sesje modowe

Vistula jesień- zima 2015/2016: kulisy sesji

Vistula jesień- zima 2015/2016

Elegancja, szyk, ale też relaks i beztroska panująca w narciarskich kurortach to motyw przewodni najnowszej sesji Vistuli. Kampania na sezon jesień-zima 2015/2016 przenosi nas w serce Alp. Ich kosmopolityczna atmosfera, charakterystyczne dla górskich miasteczek przenikanie się elitarności i bezpretensjonalnego luzu oraz widowiskowa sceneria, stanowią tło dla kolekcji marki oraz limitowanej linii Vistula Après-ski. Typowy dla […]

Vistula jesień- zima 2015/2016: kulisy sesji

Elegancja, szyk, ale też relaks i beztroska panująca w narciarskich kurortach to motyw przewodni najnowszej sesji Vistuli. Kampania na sezon jesień-zima 2015/2016 przenosi nas w serce Alp. Ich kosmopolityczna atmosfera, charakterystyczne dla górskich miasteczek przenikanie się elitarności i bezpretensjonalnego luzu oraz widowiskowa sceneria, stanowią tło dla kolekcji marki oraz limitowanej linii Vistula Après-ski. Typowy dla

Wólczanka jesień – zima 2015/2016: kulisy sesji

Wólczanka jesień - zima 2015/2016

Hipnotyczna, jednocześnie wyrafinowana i chłodna, ale też iskrząca podskórnym temperamentem i ledwo skrywaną pasją – kampania Wólczanki jesień – zima 2015/2016 jest intrygująca i pełna niuansów. Anonsująca nową kolekcję koszul damskich, lecz uwzględniająca także kolekcję męską, sesja zdjęciowa Wólczanki odzwierciedla główne cechy marki. To klasyka w nowoczesnym, seksownym i błyskotliwym wydaniu, z dochowaniem wierności tradycyjnemu

Wólczanka jesień – zima 2015/2016: kulisy sesji

Hipnotyczna, jednocześnie wyrafinowana i chłodna, ale też iskrząca podskórnym temperamentem i ledwo skrywaną pasją – kampania Wólczanki jesień – zima 2015/2016 jest intrygująca i pełna niuansów. Anonsująca nową kolekcję koszul damskich, lecz uwzględniająca także kolekcję męską, sesja zdjęciowa Wólczanki odzwierciedla główne cechy marki. To klasyka w nowoczesnym, seksownym i błyskotliwym wydaniu, z dochowaniem wierności tradycyjnemu

Kobieca odsłona mody lat 70-tych w nowym lookbooku Mohito

Mohitolookbook70ties8

Mijają dekady, a estetyka lat 70-tych wciąż inspiruje kolejne pokolenia projektantów. Wielki powrót dzwonów, frędzli i zamszu w swoich kolekcjach zapowiedziały m.in. Chloe, Gucci i Emilio Pucci. Echo tamtych czasów, interpretowane w zgodzie z kobiecym duchem Mohito, widać także w propozycjach zaprezentowanych w najnowszym lookbooku marki. Na okres przełomu lata i jesieni projektanci Mohito proponują

Kobieca odsłona mody lat 70-tych w nowym lookbooku Mohito

Mijają dekady, a estetyka lat 70-tych wciąż inspiruje kolejne pokolenia projektantów. Wielki powrót dzwonów, frędzli i zamszu w swoich kolekcjach zapowiedziały m.in. Chloe, Gucci i Emilio Pucci. Echo tamtych czasów, interpretowane w zgodzie z kobiecym duchem Mohito, widać także w propozycjach zaprezentowanych w najnowszym lookbooku marki. Na okres przełomu lata i jesieni projektanci Mohito proponują

LeBRAND w obiektywnie Agnieszki Kuleszy i Łukasz Pika

moda damska

Kilka dni temu LeBRAND miało przyjemność współpracować z duetem fotografów Kulasza&Pik. Tematem przewodnim sesji były letnie bestsellery marki, wśród których znalazły się: minimalistyczne kimono przewiązane skórzanym paskiem, pudełkowy płaszcz z kaszmiru, skórzane szorty i koszulka z długim rękawem w paski, delikatnie plisowana złota spódnica midi, biała bluzka dekoltem V oraz kopertowe szorty. Wszystko w to

LeBRAND w obiektywnie Agnieszki Kuleszy i Łukasz Pika

Kilka dni temu LeBRAND miało przyjemność współpracować z duetem fotografów Kulasza&Pik. Tematem przewodnim sesji były letnie bestsellery marki, wśród których znalazły się: minimalistyczne kimono przewiązane skórzanym paskiem, pudełkowy płaszcz z kaszmiru, skórzane szorty i koszulka z długim rękawem w paski, delikatnie plisowana złota spódnica midi, biała bluzka dekoltem V oraz kopertowe szorty. Wszystko w to

Backstage do Kampanii PRETTY ONE Jesień-Zima 2015/16

Backstage do Kampanii PRETTY ONE Jesień-Zima 2015/16

Najnowszą kampanię Pretty One zrealizowało w zaskakującym miejscu jak na modowy lookbook. Zdjęcia bowiem zostały wykonane w podwarszawskim lesie na tle kubików z wizerunkiem miasta. Warszawa bowiem jest motywem przewodnim najnowszej kolekcji Pretty One. To tutaj mieści się siedziba i cała produkcja tej rodzimej marki. Stąd też pomysł by oddać hołd warszawskim zakątkom i jej

Backstage do Kampanii PRETTY ONE Jesień-Zima 2015/16

Najnowszą kampanię Pretty One zrealizowało w zaskakującym miejscu jak na modowy lookbook. Zdjęcia bowiem zostały wykonane w podwarszawskim lesie na tle kubików z wizerunkiem miasta. Warszawa bowiem jest motywem przewodnim najnowszej kolekcji Pretty One. To tutaj mieści się siedziba i cała produkcja tej rodzimej marki. Stąd też pomysł by oddać hołd warszawskim zakątkom i jej

UPALNA SESJA GOSHICO

torebka torba GOSHICO

Pewne siebie. Seksowne. Przyciągające wzrok i angażujące uwagę. Torebki GOSHICO. Marka ponownie zaskakuje nowościami, konsekwentnie rozwijając jednak swoją projektową tożsamość, stawiając na kolor i wręcz biżuteryjny charakter dodatków. Letnia sesja GOSHICO, to słońce, woda i piaszczyste wydmy. Minimalistyczne i subtelne, a zarazem eleganckie stylizacje oraz naturalny makijaż, a na pierwszym planie soczyste lub pastelowe torebki.

UPALNA SESJA GOSHICO

Pewne siebie. Seksowne. Przyciągające wzrok i angażujące uwagę. Torebki GOSHICO. Marka ponownie zaskakuje nowościami, konsekwentnie rozwijając jednak swoją projektową tożsamość, stawiając na kolor i wręcz biżuteryjny charakter dodatków. Letnia sesja GOSHICO, to słońce, woda i piaszczyste wydmy. Minimalistyczne i subtelne, a zarazem eleganckie stylizacje oraz naturalny makijaż, a na pierwszym planie soczyste lub pastelowe torebki.

Scroll to Top
Scroll to Top