przedsiębiorcy

Pracujący rodzic nie oznacza gorszy rodzic. Psycholog o równowadze między rodzicielstwem a życiem zawodowym

Promowany w mediach model rodzicielstwa wpędza rodziców w poczucie winy, jeśli nie poświęcają swoim dzieciom 100 procent swojej uwagi – podkreślają psychologowie. Tymczasem praca zawodowa rodziców to jeden z elementów wprowadzania dziecka w dorosłe życie i uczenia go pozytywnych wartości, które niesie ze sobą praca. Zadowolona z pracy mama i zaangażowany w zawodowy rozwój tata to zazwyczaj lepsi rodzice. Współczesny model rodzicielstwa zakłada, że wychowanie dziecka […]

Pracujący rodzic nie oznacza gorszy rodzic. Psycholog o równowadze między rodzicielstwem a życiem zawodowym

Promowany w mediach model rodzicielstwa wpędza rodziców w poczucie winy, jeśli nie poświęcają swoim dzieciom 100 procent swojej uwagi – podkreślają psychologowie. Tymczasem praca zawodowa rodziców to jeden z elementów wprowadzania dziecka w dorosłe życie i uczenia go pozytywnych wartości, które niesie ze sobą praca. Zadowolona z pracy mama i zaangażowany w zawodowy rozwój tata to zazwyczaj lepsi rodzice. Współczesny model rodzicielstwa zakłada, że wychowanie dziecka

Business is sexy

Ivan Misner

Co łączy biznes i sex, jak rozwijać firmę przez rekomendacje oraz jak odnieść sukces, pomagając innym odnieść sukces? Na te pytania, podczas konferencji pt. Uprawiaj networking jak profesjonalista (5 kwietnia 2013), odpowie uznany autorytet, autor bestsellera Business Networking and Sex (not what you think), założyciel największej na świecie profesjonalnej organizacji rekomendacji biznesowych Business Network International

Business is sexy

Co łączy biznes i sex, jak rozwijać firmę przez rekomendacje oraz jak odnieść sukces, pomagając innym odnieść sukces? Na te pytania, podczas konferencji pt. Uprawiaj networking jak profesjonalista (5 kwietnia 2013), odpowie uznany autorytet, autor bestsellera Business Networking and Sex (not what you think), założyciel największej na świecie profesjonalnej organizacji rekomendacji biznesowych Business Network International

Ofensywa Próchnika. Ma być damska linia ubrań i większa sieć sklepów

prochnik_strategia

Próchnik będzie marką dostępną dla wszystkich – deklaruje nowy prezes spółki, Rafał Bauer. Nie oznacza to produktów tanich, lecz jakość, która będzie atrakcyjna dla klientów niezależnie od ich zarobków. Próchnik chce rozszerzyć swoją ofertę także na kobiety i zwiększyć sieć sprzedaży. Spółka sfinansuje zmiany dzięki lutowej emisji akcji. Udało się zgromadzić w ten sposób 31 miliony złotych kapitału. Strategia

Ofensywa Próchnika. Ma być damska linia ubrań i większa sieć sklepów

Próchnik będzie marką dostępną dla wszystkich – deklaruje nowy prezes spółki, Rafał Bauer. Nie oznacza to produktów tanich, lecz jakość, która będzie atrakcyjna dla klientów niezależnie od ich zarobków. Próchnik chce rozszerzyć swoją ofertę także na kobiety i zwiększyć sieć sprzedaży. Spółka sfinansuje zmiany dzięki lutowej emisji akcji. Udało się zgromadzić w ten sposób 31 miliony złotych kapitału. Strategia

Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com

Dlaczego Amazon odniósł tak wielki sukces, podczas gdy konkurencja już dawno zwinęła interes? Niekwestionowanym ojcem sukcesu jest Jeff Bezos (zawód: dyrektor generalny i innowator). Dzięki umiejętności perspektywicznego myślenia oraz bezwzględnemu wyczuciu biznesowemu Bezos zmienił swoją firmę w internetowego giganta dyktującego rynkowe warunki. Oto opowieść o człowieku, który z komputerowego maniaka stał się przedsiębiorcą z misją

Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com

Dlaczego Amazon odniósł tak wielki sukces, podczas gdy konkurencja już dawno zwinęła interes? Niekwestionowanym ojcem sukcesu jest Jeff Bezos (zawód: dyrektor generalny i innowator). Dzięki umiejętności perspektywicznego myślenia oraz bezwzględnemu wyczuciu biznesowemu Bezos zmienił swoją firmę w internetowego giganta dyktującego rynkowe warunki. Oto opowieść o człowieku, który z komputerowego maniaka stał się przedsiębiorcą z misją

Jak „robić” modę w tym kraju?

manekiny

Ambicje mamy globalne, mniemanie o sobie uniwersalne, zaś przepisy rodem z jakiegoś marionetkowego państewka i urzędników z buszu. Polski system podatkowy jest oceniany przez przedsiębiorców na dwóję z plusem – czytam w Gazecie Prawnej. O haraczach podatkowo-ubezpieczeniowych nie warto już nawet wspominać. Lepiej nie wspominać, bo policja skarbowa ma uprawnienia, nie wiem czy nie większe

Jak „robić” modę w tym kraju?

Ambicje mamy globalne, mniemanie o sobie uniwersalne, zaś przepisy rodem z jakiegoś marionetkowego państewka i urzędników z buszu. Polski system podatkowy jest oceniany przez przedsiębiorców na dwóję z plusem – czytam w Gazecie Prawnej. O haraczach podatkowo-ubezpieczeniowych nie warto już nawet wspominać. Lepiej nie wspominać, bo policja skarbowa ma uprawnienia, nie wiem czy nie większe

Kalitero PR patronem studiów „Komunikacja w biznesie i employer branding”

W lutym 2013 roku rusza 1. edycja studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Stosunków Międzynarodowych i Amerykanistyki na kierunku „Komunikacja w firmie i employer branding”. Patronat merytoryczny objęła agencja Kalitero Public Relations, działająca na rynku polskim od 13 lat i posiadająca doświadczenie w realizacji projektów edukacyjnych dotyczących komunikacji w biznesie. Employer branding, czyli strategiczne działania zmierzające

Kalitero PR patronem studiów „Komunikacja w biznesie i employer branding”

W lutym 2013 roku rusza 1. edycja studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Stosunków Międzynarodowych i Amerykanistyki na kierunku „Komunikacja w firmie i employer branding”. Patronat merytoryczny objęła agencja Kalitero Public Relations, działająca na rynku polskim od 13 lat i posiadająca doświadczenie w realizacji projektów edukacyjnych dotyczących komunikacji w biznesie. Employer branding, czyli strategiczne działania zmierzające

Scroll to Top
Scroll to Top