nowoczesne kobiety

Jakich treści kobiety szukają w Internecie?

kobiety szukają w Internecie

„Zdrowie, dom i rodzina” to najpopularniejsza kategoria tematyczna stron www wśród Polek. Z kolei internautki z Czech, Słowacji, Mołdawii, Turcji, Bułgarii, Ukrainy i Węgier najczęściej szukają w sieci przepisów kulinarnych, serwisów kobiecych i parentingowych, a także stron lifestyle’owych. Tak przynajmniej wynika z badania Gemius, który sprawdził, czego kobiety z wybranych krajów szukają w sieci. Okazuje […]

Jakich treści kobiety szukają w Internecie?

„Zdrowie, dom i rodzina” to najpopularniejsza kategoria tematyczna stron www wśród Polek. Z kolei internautki z Czech, Słowacji, Mołdawii, Turcji, Bułgarii, Ukrainy i Węgier najczęściej szukają w sieci przepisów kulinarnych, serwisów kobiecych i parentingowych, a także stron lifestyle’owych. Tak przynajmniej wynika z badania Gemius, który sprawdził, czego kobiety z wybranych krajów szukają w sieci. Okazuje

Gwiazdy na pokazie kolekcji Pretty One

kobiety szukają w Internecie

10 grudnia polska marka odzieżowa Pretty One, znana dotąd z klasycznych, biznesowych ubiorów dla kobiet, zaprezentowała nowatorską linię, która pokazuje nowe oblicze brandu. Kolekcja powstała z myślą o  indywidualistkach, poszukujących swojego stylu i otwartych na zmiany. Projektantki Pretty One przedstawiły także bardziej klasyczne propozycje z kolekcji Wiosna 2014. Spotkanie pasjonatów mody odbyło się w przearanżowanym wnętrzu salonu Pretty One w Złotych

Gwiazdy na pokazie kolekcji Pretty One

10 grudnia polska marka odzieżowa Pretty One, znana dotąd z klasycznych, biznesowych ubiorów dla kobiet, zaprezentowała nowatorską linię, która pokazuje nowe oblicze brandu. Kolekcja powstała z myślą o  indywidualistkach, poszukujących swojego stylu i otwartych na zmiany. Projektantki Pretty One przedstawiły także bardziej klasyczne propozycje z kolekcji Wiosna 2014. Spotkanie pasjonatów mody odbyło się w przearanżowanym wnętrzu salonu Pretty One w Złotych

Intrygujące piękno nowoczesnej kobiety

kobiety szukają w Internecie

Pewna siebie, nieco tajemnicza, a przy tym niepokojąco piękna i szykowna. Ma niepowtarzalny styl, umiejętnie wykorzystuje najnowsze trendy wybierając to, co pasuje do jej charakteru oraz okazji. Onieśmiela odwagą w łączeniu rozmaitych faktur czy fasonów, nie tracąc przy tym klasy. Taka jest kobieta Solar w sezonie jesień-zima. Najnowsza kolekcja marki na sezon jesień zima 2013/14

Intrygujące piękno nowoczesnej kobiety

Pewna siebie, nieco tajemnicza, a przy tym niepokojąco piękna i szykowna. Ma niepowtarzalny styl, umiejętnie wykorzystuje najnowsze trendy wybierając to, co pasuje do jej charakteru oraz okazji. Onieśmiela odwagą w łączeniu rozmaitych faktur czy fasonów, nie tracąc przy tym klasy. Taka jest kobieta Solar w sezonie jesień-zima. Najnowsza kolekcja marki na sezon jesień zima 2013/14

Kobiecy e-porządek – czy i jak kobiety organizują swoje życie?

kobiety szukają w Internecie

Według najnowszych badań Millward Brown SMG/KRC, 66% Polek uważa, że kobiety są bardziej zorganizowane niż mężczyźni. Większość respondentek przyznaje, że planują aktywności swoich najbliższych. 7 sierpnia 2013 r. odbyło się śniadanie prasowe, podczas którego zaprezentowano wyniki badania SMG/KRC, wykonanego na zlecenie ASUS Polska. Raport skomentowali na spotkaniu Kamila Sidor, prezes Geek Girls Carrots, wokalistka Marina

Kobiecy e-porządek – czy i jak kobiety organizują swoje życie?

Według najnowszych badań Millward Brown SMG/KRC, 66% Polek uważa, że kobiety są bardziej zorganizowane niż mężczyźni. Większość respondentek przyznaje, że planują aktywności swoich najbliższych. 7 sierpnia 2013 r. odbyło się śniadanie prasowe, podczas którego zaprezentowano wyniki badania SMG/KRC, wykonanego na zlecenie ASUS Polska. Raport skomentowali na spotkaniu Kamila Sidor, prezes Geek Girls Carrots, wokalistka Marina

Tomasz Kociuba kolekcja jesień-zima 2013-2014

kobiety szukają w Internecie

Tomasz Kociuba urodził się 8 stycznia 1986 roku. Od najmłodszych lat jego głównym zainteresowaniem była moda. Nieustannie szkicował oraz przeglądał zagraniczne magazyny dotyczące najnowszych trendów. Pasja stała się sposobem na życiem. Od kilku lat mieszka i tworzy na stale w Londynie. Jak sam twierdzi natchnienie czerpie z otaczającego go świata oraz podroży. Jednak największym bodźcem twórczym i źródłem

Tomasz Kociuba kolekcja jesień-zima 2013-2014

Tomasz Kociuba urodził się 8 stycznia 1986 roku. Od najmłodszych lat jego głównym zainteresowaniem była moda. Nieustannie szkicował oraz przeglądał zagraniczne magazyny dotyczące najnowszych trendów. Pasja stała się sposobem na życiem. Od kilku lat mieszka i tworzy na stale w Londynie. Jak sam twierdzi natchnienie czerpie z otaczającego go świata oraz podroży. Jednak największym bodźcem twórczym i źródłem

Kobiece chusty i szale od Lehua

kobiety szukają w Internecie

Niezwykle piękna, elegancka, a przy tym limitowana edycja kolekcji chust Lehua na wiosnę-lato 2013 marki modowej Chouchou z Glasgow. Inspirowana, jak przyznaje projektantka mody Silvia Pellegrino, tradycyjną modą i wzornictwem rolniczych regionów Sardynii. W kolekcji znajdziemy wspaniałe modele chust, szali, kominów, a także przebojowe modele „Hollyhood” – innowacyjnego kaptura noszonego osobno, który rozsławiła na wybiegach Nowego jorku

Kobiece chusty i szale od Lehua

Niezwykle piękna, elegancka, a przy tym limitowana edycja kolekcji chust Lehua na wiosnę-lato 2013 marki modowej Chouchou z Glasgow. Inspirowana, jak przyznaje projektantka mody Silvia Pellegrino, tradycyjną modą i wzornictwem rolniczych regionów Sardynii. W kolekcji znajdziemy wspaniałe modele chust, szali, kominów, a także przebojowe modele „Hollyhood” – innowacyjnego kaptura noszonego osobno, który rozsławiła na wybiegach Nowego jorku

Scroll to Top
Scroll to Top