pierścionki

Pierścionek dla miliardera

Romantyczny, niezwykle luksusowy pierścionek z trzema diamentami szlifowanymi w starym stylu, w którym podobno zakochał się słynny hinduski miliarder Arun Nayar. Słynny również ze względu na swoje małżeństwo z piękną Elizabeth Hurley. Ciekawe, komu teraz podarowałby równiepiękny pierścionek z limitowanej kolekcji marki Heming za, bagatela, 71.950 funtów?

Pierścionek dla miliardera

Romantyczny, niezwykle luksusowy pierścionek z trzema diamentami szlifowanymi w starym stylu, w którym podobno zakochał się słynny hinduski miliarder Arun Nayar. Słynny również ze względu na swoje małżeństwo z piękną Elizabeth Hurley. Ciekawe, komu teraz podarowałby równiepiękny pierścionek z limitowanej kolekcji marki Heming za, bagatela, 71.950 funtów?

Biżuteria z przesłaniem

Biżuteria ma na celu urozmaicić nasz strój i ozdobić nasz wygląd. Ale spełnia jeszcze jedną rolę. Dzięki niej możemy jasno wyrazić co czujemy, jakie jesteśmy, pokazać naszą osobowość i poczucie humoru. Taka właśnie jest biżuteria z przesłaniem od divy. Jesteś zakochana? A może właśnie czekasz na miłość? Albo ktoś nie wie, jak Ci o tym

Biżuteria z przesłaniem

Biżuteria ma na celu urozmaicić nasz strój i ozdobić nasz wygląd. Ale spełnia jeszcze jedną rolę. Dzięki niej możemy jasno wyrazić co czujemy, jakie jesteśmy, pokazać naszą osobowość i poczucie humoru. Taka właśnie jest biżuteria z przesłaniem od divy. Jesteś zakochana? A może właśnie czekasz na miłość? Albo ktoś nie wie, jak Ci o tym

Balet odcieni, czyli biżuteria multigem

Kiedy patrzymy na witraż, urzeka nas niezwykła gra barw, która zmienia się wraz z intensywnością światła. Projektanci biżuterii, zastępując kolorowe szkło szlachetnymi, wielobarwnymi kamieniami, uzyskali podobny efekt. W 1809 roku jubiler Mellerio zaprezentował w Paryżu pierścionek, który poprzez specjalne ułożenie kamieni wyrażał miłość i szacunek. Pierwsze litery minerałów układały się w słowa REGARD (ruby, emerald,

Balet odcieni, czyli biżuteria multigem

Kiedy patrzymy na witraż, urzeka nas niezwykła gra barw, która zmienia się wraz z intensywnością światła. Projektanci biżuterii, zastępując kolorowe szkło szlachetnymi, wielobarwnymi kamieniami, uzyskali podobny efekt. W 1809 roku jubiler Mellerio zaprezentował w Paryżu pierścionek, który poprzez specjalne ułożenie kamieni wyrażał miłość i szacunek. Pierwsze litery minerałów układały się w słowa REGARD (ruby, emerald,

Dużo…mocno…kolor!

Różowy, pomarańczowy, zielony i niebieski wydają Ci się wyeksploatowane? Szukasz indywidualnego podejścia do mody? Cocktail’me rozkłada biżuteryjne trendy na czynniki pierwsze. I tak…kolor – reaktywacja. Tego lata, po prostu nie może być inaczej. Upalne, długie dni i gorące noce to idealny czas na zabawę w soczyste barwy, nie tylko za pomocą garderoby. Biżuteria jest nieodłącznym

Dużo…mocno…kolor!

Różowy, pomarańczowy, zielony i niebieski wydają Ci się wyeksploatowane? Szukasz indywidualnego podejścia do mody? Cocktail’me rozkłada biżuteryjne trendy na czynniki pierwsze. I tak…kolor – reaktywacja. Tego lata, po prostu nie może być inaczej. Upalne, długie dni i gorące noce to idealny czas na zabawę w soczyste barwy, nie tylko za pomocą garderoby. Biżuteria jest nieodłącznym

Biżuteria z wykopalisk

Po inspirację przy tworzeniu kolekcji jesień-zima 2011 projektanci biżuterii marki Decadorn sięgnęli do antycznych wykopalisk. Ręcznie kreowane modele z czystych kryształów i kamieni szlachetnych zamknęli w oprawie z 18-karatowego złota. Uwagę zwracają szczególnie imponujące kamienie pierścionków. [nggallery id=1396]  

Biżuteria z wykopalisk

Po inspirację przy tworzeniu kolekcji jesień-zima 2011 projektanci biżuterii marki Decadorn sięgnęli do antycznych wykopalisk. Ręcznie kreowane modele z czystych kryształów i kamieni szlachetnych zamknęli w oprawie z 18-karatowego złota. Uwagę zwracają szczególnie imponujące kamienie pierścionków. [nggallery id=1396]  

Prawdziwy mężczyzna troszczy się o swoich bliskich!

Przemysław Saleta, Krzysztof Diablo Włodarczyk, Robert Kudelski oraz Marek Włodarczyk Ambasadorami Kampanii Avon Kontra Przemoc 2011. „PRAWDZIWY MĘŻCZYZNA TROSZCZY SIĘ O SWOICH BLISKICH“ – to hasło tegorocznej kampanii społecznej AVON Kontra Przemoc. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na problem przemocy wobec kobiet i stanowcze mówienie „nie” jakimkolwiek formom jej stosowania. Prawdziwy Mężczyzna nie tylko nie

Prawdziwy mężczyzna troszczy się o swoich bliskich!

Przemysław Saleta, Krzysztof Diablo Włodarczyk, Robert Kudelski oraz Marek Włodarczyk Ambasadorami Kampanii Avon Kontra Przemoc 2011. „PRAWDZIWY MĘŻCZYZNA TROSZCZY SIĘ O SWOICH BLISKICH“ – to hasło tegorocznej kampanii społecznej AVON Kontra Przemoc. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na problem przemocy wobec kobiet i stanowcze mówienie „nie” jakimkolwiek formom jej stosowania. Prawdziwy Mężczyzna nie tylko nie

Scroll to Top
Scroll to Top