street art

Pionierzy Levi’s uwiecznieni na murach Berlina

6 lipca marka Levi’s® zaprezentowała pierwszą globalną kampanię marketingową, jest to pierwsza kampania na tak szeroką skalę w 138 letniej historii firmy. Kampania „Go Forth” inspirowana jest siłą młodych ludzi pragnących zmian w świecie i wprowadzających je. Motto „Go Forth” uderza w nowoczesny, konsumencki sentymentalizm podkreślając, że czasy w których żyjemy nie są łatwe, ale […]

Pionierzy Levi’s uwiecznieni na murach Berlina

6 lipca marka Levi’s® zaprezentowała pierwszą globalną kampanię marketingową, jest to pierwsza kampania na tak szeroką skalę w 138 letniej historii firmy. Kampania „Go Forth” inspirowana jest siłą młodych ludzi pragnących zmian w świecie i wprowadzających je. Motto „Go Forth” uderza w nowoczesny, konsumencki sentymentalizm podkreślając, że czasy w których żyjemy nie są łatwe, ale

Reebok Classics – mocna dawka streetartowych inspiracji

Profesjonalny w każdym calu producent muzyczny, artysta i projektant – Swizz Beatz został niedawno dyrektorem kreatywnym działań prowadzonych dla Reebok Classics. Do sklepów w całej Polsce trafia właśnie odważna stylowa kolekcja Classic Lite, której leitmotivem jest lekkość. W związku z tym Swizz Beatz zwiększa swoja zaangażowanie w jej promocję by sprawić że muzyka, taniec i

Reebok Classics – mocna dawka streetartowych inspiracji

Profesjonalny w każdym calu producent muzyczny, artysta i projektant – Swizz Beatz został niedawno dyrektorem kreatywnym działań prowadzonych dla Reebok Classics. Do sklepów w całej Polsce trafia właśnie odważna stylowa kolekcja Classic Lite, której leitmotivem jest lekkość. W związku z tym Swizz Beatz zwiększa swoja zaangażowanie w jej promocję by sprawić że muzyka, taniec i

Scroll to Top
Scroll to Top