sesje zdjęciowe

Backstage jesienno-zimowej sesji zdjęciowej OCHNIK

Uchylamy rąbka tajemnicy prac na planie zdjęciowym najnowszej kolekcji OCHNIK. Podstawowym i najważniejszym celem sesji zdjęciowej kampanii jesień-zima 2012/13 było ukazanie modnej, momentami nawet zaskakującej twarzy marki OCHNIK. Zarówno zdjęcia uznanej fotograf Izy Grzybowskiej, jak i stylizacje jednej z najlepszych polskich stylistek – Joli Czaji, miały podkreślić wyjątkowy charakter produktów, ich różnorodność oraz bogactwo fasonów. Niezmiennie ważną […]

Backstage jesienno-zimowej sesji zdjęciowej OCHNIK

Uchylamy rąbka tajemnicy prac na planie zdjęciowym najnowszej kolekcji OCHNIK. Podstawowym i najważniejszym celem sesji zdjęciowej kampanii jesień-zima 2012/13 było ukazanie modnej, momentami nawet zaskakującej twarzy marki OCHNIK. Zarówno zdjęcia uznanej fotograf Izy Grzybowskiej, jak i stylizacje jednej z najlepszych polskich stylistek – Joli Czaji, miały podkreślić wyjątkowy charakter produktów, ich różnorodność oraz bogactwo fasonów. Niezmiennie ważną

Rowenta Beauty Expert 2012

Już we wrześniu rusza cykl Rowenta Beauty Expert 2012 – wydarzenie przygotowane z myślą o przebojowych kobietach, które kochają być piękne. Uczestniczki będą miały okazję przejść metamorfozę dzięki profesjonalnym fryzjerom i stylistom. Co najważniejsze – zupełnie za darmo! Na zwyciężczynie czeka wiele upominków – m. in. produkty do stylizacji fryzur marki Rowenta. Każda z uczestniczek

Rowenta Beauty Expert 2012

Już we wrześniu rusza cykl Rowenta Beauty Expert 2012 – wydarzenie przygotowane z myślą o przebojowych kobietach, które kochają być piękne. Uczestniczki będą miały okazję przejść metamorfozę dzięki profesjonalnym fryzjerom i stylistom. Co najważniejsze – zupełnie za darmo! Na zwyciężczynie czeka wiele upominków – m. in. produkty do stylizacji fryzur marki Rowenta. Każda z uczestniczek

Classico è Bello! PRIMAMODA kolekcja na jesień-zimę 2012/2013

„Włoski styl” nie sposób jest określić jednym słowem. Receptą na południową modę jest idealna proporcja pomiędzy elegancką klasyką, a awangardą wzbogaconą o szczyptę zmysłowości. To z pozoru przeciwstawne połączenie oddaje prawdziwie włoski temperament, który pełen ognia ma również swoją łagodną stronę. Wszystkie te elementy towarzyszą także najnowszej kampanii marki PRIMAMODA „Classico è Bello!”, która kusi niewymuszonym

Classico è Bello! PRIMAMODA kolekcja na jesień-zimę 2012/2013

„Włoski styl” nie sposób jest określić jednym słowem. Receptą na południową modę jest idealna proporcja pomiędzy elegancką klasyką, a awangardą wzbogaconą o szczyptę zmysłowości. To z pozoru przeciwstawne połączenie oddaje prawdziwie włoski temperament, który pełen ognia ma również swoją łagodną stronę. Wszystkie te elementy towarzyszą także najnowszej kampanii marki PRIMAMODA „Classico è Bello!”, która kusi niewymuszonym

Top Secret Express Yourself jesień 2012

Marka Top Secret kontynuuje przyjętą strategię Express Yourself. Na wrzesień zaplanowano kampanię reklamowo – sprzedażową, która jest oparta na artystycznej sesji Tomasza Sikory oraz zdjęciach prezentujących stylizacje jesienno zimowej kolekcji. Istotnym elementem komunikacji Top Secret z klientami są sklepy, a przede wszystkim witryny w miejscach sprzedaży. Ich aranżacje, zmieniane co 3 tygodnie, mają podkreślać modowy

Top Secret Express Yourself jesień 2012

Marka Top Secret kontynuuje przyjętą strategię Express Yourself. Na wrzesień zaplanowano kampanię reklamowo – sprzedażową, która jest oparta na artystycznej sesji Tomasza Sikory oraz zdjęciach prezentujących stylizacje jesienno zimowej kolekcji. Istotnym elementem komunikacji Top Secret z klientami są sklepy, a przede wszystkim witryny w miejscach sprzedaży. Ich aranżacje, zmieniane co 3 tygodnie, mają podkreślać modowy

Sesja wizerunkowa kolekcji Nessi jesień 2012 – backstage

Ponieważ efekt wcześniejszej współpracy marki Nessi ze Studiem F4Foto był bardzo zadowalający, postanowiliśmy kontynuować ją przy realizacji kolejnego projektu fotograficznego – mówi Anna Szymczak z PRomotion Instytut, odpowiedzialna za wizerunek marki i producentka sesji. Do realizacji sesji wizerunkowej kolekcji butów na jesień 2012 przygotowywaliśmy się intensywnie przez dwa tygodnie. Najwięcej czasu zajęło wyszukanie plenerów, ponieważ

Sesja wizerunkowa kolekcji Nessi jesień 2012 – backstage

Ponieważ efekt wcześniejszej współpracy marki Nessi ze Studiem F4Foto był bardzo zadowalający, postanowiliśmy kontynuować ją przy realizacji kolejnego projektu fotograficznego – mówi Anna Szymczak z PRomotion Instytut, odpowiedzialna za wizerunek marki i producentka sesji. Do realizacji sesji wizerunkowej kolekcji butów na jesień 2012 przygotowywaliśmy się intensywnie przez dwa tygodnie. Najwięcej czasu zajęło wyszukanie plenerów, ponieważ

Rafał Milach odkrywa dziką naturę House Denim

Najnowsza kolekcja House Denim odwołuje się do pierwotnych instynktów, powrotu do korzeni oraz zwierzęcej i bardzo zmysłowej strony ludzkiej natury. Sesja zdjęciowa dla kolekcji House Denim to kolejny efekt współpracy marki House z Rafałem Milachem/ AFPHOTO. Jesteśmy świadkami pogoni? Zabawy w chowanego? A może rytualnego spaceru w głąb dzikiego lasu? Zdjęcia Rafała Milacha emanują wolnością,

Rafał Milach odkrywa dziką naturę House Denim

Najnowsza kolekcja House Denim odwołuje się do pierwotnych instynktów, powrotu do korzeni oraz zwierzęcej i bardzo zmysłowej strony ludzkiej natury. Sesja zdjęciowa dla kolekcji House Denim to kolejny efekt współpracy marki House z Rafałem Milachem/ AFPHOTO. Jesteśmy świadkami pogoni? Zabawy w chowanego? A może rytualnego spaceru w głąb dzikiego lasu? Zdjęcia Rafała Milacha emanują wolnością,

Scroll to Top
Scroll to Top