Serena Williams

Gwiazdy pokochały Range Rovera

Range Rover Evoque to luksusowe, zwinne i stylowe auto, obok którego nie można przejść obojętnie. Wzbudza wielkie emocje wśród osobistości na całym świecie, dlatego premierowe pokazy tego modelu zawsze odbywają się w doborowym towarzystwie gwiazd. Latem 2010 roku w Londynie odbyła się pierwsza prezentacja modelu Range Rover Evoque. Temu znaczącemu wydarzeniu towarzyszyła brytyjska gwiazda Victoria […]

Gwiazdy pokochały Range Rovera

Range Rover Evoque to luksusowe, zwinne i stylowe auto, obok którego nie można przejść obojętnie. Wzbudza wielkie emocje wśród osobistości na całym świecie, dlatego premierowe pokazy tego modelu zawsze odbywają się w doborowym towarzystwie gwiazd. Latem 2010 roku w Londynie odbyła się pierwsza prezentacja modelu Range Rover Evoque. Temu znaczącemu wydarzeniu towarzyszyła brytyjska gwiazda Victoria

Kobieca reklama zbyt seksowna?

Najnowsza kampania Women’s Tennis Association (WTA) jest przez niektórych zaliczana do niechlubnej kategorii reklam opartych na mało ambitnym, prostym schemacie – sprzedaży za pomocą seksu. W kampanii „Strong is beautiful” (Siła jest piękna) wzięły udział najlepsze tenisistki świata m. in Caroline Wozniacki, Serena Williams, Kim Clijsters, Li Na, Ana Ivanovic, Francesca Schiavone czy Agnieszka Radwańska.

Kobieca reklama zbyt seksowna?

Najnowsza kampania Women’s Tennis Association (WTA) jest przez niektórych zaliczana do niechlubnej kategorii reklam opartych na mało ambitnym, prostym schemacie – sprzedaży za pomocą seksu. W kampanii „Strong is beautiful” (Siła jest piękna) wzięły udział najlepsze tenisistki świata m. in Caroline Wozniacki, Serena Williams, Kim Clijsters, Li Na, Ana Ivanovic, Francesca Schiavone czy Agnieszka Radwańska.

Scroll to Top
Scroll to Top