sesje modowe

No Damage No Funky

Z początkiem marca ruszyła nowa kampania CROPP, będąca kontynuacją zeszłorocznych działań marki pod nieco zmienioną nazwą: „No Damage No Funky”. Kampania oprócz znanych już bohaterów, Dr Damage i Mr Fun, została wzbogacona w kilka nowych, nietuzinkowych postaci, pralki z kosmosu i tajemniczego wirusa. W nowej kampanii do głównych bohaterów CROPP, niegrzecznego Dr Damage i niezdarnego […]

No Damage No Funky

Z początkiem marca ruszyła nowa kampania CROPP, będąca kontynuacją zeszłorocznych działań marki pod nieco zmienioną nazwą: „No Damage No Funky”. Kampania oprócz znanych już bohaterów, Dr Damage i Mr Fun, została wzbogacona w kilka nowych, nietuzinkowych postaci, pralki z kosmosu i tajemniczego wirusa. W nowej kampanii do głównych bohaterów CROPP, niegrzecznego Dr Damage i niezdarnego

Wojas kolekcja wiosna-lato 2011

Do realizacji sesji zdjęciowej dla kolekcji wiosna/lato 2011 Wojas zaprosił związanego z AFPhoto Mateusza Stankiewicza – jednego z najlepszych polskich fotografów mody. Pozowali mu Izabela Folga i Aleksander, za make up odpowiedzialna była Patrycja Dobrzeniecka. Sesję zorganizowano w postindustrialnej przestrzeni jednej z hal produkcyjnych, co pozwoliło na uzyskanie efektu nieco mrocznego tła, z którym kontrastują

Wojas kolekcja wiosna-lato 2011

Do realizacji sesji zdjęciowej dla kolekcji wiosna/lato 2011 Wojas zaprosił związanego z AFPhoto Mateusza Stankiewicza – jednego z najlepszych polskich fotografów mody. Pozowali mu Izabela Folga i Aleksander, za make up odpowiedzialna była Patrycja Dobrzeniecka. Sesję zorganizowano w postindustrialnej przestrzeni jednej z hal produkcyjnych, co pozwoliło na uzyskanie efektu nieco mrocznego tła, z którym kontrastują

Stylowa podróż

Swoja najnowszą kolekcję na wiosnę-lato 2011 marka Banana Republic reklamuje hasłem „Stylowa podróż„. Podróż dosłowna, jako że inspiracją dla kolekcji jest epoka podboju i odkryć, klimat podróży w nieznane i swobodnej podróży szerokimi autostradami Ameryki. Zdjęcia do kampanii reklamowej z udziałem modeli Angeli Lindvall i Jamie Dornana zrobione zostały w klimatycznych okolicach Vasquez Rocks w

Stylowa podróż

Swoja najnowszą kolekcję na wiosnę-lato 2011 marka Banana Republic reklamuje hasłem „Stylowa podróż„. Podróż dosłowna, jako że inspiracją dla kolekcji jest epoka podboju i odkryć, klimat podróży w nieznane i swobodnej podróży szerokimi autostradami Ameryki. Zdjęcia do kampanii reklamowej z udziałem modeli Angeli Lindvall i Jamie Dornana zrobione zostały w klimatycznych okolicach Vasquez Rocks w

Dzieci gwiazd w butach Bartek

Fotorelacja z sesji modowej dla marki butów Bartek, w której wzięły udział dzieci gwiazd, m.in. Mikołaj i Jan, synowie Agaty i Marka Kościkiewicza, Martyna Kliszewska i jej córka Miya Przebindowska, Olga Borys i jej córka Mira Majchrzak. [nggallery id=644]

Dzieci gwiazd w butach Bartek

Fotorelacja z sesji modowej dla marki butów Bartek, w której wzięły udział dzieci gwiazd, m.in. Mikołaj i Jan, synowie Agaty i Marka Kościkiewicza, Martyna Kliszewska i jej córka Miya Przebindowska, Olga Borys i jej córka Mira Majchrzak. [nggallery id=644]

Nastolatki na billboardach

16-letnia Magda Rokosz, 14-letnia Asia Jaworska i 20-letni Mateusz Lebiedziński zostali zwycięzcami pierwszej edycji konkursu zorganizowanego przez CH Reduta! Już od soboty, 23 września, będziecie mogli ich podziwiać na billboardach! Trójka młodych finalistów konkursu uśmiechać się będzie do Was z plakatów promujących jesienną kampanię centrum handlowego przez najbliższe tygodnie.

Nastolatki na billboardach

16-letnia Magda Rokosz, 14-letnia Asia Jaworska i 20-letni Mateusz Lebiedziński zostali zwycięzcami pierwszej edycji konkursu zorganizowanego przez CH Reduta! Już od soboty, 23 września, będziecie mogli ich podziwiać na billboardach! Trójka młodych finalistów konkursu uśmiechać się będzie do Was z plakatów promujących jesienną kampanię centrum handlowego przez najbliższe tygodnie.

W obiektywie Nokia N8

Profesjonalna sesja wykonana telefonem komórkowym opublikowana w magazynie? To możliwe – wczoraj na rynku ukazał się dwutygodnik Viva z sesją wykonaną telefonem Nokia N8. Fotografie znanego duetu – Zuzy Krajewskiej i Bartka Wieczorka – prezentują nie tylko najnowsze trendy w modzie, ale przede wszystkim potencjał smartfonu Nokia. Sesja odbyła się w połowie września na opuszczonym

W obiektywie Nokia N8

Profesjonalna sesja wykonana telefonem komórkowym opublikowana w magazynie? To możliwe – wczoraj na rynku ukazał się dwutygodnik Viva z sesją wykonaną telefonem Nokia N8. Fotografie znanego duetu – Zuzy Krajewskiej i Bartka Wieczorka – prezentują nie tylko najnowsze trendy w modzie, ale przede wszystkim potencjał smartfonu Nokia. Sesja odbyła się w połowie września na opuszczonym

Scroll to Top
Scroll to Top