Panache

4 edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM

DOTYKAM=WYGRYWAM

Według przeprowadzonych badań* blisko połowa polskich kobiet jest właścicielką ponad 6 biustonoszy, a dwie trzecie Polek przyznało się do posiadania takich, których nie nosiły od co najmniej roku! Ponad połowa naszych rodaczek deklaruje, że wykonuje samobadanie piersi, lecz zaledwie 20% z nich robi to regularnie, raz w miesiącu. Ponadto ponad połowa badanych od co najmniej […]

4 edycja kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM

Według przeprowadzonych badań* blisko połowa polskich kobiet jest właścicielką ponad 6 biustonoszy, a dwie trzecie Polek przyznało się do posiadania takich, których nie nosiły od co najmniej roku! Ponad połowa naszych rodaczek deklaruje, że wykonuje samobadanie piersi, lecz zaledwie 20% z nich robi to regularnie, raz w miesiącu. Ponadto ponad połowa badanych od co najmniej

Konkurs Panache #STYLEABRA – zaprojektuj swój biustonosz!

DOTYKAM=WYGRYWAM

Jest nam niezmiernie miło móc poinformować Państwa o nowym konkursie zatytułowanym #Styleabra , zorganizowanym przez bieliźnianą markę Panache! Konkurs wystartował dnia 24 marca 2014 roku i jest skierowany do wszystkich tych, którzy uwielbiają bawić się modą, mają w sobie pokłady kreatywności i marzą o zaprojektowaniu swojego własnego biustonosza. Zwycięzca konkursu stanie się bowiem posiadaczem zaprojektowanego przez

Konkurs Panache #STYLEABRA – zaprojektuj swój biustonosz!

Jest nam niezmiernie miło móc poinformować Państwa o nowym konkursie zatytułowanym #Styleabra , zorganizowanym przez bieliźnianą markę Panache! Konkurs wystartował dnia 24 marca 2014 roku i jest skierowany do wszystkich tych, którzy uwielbiają bawić się modą, mają w sobie pokłady kreatywności i marzą o zaprojektowaniu swojego własnego biustonosza. Zwycięzca konkursu stanie się bowiem posiadaczem zaprojektowanego przez

Brafitting, czyli ekspresowy, bezinwazyjny lifting piersi

DOTYKAM=WYGRYWAM

Przez ostatnie kilka lat coraz częściej słychać o bra fittingu (z ang. bra biustonosz, fitting dopasowanie). Dla niewtajemniczonych brafitting oznacza odpowiednie dopasowanie biustonosza pod względem rozmiaru i kroju do indywidualnych potrzeb każdej kobiety. W rezultacie wyglądamy na szczuplejsze, gdyż właściwe umiejscowiony w miseczkach biust nie wisi na naszym tułowiu, jest zebrany i odpowiednio ukształtowany i

Brafitting, czyli ekspresowy, bezinwazyjny lifting piersi

Przez ostatnie kilka lat coraz częściej słychać o bra fittingu (z ang. bra biustonosz, fitting dopasowanie). Dla niewtajemniczonych brafitting oznacza odpowiednie dopasowanie biustonosza pod względem rozmiaru i kroju do indywidualnych potrzeb każdej kobiety. W rezultacie wyglądamy na szczuplejsze, gdyż właściwe umiejscowiony w miseczkach biust nie wisi na naszym tułowiu, jest zebrany i odpowiednio ukształtowany i

Plus size jest trendy!

DOTYKAM=WYGRYWAM

Rozmiar plus size jest coraz bardziej trendy! Świat mody angażując do pracy i sesji zdjęciowych okrąglejsze modelki udowadnia, że jest gotowy na taki kanon piękna. Czyżby opatrzyły się nam wychudzone dziewczyny? Zdania są zapewne podzielone, niemniej popyt na krągłości rośnie, czego przykładem są znane z pięknego ciała modelki, takie jak zwyciężczyni amerykańskiego Next Top Model,

Plus size jest trendy!

Rozmiar plus size jest coraz bardziej trendy! Świat mody angażując do pracy i sesji zdjęciowych okrąglejsze modelki udowadnia, że jest gotowy na taki kanon piękna. Czyżby opatrzyły się nam wychudzone dziewczyny? Zdania są zapewne podzielone, niemniej popyt na krągłości rośnie, czego przykładem są znane z pięknego ciała modelki, takie jak zwyciężczyni amerykańskiego Next Top Model,

Fotorelacja z Press Day marek Panache

DOTYKAM=WYGRYWAM

27 stycznia 2014 roku w apartamencie Hotelu Bristol miał miejsce oficjalny Press Day, przedstawiający wiosenno-letnią kolekcję bielizny oraz strojów kąpielowych z oferty marek Panache, utrzymanej w stylistyce lat 60. W skład bielizny marek Panache wchodzi główna linia Panache z ofertą bielizny na każdy dzień i na specjalne okazje w rozmiarach do miseczki K oraz ofertą

Fotorelacja z Press Day marek Panache

27 stycznia 2014 roku w apartamencie Hotelu Bristol miał miejsce oficjalny Press Day, przedstawiający wiosenno-letnią kolekcję bielizny oraz strojów kąpielowych z oferty marek Panache, utrzymanej w stylistyce lat 60. W skład bielizny marek Panache wchodzi główna linia Panache z ofertą bielizny na każdy dzień i na specjalne okazje w rozmiarach do miseczki K oraz ofertą

Finał drugiej edycji kampanii Dotykam=Wygrywam

DOTYKAM=WYGRYWAM

25 października 2013 roku w Teatrze Studio Buffo w Warszawie odbył się uroczysty finał drugiej edycji kampanii Dotykam=Wygrywam. Inicjatorem i organizatorem kampanii jest bieliźniana marka Panache. W akcję włączyli się również niezawodni partnerzy: Fundacja Rak’n’Roll, Teatr Studio Buffo i marka modowa MUSES Urbańska & Komornicka. Do głównych celów kampanii należy namówienie Polek do dbania o zdrowie kobiecych

Finał drugiej edycji kampanii Dotykam=Wygrywam

25 października 2013 roku w Teatrze Studio Buffo w Warszawie odbył się uroczysty finał drugiej edycji kampanii Dotykam=Wygrywam. Inicjatorem i organizatorem kampanii jest bieliźniana marka Panache. W akcję włączyli się również niezawodni partnerzy: Fundacja Rak’n’Roll, Teatr Studio Buffo i marka modowa MUSES Urbańska & Komornicka. Do głównych celów kampanii należy namówienie Polek do dbania o zdrowie kobiecych

Scroll to Top
Scroll to Top