Warzywa i owoce w diecie kobiet i mężczyzn
Kobiety częściej niż mężczyźni spożywają warzywa i owoce – tak wynika z badań przeprowadzonych przez agencję Inquiry na potrzeby ogólnopolskiej kampanii „Pora ma pomidora, czyli jak tu nie kochać polskich warzyw i owoców”. Czyżby płeć rzeczywiście determinowała nasze wybory żywieniowe? Badania przeprowadzone przez agencję Inquiry na potrzeby ogólnopolskiej kampanii „Pora na pomidora…” potwierdzają dysproporcje w […]
Warzywa i owoce w diecie kobiet i mężczyzn
Kobiety częściej niż mężczyźni spożywają warzywa i owoce – tak wynika z badań przeprowadzonych przez agencję Inquiry na potrzeby ogólnopolskiej kampanii „Pora ma pomidora, czyli jak tu nie kochać polskich warzyw i owoców”. Czyżby płeć rzeczywiście determinowała nasze wybory żywieniowe? Badania przeprowadzone przez agencję Inquiry na potrzeby ogólnopolskiej kampanii „Pora na pomidora…” potwierdzają dysproporcje w