenniejszą marką

W Wiedniu przedstawiono wyniki badania wartości marek europejskich – eurobrand2010. Najcenniejsza to LVMH, tuż za nią Nokia. Na liście rankingowej eurobrand2010 znalazło się ponad 3 tys. marek korporacyjnych pochodzących z 24 krajów i działających w 16 branżach.

Louis Vuitton najcenniejszą marką

W Wiedniu przedstawiono wyniki badania wartości marek europejskich – eurobrand2010. Najcenniejsza to LVMH, tuż za nią Nokia. Na liście rankingowej eurobrand2010 znalazło się ponad 3 tys. marek korporacyjnych pochodzących z 24 krajów i działających w 16 branżach.

Słynne marki uciekają z Azji

Po Versace i French Connection UK kolejna światowa marka modowa wycofuje się z Japonii. Tym razem dom mody Dolce&Gabbana poinformował, że wycofuje z tego kraju linię swoich ubrań adresowaną do młodszych odbiorców.

Słynne marki uciekają z Azji

Po Versace i French Connection UK kolejna światowa marka modowa wycofuje się z Japonii. Tym razem dom mody Dolce&Gabbana poinformował, że wycofuje z tego kraju linię swoich ubrań adresowaną do młodszych odbiorców.

Scroll to Top
Scroll to Top