społeczne

Bielizna, która ratuje życie!

Producenci ekskluzywnej bielizny po raz kolejny zaangażowali się w międzynarodową akcję walki z rakiem piersi – Różowa Wstążeczka. W październiku strony internetowe dobrze znanych europejskich marek – Marie Jo, czy PrimaDonna – zaróżowiły się i zachęcają do wsparcia! Każdy, kto w trakcie Różowego Października zapisze się do newslettera ulubionej bielizny, przekaże tym samym 1 EUR […]

Bielizna, która ratuje życie!

Producenci ekskluzywnej bielizny po raz kolejny zaangażowali się w międzynarodową akcję walki z rakiem piersi – Różowa Wstążeczka. W październiku strony internetowe dobrze znanych europejskich marek – Marie Jo, czy PrimaDonna – zaróżowiły się i zachęcają do wsparcia! Każdy, kto w trakcie Różowego Października zapisze się do newslettera ulubionej bielizny, przekaże tym samym 1 EUR

przeTESTuj się

„Życie to nie gra” – przestrzegają zamaszystym pismem reklamy kampanii „przeTESTuj się” krakowskiego Stowarzyszenia MANKO. Kampania rozpoczeta 1 października stanowi kontynuację ogólnopolskiej kampanii „ryzyKOchania„. Skierowana jest do osób w wieku 18-29 lat (głównie do studentów, osób młodych, skłonnych do ryzykownych zachowań seksualnych). Celem kampanii jest promowanie odpowiedzialnego stylu życia oraz podniesienie świadomości społecznej w tematyce

przeTESTuj się

„Życie to nie gra” – przestrzegają zamaszystym pismem reklamy kampanii „przeTESTuj się” krakowskiego Stowarzyszenia MANKO. Kampania rozpoczeta 1 października stanowi kontynuację ogólnopolskiej kampanii „ryzyKOchania„. Skierowana jest do osób w wieku 18-29 lat (głównie do studentów, osób młodych, skłonnych do ryzykownych zachowań seksualnych). Celem kampanii jest promowanie odpowiedzialnego stylu życia oraz podniesienie świadomości społecznej w tematyce

Pokolenie singli

Kim jest polski singiel? Dlaczego jest sam i jakie ma problemy? Największy polski serwis randkowy Sympatia.pl zbadał polskich singli i rozpoczął społeczną akcję „Pokolenie singli” – wspieraną m.in. przez profesora Zbigniewa Izdebskiego i dr Joannę Heidtman. Co piąty Polak jest singlem W Polsce single stanowią ponad 20% populacji. Ponad 40% polskich singli żyje w pojedynkę

Pokolenie singli

Kim jest polski singiel? Dlaczego jest sam i jakie ma problemy? Największy polski serwis randkowy Sympatia.pl zbadał polskich singli i rozpoczął społeczną akcję „Pokolenie singli” – wspieraną m.in. przez profesora Zbigniewa Izdebskiego i dr Joannę Heidtman. Co piąty Polak jest singlem W Polsce single stanowią ponad 20% populacji. Ponad 40% polskich singli żyje w pojedynkę

Gwiazdy idą na wybory

„Polska to naprawdę fajne miejsce; warto głosować, warto mieć na to wpływ”, „Pójdę głosować, bo nie robię tego dla polityków tylko dla siebie”, „Głosujcie na kogo chcecie i … idźcie na wybory” – tak do udziału w wyborach parlamentarnych zachęcają Maciej Stuhr, Monika Brodka i Jerzy Owsiak. Ruszyła medialna kampania profrekwencyjna Stowarzyszenia Normalne Państwo i

Gwiazdy idą na wybory

„Polska to naprawdę fajne miejsce; warto głosować, warto mieć na to wpływ”, „Pójdę głosować, bo nie robię tego dla polityków tylko dla siebie”, „Głosujcie na kogo chcecie i … idźcie na wybory” – tak do udziału w wyborach parlamentarnych zachęcają Maciej Stuhr, Monika Brodka i Jerzy Owsiak. Ruszyła medialna kampania profrekwencyjna Stowarzyszenia Normalne Państwo i

Wręczono Lodołamacze 2011

Na wtorkowej Gali Finałowej na Zamku Królewskim w Warszawie wręczono nagrody VI Edycji Konkursu LODOŁAMACZE 2011 pod honorowym patronatem Małżonki Prezydenta RP Pani Anny Komorowskiej. Podczas Gali wręczone zostały statuetki LODOŁAMACZA laureatom konkursu w kilku kategoriach. W kategorii zakładów pracy chronionej pierwszą nagrodę otrzymała firma Limatherm Components, która produkuje kostki ceramiczne i aparaturę pomiarową, a

Wręczono Lodołamacze 2011

Na wtorkowej Gali Finałowej na Zamku Królewskim w Warszawie wręczono nagrody VI Edycji Konkursu LODOŁAMACZE 2011 pod honorowym patronatem Małżonki Prezydenta RP Pani Anny Komorowskiej. Podczas Gali wręczone zostały statuetki LODOŁAMACZA laureatom konkursu w kilku kategoriach. W kategorii zakładów pracy chronionej pierwszą nagrodę otrzymała firma Limatherm Components, która produkuje kostki ceramiczne i aparaturę pomiarową, a

Rób to z gumką i z humorem!

Niemiecka kampania „Mach’s Mit” („Przyłącz się” / „Rób to z„) rozpoczęła się w 1993 roku i do dzisiaj zachęca do korzystania z prezerwatyw, by uniknąć zakażenia wirusem HIV. Najwcześniejsze kreacje zostały zaprojektowane przez Marcela Kolvenbacha i Guido Meyera, dwóch studentów Politechniki Dusseldorwskiej na zlecenie Państwowego Centrum ds. Edukacji Zdrowotnej (BZga). Proste rysunki bazują na fotografiach

Rób to z gumką i z humorem!

Niemiecka kampania „Mach’s Mit” („Przyłącz się” / „Rób to z„) rozpoczęła się w 1993 roku i do dzisiaj zachęca do korzystania z prezerwatyw, by uniknąć zakażenia wirusem HIV. Najwcześniejsze kreacje zostały zaprojektowane przez Marcela Kolvenbacha i Guido Meyera, dwóch studentów Politechniki Dusseldorwskiej na zlecenie Państwowego Centrum ds. Edukacji Zdrowotnej (BZga). Proste rysunki bazują na fotografiach

Scroll to Top
Scroll to Top