przemoc domowa

Przedmioty biją kobiety! – wideo

Dom to niezwykle niebezpieczne miejsce dla kobiety. Złośliwe szafki kuchenne znienacka się otwierają nokautując panią domu, brutalny dywan ucieka spod nóg zrzucając ją ze schodów, a agresywne framugi okienne z impetem przycinają palce. Bohaterki węgierskiej kampanii „Incidents” (Wypadki) są poobijane, ale pomimo licznych obrażeń, panie – wzorcowe gospodynie domowe niczym w latach 50. – zachowują […]

Przedmioty biją kobiety! – wideo

Dom to niezwykle niebezpieczne miejsce dla kobiety. Złośliwe szafki kuchenne znienacka się otwierają nokautując panią domu, brutalny dywan ucieka spod nóg zrzucając ją ze schodów, a agresywne framugi okienne z impetem przycinają palce. Bohaterki węgierskiej kampanii „Incidents” (Wypadki) są poobijane, ale pomimo licznych obrażeń, panie – wzorcowe gospodynie domowe niczym w latach 50. – zachowują

Czy kobiety muszą być ofiarami?

Kobiety z różnych środowisk społecznych zmagają się z problemem przemocy domowej – czy uda im się odnaleźć szczęście? Meksykański serial „Nigdy więcej” od 30 maja 2012 roku o godz. 20:00 w dni powszednie na Zone Romantica. Przemoc domowa to bardzo poważny problem społeczny. Z policyjnych statystyk prowadzonych na podstawie procedury „Niebieskiej Karty” wynika, że rocznie

Czy kobiety muszą być ofiarami?

Kobiety z różnych środowisk społecznych zmagają się z problemem przemocy domowej – czy uda im się odnaleźć szczęście? Meksykański serial „Nigdy więcej” od 30 maja 2012 roku o godz. 20:00 w dni powszednie na Zone Romantica. Przemoc domowa to bardzo poważny problem społeczny. Z policyjnych statystyk prowadzonych na podstawie procedury „Niebieskiej Karty” wynika, że rocznie

Walka z przemocą wśród dzieci i młodzieży

Wystartowała pierwsza ogólnopolska kampania edukacyjno-społeczna: „Bezpieczeństwo w szkole dzięki edukacji prawnej”. Ambasadorem akcji została sędzia Anna Maria Wesołowska, a patronem medialnym m.in. NK. Według badania przeprowadzonego przez Stowarzyszenie Uniwersytetu Dziecięcego UNIKIDS, aż 82 proc. rodziców przyznaje, że ich dziecko doświadczyło w szkole przemocy fizycznej lub szykan ze strony rówieśników. Jednak tylko 15 proc. z nich

Walka z przemocą wśród dzieci i młodzieży

Wystartowała pierwsza ogólnopolska kampania edukacyjno-społeczna: „Bezpieczeństwo w szkole dzięki edukacji prawnej”. Ambasadorem akcji została sędzia Anna Maria Wesołowska, a patronem medialnym m.in. NK. Według badania przeprowadzonego przez Stowarzyszenie Uniwersytetu Dziecięcego UNIKIDS, aż 82 proc. rodziców przyznaje, że ich dziecko doświadczyło w szkole przemocy fizycznej lub szykan ze strony rówieśników. Jednak tylko 15 proc. z nich

Historia wypisana na twarzy

„Obudził mnie uderzeniem w twarz…”, „…popchnął mnie na ścianę i zabrał telefon…”, „przestałam się czuć bezpiecznie we własnym domu…” – ofiary ataku, kradzieży i przemocy domowej opowiadają o swoich przeżyciach. Ich wypowiedzi wpisują się w ich twarze, co pokazuje, że doświadczenie przemocy staje się częścią człowieka i trudno się od niego uwolnić. „Find the strenght”

Historia wypisana na twarzy

„Obudził mnie uderzeniem w twarz…”, „…popchnął mnie na ścianę i zabrał telefon…”, „przestałam się czuć bezpiecznie we własnym domu…” – ofiary ataku, kradzieży i przemocy domowej opowiadają o swoich przeżyciach. Ich wypowiedzi wpisują się w ich twarze, co pokazuje, że doświadczenie przemocy staje się częścią człowieka i trudno się od niego uwolnić. „Find the strenght”

Przemoc czy Pomoc?

Włoskie Stowarzyszenie Kobiety Razem Przeciwko Przemocy (Associazione Donne Insieme Contro la Violenza) prowadzi kampanię billboardową pod hasłem „It takes a little to make a big difference.” (Niewiele potrzeba by dokonać dużej zmiany„), która  zachęca kobiety, które doświadczają przemocy domowej, do skorzystania z fachowej pomocy w prowadzonej przez stowarzyszenie infolinii. Łatwo jest (np. jednym uderzeniem) zniszczyć

Przemoc czy Pomoc?

Włoskie Stowarzyszenie Kobiety Razem Przeciwko Przemocy (Associazione Donne Insieme Contro la Violenza) prowadzi kampanię billboardową pod hasłem „It takes a little to make a big difference.” (Niewiele potrzeba by dokonać dużej zmiany„), która  zachęca kobiety, które doświadczają przemocy domowej, do skorzystania z fachowej pomocy w prowadzonej przez stowarzyszenie infolinii. Łatwo jest (np. jednym uderzeniem) zniszczyć

Lepiej mówić, niż chodzić w kasku

Jedna kobieta gotuje obiad, druga śpi obok partnera, trzecia oddaje się medytacji, a wszystko to robią w kaskach ochronnych. Przyczynę tego niecodziennego ubioru wskazuje hasło: „Talk. To someone else. Don’t encourage domestic violence.” („Powiedz. Komuś innemu. Nie zachęcaj do przemocy domowej.”). Reklamy nakłaniają ofiary przemocy do mówienia o swoim problemie, a tym samym do poszukiwania

Lepiej mówić, niż chodzić w kasku

Jedna kobieta gotuje obiad, druga śpi obok partnera, trzecia oddaje się medytacji, a wszystko to robią w kaskach ochronnych. Przyczynę tego niecodziennego ubioru wskazuje hasło: „Talk. To someone else. Don’t encourage domestic violence.” („Powiedz. Komuś innemu. Nie zachęcaj do przemocy domowej.”). Reklamy nakłaniają ofiary przemocy do mówienia o swoim problemie, a tym samym do poszukiwania

Scroll to Top
Scroll to Top