społeczne

Prywatność we własnym domu

Żyjemy w zatłoczonych miastach, robimy zakupy w dużych sklepach pełnych ludzi. Prywatności brakuje nam właściwie od przedszkola, bo wciąż spędzamy czas w grupie, w grupie spożywamy posiłki, odpoczywamy, bawimy się, itp. Wiele osób uważa, że we własnym domu możemy wreszcie sobie maniery odpuścić i robić, co nam się żywnie podoba. Czy na pewno? Tak, ale […]

Prywatność we własnym domu

Żyjemy w zatłoczonych miastach, robimy zakupy w dużych sklepach pełnych ludzi. Prywatności brakuje nam właściwie od przedszkola, bo wciąż spędzamy czas w grupie, w grupie spożywamy posiłki, odpoczywamy, bawimy się, itp. Wiele osób uważa, że we własnym domu możemy wreszcie sobie maniery odpuścić i robić, co nam się żywnie podoba. Czy na pewno? Tak, ale

Onkobieg 2011

W pierwszą niedzielę nowego roku szkolnego, czyli 4. września 2011 r. Stowarzyszenie Pomocy Chorym na Mięsaki SARCOMA zaprasza wszystkich fanów aktywnego spędzania czasu, na kolejną edycję Onkobiegu. Cel jak zawsze ten sam – pomoc podopiecznym Stowarzyszenia „SARCOMA” oraz Centrum Onkologii – Instytut w Warszawie. Cyfra 4 powinna stać się w tym roku oficjalną cyfrą Onkobiegu

Onkobieg 2011

W pierwszą niedzielę nowego roku szkolnego, czyli 4. września 2011 r. Stowarzyszenie Pomocy Chorym na Mięsaki SARCOMA zaprasza wszystkich fanów aktywnego spędzania czasu, na kolejną edycję Onkobiegu. Cel jak zawsze ten sam – pomoc podopiecznym Stowarzyszenia „SARCOMA” oraz Centrum Onkologii – Instytut w Warszawie. Cyfra 4 powinna stać się w tym roku oficjalną cyfrą Onkobiegu

Bikini z ropy

Francuska Surfrider Foundation (Fundacja Surferów) we współpracy z agencją Y&R Paris przygotowała na 2011 rok kalendarz w ramach prowadzonej przez nią kampanii „Help us keep the Ocean clean„, przypominający o konieczności dbania o czystość mórz i oceanów, a także plaż. W kalendarzu zmysłowo prezentują się modelki „ubrane” w alarmujące stroje plażowe – w plamy ropy.

Bikini z ropy

Francuska Surfrider Foundation (Fundacja Surferów) we współpracy z agencją Y&R Paris przygotowała na 2011 rok kalendarz w ramach prowadzonej przez nią kampanii „Help us keep the Ocean clean„, przypominający o konieczności dbania o czystość mórz i oceanów, a także plaż. W kalendarzu zmysłowo prezentują się modelki „ubrane” w alarmujące stroje plażowe – w plamy ropy.

GO FORTH!

W tym sezonie Facebook spełni rolę międzynarodowej platformy Levi’s®, która zaprezentuje prace i działania pionierów zmieniających świat na lepsze! Będzie to internetowe wydarzenie o charakterze społecznym, w wsystko we współpracy z Water.org! 8 sierpnia 201 Levi’s® zaprezentował “Levi’s® Legacy” pierwszą w historii międzynarodową reklamę kampanii ‘Go Forth’ oraz odsłonę cyfrowego programu wspierającego pionierów na całym

GO FORTH!

W tym sezonie Facebook spełni rolę międzynarodowej platformy Levi’s®, która zaprezentuje prace i działania pionierów zmieniających świat na lepsze! Będzie to internetowe wydarzenie o charakterze społecznym, w wsystko we współpracy z Water.org! 8 sierpnia 201 Levi’s® zaprezentował “Levi’s® Legacy” pierwszą w historii międzynarodową reklamę kampanii ‘Go Forth’ oraz odsłonę cyfrowego programu wspierającego pionierów na całym

Ruszyła kampania społeczna promująca Dyżurnet.pl

Z roku na rok w Internecie pojawia się coraz więcej nielegalnych i szkodliwych treści – wynika z analizy zgłoszeń rejestrowanych przez działający w NASK zespół Dyżurnet.pl. Szczególnie groźne są przypadki umieszczania w sieci materiałów przedstawiających seksualne nadużycia wobec najmłodszych oraz treści rasistowskie i ksenofobiczne połączone z mową nienawiści. Zwróceniu uwagi Polaków na potrzebę reagowania na

Ruszyła kampania społeczna promująca Dyżurnet.pl

Z roku na rok w Internecie pojawia się coraz więcej nielegalnych i szkodliwych treści – wynika z analizy zgłoszeń rejestrowanych przez działający w NASK zespół Dyżurnet.pl. Szczególnie groźne są przypadki umieszczania w sieci materiałów przedstawiających seksualne nadużycia wobec najmłodszych oraz treści rasistowskie i ksenofobiczne połączone z mową nienawiści. Zwróceniu uwagi Polaków na potrzebę reagowania na

Stwórz mapę dystrybucji prezerwatyw

Fundacja MTV Staying Alive wraz z iCondom rozpoczęły wspólną kampanię społeczną, zachęcającą młodych ludzi na całym świecie do zaangażowania się w walkę z rozprzestrzenianiem się wirusa HIV. Co należy zrobić, aby przyłączyć się do kampanii? Wystarczy ściągnąć darmową aplikację o nazwie iCondom app i wprowadzić do niej informacje na temat miejsc, w których można kupić prezerwatywy. Zgromadzone dane

Stwórz mapę dystrybucji prezerwatyw

Fundacja MTV Staying Alive wraz z iCondom rozpoczęły wspólną kampanię społeczną, zachęcającą młodych ludzi na całym świecie do zaangażowania się w walkę z rozprzestrzenianiem się wirusa HIV. Co należy zrobić, aby przyłączyć się do kampanii? Wystarczy ściągnąć darmową aplikację o nazwie iCondom app i wprowadzić do niej informacje na temat miejsc, w których można kupić prezerwatywy. Zgromadzone dane

Scroll to Top
Scroll to Top