sondy

Ilona Adamska: Moim zdaniem…

Na wielką galę wybrałabym kreację… pochodzącą z atelier Anny Krzyżanowskiej. Są bardzo zmysłowe, kobiece, idealnie dopasowane do każdej sylwetki. Lubię ubrania Ani głównie za to, że są kierowane do prawdziwych kobiet, o pełnych kształtach. Cenię ją za jej bardzo osobiste podejście do każdej klientki. Jestem dumna, kiedy na wielkie wyjścia mogę pokazać się w jej […]

Ilona Adamska: Moim zdaniem…

Na wielką galę wybrałabym kreację… pochodzącą z atelier Anny Krzyżanowskiej. Są bardzo zmysłowe, kobiece, idealnie dopasowane do każdej sylwetki. Lubię ubrania Ani głównie za to, że są kierowane do prawdziwych kobiet, o pełnych kształtach. Cenię ją za jej bardzo osobiste podejście do każdej klientki. Jestem dumna, kiedy na wielkie wyjścia mogę pokazać się w jej

Monika Sabat: Moim zdaniem…

Na wielką galę wybrałabym kreację… własnego projektu Na co dzień noszę… wygodne ubrania Słucham, czytam, oglądam… trudno powiedzieć, każdego dnia coś się zmienia. Nie znoszę… niedbalstwa Uwielbiam… design, naturę, desery i owoce Kobieta… uroda, moda Moje hasło na dziś lub na całe życie… Jak chcielibyście by wam czyniono tak i wy czyńcie 🙂 Monika Sabat

Monika Sabat: Moim zdaniem…

Na wielką galę wybrałabym kreację… własnego projektu Na co dzień noszę… wygodne ubrania Słucham, czytam, oglądam… trudno powiedzieć, każdego dnia coś się zmienia. Nie znoszę… niedbalstwa Uwielbiam… design, naturę, desery i owoce Kobieta… uroda, moda Moje hasło na dziś lub na całe życie… Jak chcielibyście by wam czyniono tak i wy czyńcie 🙂 Monika Sabat

Postrzeganie pracodawców w 2012 roku

W czasie 2. Forum Employer Branding zostały przedstawione wyniki raportu medialnego przygotowanego przez Akademię Kalitero we współpracy z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Przeanalizowano publikacje prasowe na temat wizerunku pracodawców w kontekście hasła „zwolnienia grupowe”, które ukazały się w okresie od 01.01.2012 do 31.07.2012. w wybranych tytułach prasowych takich jak: Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu,

Postrzeganie pracodawców w 2012 roku

W czasie 2. Forum Employer Branding zostały przedstawione wyniki raportu medialnego przygotowanego przez Akademię Kalitero we współpracy z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Przeanalizowano publikacje prasowe na temat wizerunku pracodawców w kontekście hasła „zwolnienia grupowe”, które ukazały się w okresie od 01.01.2012 do 31.07.2012. w wybranych tytułach prasowych takich jak: Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu,

Anna Szymala: Moim zdaniem…

Na pytania odpowiada Anna Szymala – II Mistrzyni Polski Wizażystów na sezon jesień zima 2012/2013 Wizaż to …moja praca, którą  kocham. Moda to … inspiracja. Ulubiony projektant… John Galiano Ulubiony kolor …wszystkie. Moje miejsce jest …gdzieś dalej niż Polska. Nie lubię …kiczu, zupy fasolowej , toksycznych ludzi Marzę o … podróżowaniu , pracy przy pokazach

Anna Szymala: Moim zdaniem…

Na pytania odpowiada Anna Szymala – II Mistrzyni Polski Wizażystów na sezon jesień zima 2012/2013 Wizaż to …moja praca, którą  kocham. Moda to … inspiracja. Ulubiony projektant… John Galiano Ulubiony kolor …wszystkie. Moje miejsce jest …gdzieś dalej niż Polska. Nie lubię …kiczu, zupy fasolowej , toksycznych ludzi Marzę o … podróżowaniu , pracy przy pokazach

To kobiety decydują o zakupach!

– 88 proc. wszystkich decyzji zakupowych w Polsce dotyczących produktów codziennego użytku podejmują kobiety – wynika z badanie „Polski same o sobie”. Jednak rynek tylko w niewielkim stopniu odpowiada na potrzeby konsumentek. Ich możliwości zakupowe na świecie są szacowane na 13 mld dolarów i wciąż będą rosły. Zakończyło się pierwsze kompleksowe i szeroko zakrojone badanie „Polski same o sobie”, które pozwala na stworzenie współczesnego i możliwie

To kobiety decydują o zakupach!

– 88 proc. wszystkich decyzji zakupowych w Polsce dotyczących produktów codziennego użytku podejmują kobiety – wynika z badanie „Polski same o sobie”. Jednak rynek tylko w niewielkim stopniu odpowiada na potrzeby konsumentek. Ich możliwości zakupowe na świecie są szacowane na 13 mld dolarów i wciąż będą rosły. Zakończyło się pierwsze kompleksowe i szeroko zakrojone badanie „Polski same o sobie”, które pozwala na stworzenie współczesnego i możliwie

Mężczyźni wolą blondynki… które chcą mieć dzieci

Co najbardziej ciekawi kobiety? Oczywiście mężczyźni i relacje damsko-męskie. „Raport Ciekawości Redd`s 2012” zaspokaja kobiecą ciekawość dotyczącą płci przeciwnej i odpowiada na najbardziej nurtujące pytania: O czym mężczyźni rozmawiają przy piwie? Kto jest ich wzorcem kobiecości? Czy akceptują kobiety, które więcej zarabiają, płacą za siebie i wygłaszają feministyczne poglądy? Badanie przeprowadzone przez TNS Polska odkrywa

Mężczyźni wolą blondynki… które chcą mieć dzieci

Co najbardziej ciekawi kobiety? Oczywiście mężczyźni i relacje damsko-męskie. „Raport Ciekawości Redd`s 2012” zaspokaja kobiecą ciekawość dotyczącą płci przeciwnej i odpowiada na najbardziej nurtujące pytania: O czym mężczyźni rozmawiają przy piwie? Kto jest ich wzorcem kobiecości? Czy akceptują kobiety, które więcej zarabiają, płacą za siebie i wygłaszają feministyczne poglądy? Badanie przeprowadzone przez TNS Polska odkrywa

Scroll to Top
Scroll to Top