WIELKI POWRÓT AMBASADORA MARKI – ROBERTA LEWANDOWSKIEGO
Marka Gillette, od lat wprowadza ciągłe innowacje dążąc do nieustannej poprawy jakości swoich produktów „najlepszych dla mężczyzny”. Teraz dodatkowo zadaje pytanie: dlaczego mężczyźni za każdym razem, muszą marszczyć nos i naciągać skórę podczas golenia? Odpowiedzią na to, jest nowa, innowacyjna maszynka – Gillette Fusion ProGlide z technologią FlexBall™, której „twarzą” został oficjalny ambasador marki – […]
WIELKI POWRÓT AMBASADORA MARKI – ROBERTA LEWANDOWSKIEGO
Marka Gillette, od lat wprowadza ciągłe innowacje dążąc do nieustannej poprawy jakości swoich produktów „najlepszych dla mężczyzny”. Teraz dodatkowo zadaje pytanie: dlaczego mężczyźni za każdym razem, muszą marszczyć nos i naciągać skórę podczas golenia? Odpowiedzią na to, jest nowa, innowacyjna maszynka – Gillette Fusion ProGlide z technologią FlexBall™, której „twarzą” został oficjalny ambasador marki –