Staszek Karpiel Bułecka

COCA-COLA – PREMIERA NOWEJ GLOBALNEJ KAMPANII – „Taste the Feeling”

Taste the Feeling

W dniu 20 stycznia, w studio fotograficznym PinUp w Warszawie, Coca-Cola zaprezentowała nową kampanię marketingową pod nazwą „Taste the Feeling”. Premierę nowych spotów telewizyjnych śledziło wielu dziennikarzy, przedstawicieli biznesu i gwiazdy. Spotkanie poprowadzili Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Część oficjalną zakończył koncert Marii Sadowskiej. Następnie goście wkroczyli do krainy Coca-Coli, gdzie czekały na nich lodowe […]

COCA-COLA – PREMIERA NOWEJ GLOBALNEJ KAMPANII – „Taste the Feeling”

W dniu 20 stycznia, w studio fotograficznym PinUp w Warszawie, Coca-Cola zaprezentowała nową kampanię marketingową pod nazwą „Taste the Feeling”. Premierę nowych spotów telewizyjnych śledziło wielu dziennikarzy, przedstawicieli biznesu i gwiazdy. Spotkanie poprowadzili Tomasz Kammel i Maciej Musiał. Część oficjalną zakończył koncert Marii Sadowskiej. Następnie goście wkroczyli do krainy Coca-Coli, gdzie czekały na nich lodowe

Gwiazdy biegają charytatywnie

Taste the Feeling

Uczestnicy ECCO Walkathonu zebrali 601 092 złotych! Po raz ósmy w Polsce wystartował ECCO Walkathon, największy na świecie spacer charytatywny. Ponad 18 766 tysięcy osób zgromadziło się na Agrykoli, by przekazać na cele charytatywne łącznie ponad 601 092 tysięcy złotych. Mechanizm akcji jest niezmienny od ośmiu lat – za każdy przebyty przez uczestnika kilometr, firma ECCO wpłaca 4

Gwiazdy biegają charytatywnie

Uczestnicy ECCO Walkathonu zebrali 601 092 złotych! Po raz ósmy w Polsce wystartował ECCO Walkathon, największy na świecie spacer charytatywny. Ponad 18 766 tysięcy osób zgromadziło się na Agrykoli, by przekazać na cele charytatywne łącznie ponad 601 092 tysięcy złotych. Mechanizm akcji jest niezmienny od ośmiu lat – za każdy przebyty przez uczestnika kilometr, firma ECCO wpłaca 4

Scroll to Top
Scroll to Top