Zwyczajność jest w modzie

AlicjaWysockaŚwitała_MartaBierca

70% młodych Polaków z większych miast deklaruje, że szuka w życiu równowagi, a 61% chciałoby żyć w świecie prostszych wartości. Ponad połowa ma dość afiszowania się markami i wybiera pozorną nonszalancję. Co oznacza normalność na polskiej ulicy? Odpowiedź w najnowszym raporcie o trendzie Normcore, przygotowanym przez CPC i Clue PR. Celem raportu „Pokolenie 3N – […]

Zwyczajność jest w modzie

70% młodych Polaków z większych miast deklaruje, że szuka w życiu równowagi, a 61% chciałoby żyć w świecie prostszych wartości. Ponad połowa ma dość afiszowania się markami i wybiera pozorną nonszalancję. Co oznacza normalność na polskiej ulicy? Odpowiedź w najnowszym raporcie o trendzie Normcore, przygotowanym przez CPC i Clue PR. Celem raportu „Pokolenie 3N –