społeczne

Kto ma jaja, ten rządzi

Przedstawiamy plakaty finalistów 10. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS poświęconej równości płci. Zadaniem uczestników konkursu jest zaprojektowanie plakatu, który wspiera starania kobiet o równouprawnienie. Hasło ”Skłodowska-Curie była kobietą!”, pod którym odbył się konkurs nawiązuje do 100. rocznicy przyznania Skłodowskiej-Curie Nagrody Nobla w dziedzinie chemii oraz do podkreślenia wkładu kobiet w światową naukę. Wygrał plakat Pawła […]

Kto ma jaja, ten rządzi

Przedstawiamy plakaty finalistów 10. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS poświęconej równości płci. Zadaniem uczestników konkursu jest zaprojektowanie plakatu, który wspiera starania kobiet o równouprawnienie. Hasło ”Skłodowska-Curie była kobietą!”, pod którym odbył się konkurs nawiązuje do 100. rocznicy przyznania Skłodowskiej-Curie Nagrody Nobla w dziedzinie chemii oraz do podkreślenia wkładu kobiet w światową naukę. Wygrał plakat Pawła

Nie daj się zrobić w jajo!

Od połowy kwietnia do Świąt Wielkanocnych na terenie Arkadii (Warszawa) potrwają działania operacyjne, mające na celu uwrażliwienie Klientów na problem kradzieży w gorącym, przedświątecznym okresie. To kolejny etap współpracy Arkadii z Policją w ramach programu edukacyjno-profilaktycznego „Strefa Bezpiecznych Usług”. Celem działań, prowadzonych na terenie Arkadii przez policjantów Wydziału Wywiadowczo-Patrolowego Komendy Stołecznej Policji, jest uświadomienie klientom,

Nie daj się zrobić w jajo!

Od połowy kwietnia do Świąt Wielkanocnych na terenie Arkadii (Warszawa) potrwają działania operacyjne, mające na celu uwrażliwienie Klientów na problem kradzieży w gorącym, przedświątecznym okresie. To kolejny etap współpracy Arkadii z Policją w ramach programu edukacyjno-profilaktycznego „Strefa Bezpiecznych Usług”. Celem działań, prowadzonych na terenie Arkadii przez policjantów Wydziału Wywiadowczo-Patrolowego Komendy Stołecznej Policji, jest uświadomienie klientom,

Joy Trendy 2011: Styl Życia

Pomaganie jest Trendy! Akcja „Woda dla Sudanu” nagrodzona w konkursie Joy Trendy 2011. Akcja „Woda dla Sudanu” prowadzona przez Cisowiankę i Polską Akcję Humanitarną zwyciężyła w konkursie JOY TRENDY 2011 w kategorii STYL ŻYCIA. Jury przyznało nagrodę po wcześniejszym plebiscycie przeprowadzonym wśród czytelniczek popularnego magazynu „Joy”. Nagrodę przyznano „za budowanie studni dla tysięcy osób, które

Joy Trendy 2011: Styl Życia

Pomaganie jest Trendy! Akcja „Woda dla Sudanu” nagrodzona w konkursie Joy Trendy 2011. Akcja „Woda dla Sudanu” prowadzona przez Cisowiankę i Polską Akcję Humanitarną zwyciężyła w konkursie JOY TRENDY 2011 w kategorii STYL ŻYCIA. Jury przyznało nagrodę po wcześniejszym plebiscycie przeprowadzonym wśród czytelniczek popularnego magazynu „Joy”. Nagrodę przyznano „za budowanie studni dla tysięcy osób, które

Szanujmy się!

Czy określenie kobiety słowem „kaszalot”, czytanie cudzych maili albo pisanie złośliwych komentarzy na portalach społecznościowych przekracza granice zachowań społecznie akceptowanych czy jeszcze nie? Tego rodzaju pytania stawia kampania „The Line„, dotycząca szacunku w relacjach międzyludzkich. Kampania skierowana jest do ludzi między 12 a 20 rokiem życia, a także do ich nauczycieli i rodziców. Jej głównym

Szanujmy się!

Czy określenie kobiety słowem „kaszalot”, czytanie cudzych maili albo pisanie złośliwych komentarzy na portalach społecznościowych przekracza granice zachowań społecznie akceptowanych czy jeszcze nie? Tego rodzaju pytania stawia kampania „The Line„, dotycząca szacunku w relacjach międzyludzkich. Kampania skierowana jest do ludzi między 12 a 20 rokiem życia, a także do ich nauczycieli i rodziców. Jej głównym

Wielodzietność nie jest trendy?

W Polsce rodzi się coraz mniej dzieci. Społeczeństwo starzeje się w zastraszającym tempie, ale mimo to nadal modny jest model rodziny, 2+1 … Dlaczego? Spotykane na polskich ulicach matki, pchające z trudem dziecięcy wózek z nowonarodzonym maluchem i trzymające „wolną” ręką, drugie, kilkuletnie dziecko to jeszcze nie tak bardzo rzadki widok. Jednak rodzice z trójką

Wielodzietność nie jest trendy?

W Polsce rodzi się coraz mniej dzieci. Społeczeństwo starzeje się w zastraszającym tempie, ale mimo to nadal modny jest model rodziny, 2+1 … Dlaczego? Spotykane na polskich ulicach matki, pchające z trudem dziecięcy wózek z nowonarodzonym maluchem i trzymające „wolną” ręką, drugie, kilkuletnie dziecko to jeszcze nie tak bardzo rzadki widok. Jednak rodzice z trójką

Moda vintage wzbogaca ubogich

Organizacja Oxfam rozpoczęłą promocję pierwszego w Wielkiej Brytanii internetowego sklepu dobroczynnego Vintage. Na jego asortyment składają się m.in. ubrania i akcesoria z poprzednich dekad, które trafiły tu dzięki darczyńcom. Zyski z ich sprzedaży pokrywają koszty finansowania projektów organizacji, której statutowym celem jest walka z ubóstwem. Bohaterami reklam prasowych i trzech spotów są „ubrania z przeszłością”.

Moda vintage wzbogaca ubogich

Organizacja Oxfam rozpoczęłą promocję pierwszego w Wielkiej Brytanii internetowego sklepu dobroczynnego Vintage. Na jego asortyment składają się m.in. ubrania i akcesoria z poprzednich dekad, które trafiły tu dzięki darczyńcom. Zyski z ich sprzedaży pokrywają koszty finansowania projektów organizacji, której statutowym celem jest walka z ubóstwem. Bohaterami reklam prasowych i trzech spotów są „ubrania z przeszłością”.

Scroll to Top
Scroll to Top