społeczne

Oto finaliści akcji Zwykły Bohater!

finaliści

Już w najbliższą niedzielę o godzinie 20.00 odbędzie się uroczysta Gala Finałowa akcji Zwykły Bohater, organizowanej przez Bank BPH, telewizję TVN i Onet. Podczas gali poznamy zwycięzców plebiscytu w każdej z trzech kategorii: inicjatywa, bohaterstwo, fair na co dzień. Otrzymają oni nagrody w wysokości 200 tys. zł, pozostali finaliści otrzymają po 10 tys. zł. Transmisję […]

Oto finaliści akcji Zwykły Bohater!

Już w najbliższą niedzielę o godzinie 20.00 odbędzie się uroczysta Gala Finałowa akcji Zwykły Bohater, organizowanej przez Bank BPH, telewizję TVN i Onet. Podczas gali poznamy zwycięzców plebiscytu w każdej z trzech kategorii: inicjatywa, bohaterstwo, fair na co dzień. Otrzymają oni nagrody w wysokości 200 tys. zł, pozostali finaliści otrzymają po 10 tys. zł. Transmisję

Kobieta w serwisie – jak warsztat odbiera sobie zyski

finaliści

Ten artykuł napisałem i opublikowałem w moim magazynie Biznes Motoryzacyjny Polska. Kiedy pojawiła się możliwość publikacji na portalu Modaija, postanowiłem z niej natychmiast skorzystać. Chciałbym zaprosić czytelniczki do nadsyłania swoich refleksji z odwiedzin w serwisach motoryzacyjnych i warsztatach. Zarówno tych pozytywnych jak i negatywnych. Z wielką chęcią je opiszemy. Co więcej, możliwe że jest więcej

Kobieta w serwisie – jak warsztat odbiera sobie zyski

Ten artykuł napisałem i opublikowałem w moim magazynie Biznes Motoryzacyjny Polska. Kiedy pojawiła się możliwość publikacji na portalu Modaija, postanowiłem z niej natychmiast skorzystać. Chciałbym zaprosić czytelniczki do nadsyłania swoich refleksji z odwiedzin w serwisach motoryzacyjnych i warsztatach. Zarówno tych pozytywnych jak i negatywnych. Z wielką chęcią je opiszemy. Co więcej, możliwe że jest więcej

Sustainable art – sztuka wobec potrzeby zrównoważonego rozwoju

finaliści

Sustainable art sztuka wobec potrzeby zrównoważonego rozwoju 20.11.2013 – 13.12.2013 Studio BWA, ul. Ruska 46a/13, Wrocław Wernisaż: 20.11.2013, środa, godz. 20.30 galeria czynna: od wtorku do piątku, godz. 16-19 Artyści: Leszek Golec & Tatiana Czekalska, Milan Kohout, Piotr C. Kowalski & Joanna Janiak, Cecylia Malik, Grupa Val: Oleg Hryszczenko, Andrij Sakun, Kostiantyn Marcenkiwski, Olena Staranczuk Kuratorka: Patrycja

Sustainable art – sztuka wobec potrzeby zrównoważonego rozwoju

Sustainable art sztuka wobec potrzeby zrównoważonego rozwoju 20.11.2013 – 13.12.2013 Studio BWA, ul. Ruska 46a/13, Wrocław Wernisaż: 20.11.2013, środa, godz. 20.30 galeria czynna: od wtorku do piątku, godz. 16-19 Artyści: Leszek Golec & Tatiana Czekalska, Milan Kohout, Piotr C. Kowalski & Joanna Janiak, Cecylia Malik, Grupa Val: Oleg Hryszczenko, Andrij Sakun, Kostiantyn Marcenkiwski, Olena Staranczuk Kuratorka: Patrycja

RISK made in warsaw i Różena Opalińska stawiają na odBLASK! – wideo

fot. Marlena Bielińska. Dziewczyny mają na sobie ubrania RISK made in warsaw. Specjalne podziękowania dla Studia Las za możliwość przeprowadzenia sesji.

24 października ruszyła kampania społeczno-edukacyjna pod hasłem „A2, że bezpiecznie. Postaw na odBLASK!”. W ramach akcji została zorganizowana sesja zdjęciowa z udziałem RISK made in warsaw oraz Różeny Opalińskiej, z kamizelką odblaskową w roli głównej. Niestandardowa i nowoczesna formuła akcji adresowana jest głównie do ludzi młodych. Celem działań jest budowanie świadomości w zakresie zachowania bezpieczeństwa

RISK made in warsaw i Różena Opalińska stawiają na odBLASK! – wideo

24 października ruszyła kampania społeczno-edukacyjna pod hasłem „A2, że bezpiecznie. Postaw na odBLASK!”. W ramach akcji została zorganizowana sesja zdjęciowa z udziałem RISK made in warsaw oraz Różeny Opalińskiej, z kamizelką odblaskową w roli głównej. Niestandardowa i nowoczesna formuła akcji adresowana jest głównie do ludzi młodych. Celem działań jest budowanie świadomości w zakresie zachowania bezpieczeństwa

Co kobiety powinny, a czego nie mogą?

finaliści

Kobiety powinny być w domu, w kuchni, być niewolnicami, nie powinny mieć pracy ani głosować, nie mogą prowadzić samochodu, potrzebują kontroli i dyscypliny.  Frazy, które dzięki funkcji autouzupełniania wyszukiwarki Google pojawiły się jako uzupełnienie zdań „women should” („kobiety powinny”) „women need to” („kobiety potrzebują”) „women shouldn’t„(„kobiety nie powinny”) „women cannot” („kobiety nie mogą”)wykorzystano w kampanii przeprowadzonej na zlecenie United Nations Entity for Gender Equality and Empowerment of

Co kobiety powinny, a czego nie mogą?

Kobiety powinny być w domu, w kuchni, być niewolnicami, nie powinny mieć pracy ani głosować, nie mogą prowadzić samochodu, potrzebują kontroli i dyscypliny.  Frazy, które dzięki funkcji autouzupełniania wyszukiwarki Google pojawiły się jako uzupełnienie zdań „women should” („kobiety powinny”) „women need to” („kobiety potrzebują”) „women shouldn’t„(„kobiety nie powinny”) „women cannot” („kobiety nie mogą”)wykorzystano w kampanii przeprowadzonej na zlecenie United Nations Entity for Gender Equality and Empowerment of

„Róż się” – namawiają Gwiazdy

finaliści

Panache Sport, Fundacja Rak’n’Roll, Teatr Studio Buffo oraz sklepy z bielizną Panache Sport na terenie całej Polski zorganizowali ogólnopolską kampanię‘Róż się’, poprzez którą chcą zachęcić Polki do szeroko rozumianej aktywności. – Dziewczyny – świat oferuje Wam tyle możliwości, bądźcie aktywne, bądźcie zdrowe: RÓŻcie się i wygrywajcie super nagrody – namawiają organizatorzy. A w ślad za nimi

„Róż się” – namawiają Gwiazdy

Panache Sport, Fundacja Rak’n’Roll, Teatr Studio Buffo oraz sklepy z bielizną Panache Sport na terenie całej Polski zorganizowali ogólnopolską kampanię‘Róż się’, poprzez którą chcą zachęcić Polki do szeroko rozumianej aktywności. – Dziewczyny – świat oferuje Wam tyle możliwości, bądźcie aktywne, bądźcie zdrowe: RÓŻcie się i wygrywajcie super nagrody – namawiają organizatorzy. A w ślad za nimi

Scroll to Top
Scroll to Top