Polki

Media wspierają edukację zdrowotną Polek

edukację zdrowotną Polek

W październiku szczególnie często przypominano, jak ważna jest profilaktyka raka piersi. Według najświeższego badania, przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, liczba materiałów z prasy, internetu i RTV na ten temat w analizowanym okresie wyniosła 4,7 tys. Na temat raka piersi najwięcej informacji (70 proc.) zostało opublikowanych w internecie, głównie na stronach TVP.pl, Rynekzdrowia.pl oraz Kobieta.wp.pl. W […]

Media wspierają edukację zdrowotną Polek

W październiku szczególnie często przypominano, jak ważna jest profilaktyka raka piersi. Według najświeższego badania, przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, liczba materiałów z prasy, internetu i RTV na ten temat w analizowanym okresie wyniosła 4,7 tys. Na temat raka piersi najwięcej informacji (70 proc.) zostało opublikowanych w internecie, głównie na stronach TVP.pl, Rynekzdrowia.pl oraz Kobieta.wp.pl. W

Polki nie lubią matek-celebrytek

edukację zdrowotną Polek

W ostatnim czasie wśród polskich gwiazd wybuchł prawdziwy baby boom. Celebrytki zaraz po urodzeniu często wyglądają tak, jakby nigdy nie rodziły. Sprawiają wrażenie wypoczętych i szczęśliwych, a także szybko chudną. Z badań „Ciemna strona macierzyństwa” wynika, że Polki z tego powodu nie lubią mam-celebrytek, bo w ich macierzyństwie często muszą zmagać się ze zmęczeniem, depresją i brakiem czasu dla siebie. Jak jednak

Polki nie lubią matek-celebrytek

W ostatnim czasie wśród polskich gwiazd wybuchł prawdziwy baby boom. Celebrytki zaraz po urodzeniu często wyglądają tak, jakby nigdy nie rodziły. Sprawiają wrażenie wypoczętych i szczęśliwych, a także szybko chudną. Z badań „Ciemna strona macierzyństwa” wynika, że Polki z tego powodu nie lubią mam-celebrytek, bo w ich macierzyństwie często muszą zmagać się ze zmęczeniem, depresją i brakiem czasu dla siebie. Jak jednak

Czego ciekawe są kobiety?

edukację zdrowotną Polek

83% Polek najbardziej ciekawi życie znajomych i przyjaciół. „Raport Ciekawości Redd`s 2011” ujawnia jednak, że kobieca dociekliwość i plotkowanie może mieć zbawienny wpływ na kondycję naszego społeczeństwa. Kobiety bowiem często mają czyste intencje – plotkują z troski o bliskich. Wiedza, którą zdobędą podczas plotkowania umożliwia im pomoc osobie, która tego potrzebuje. Badanie przeprowadzone przez TNS

Czego ciekawe są kobiety?

83% Polek najbardziej ciekawi życie znajomych i przyjaciół. „Raport Ciekawości Redd`s 2011” ujawnia jednak, że kobieca dociekliwość i plotkowanie może mieć zbawienny wpływ na kondycję naszego społeczeństwa. Kobiety bowiem często mają czyste intencje – plotkują z troski o bliskich. Wiedza, którą zdobędą podczas plotkowania umożliwia im pomoc osobie, która tego potrzebuje. Badanie przeprowadzone przez TNS

Dziewczyny lubią… sól

edukację zdrowotną Polek

Prawie 1/3 Polek nigdy nie ogranicza soli – wynika z najnowszego Raportu Mniej Soli przygotowanego przez 4P research mix. Panie wiedzą, że nadmierna ilość spożywanej soli jest szkodliwa jednak nie są skłonne do zmiany diety. Chęć zmiany nawyków żywieniowych deklaruje niewielki odsetek Polek. Kobiety boją się, że zmiana mogłaby być dla nich kosztowna lub wymagałaby

Dziewczyny lubią… sól

Prawie 1/3 Polek nigdy nie ogranicza soli – wynika z najnowszego Raportu Mniej Soli przygotowanego przez 4P research mix. Panie wiedzą, że nadmierna ilość spożywanej soli jest szkodliwa jednak nie są skłonne do zmiany diety. Chęć zmiany nawyków żywieniowych deklaruje niewielki odsetek Polek. Kobiety boją się, że zmiana mogłaby być dla nich kosztowna lub wymagałaby

Scroll to Top
Scroll to Top