modowe

Sesja wizerunkowa kolekcji Nessi jesień 2012 – backstage

Ponieważ efekt wcześniejszej współpracy marki Nessi ze Studiem F4Foto był bardzo zadowalający, postanowiliśmy kontynuować ją przy realizacji kolejnego projektu fotograficznego – mówi Anna Szymczak z PRomotion Instytut, odpowiedzialna za wizerunek marki i producentka sesji. Do realizacji sesji wizerunkowej kolekcji butów na jesień 2012 przygotowywaliśmy się intensywnie przez dwa tygodnie. Najwięcej czasu zajęło wyszukanie plenerów, ponieważ […]

Sesja wizerunkowa kolekcji Nessi jesień 2012 – backstage

Ponieważ efekt wcześniejszej współpracy marki Nessi ze Studiem F4Foto był bardzo zadowalający, postanowiliśmy kontynuować ją przy realizacji kolejnego projektu fotograficznego – mówi Anna Szymczak z PRomotion Instytut, odpowiedzialna za wizerunek marki i producentka sesji. Do realizacji sesji wizerunkowej kolekcji butów na jesień 2012 przygotowywaliśmy się intensywnie przez dwa tygodnie. Najwięcej czasu zajęło wyszukanie plenerów, ponieważ

Rafał Milach odkrywa dziką naturę House Denim

Najnowsza kolekcja House Denim odwołuje się do pierwotnych instynktów, powrotu do korzeni oraz zwierzęcej i bardzo zmysłowej strony ludzkiej natury. Sesja zdjęciowa dla kolekcji House Denim to kolejny efekt współpracy marki House z Rafałem Milachem/ AFPHOTO. Jesteśmy świadkami pogoni? Zabawy w chowanego? A może rytualnego spaceru w głąb dzikiego lasu? Zdjęcia Rafała Milacha emanują wolnością,

Rafał Milach odkrywa dziką naturę House Denim

Najnowsza kolekcja House Denim odwołuje się do pierwotnych instynktów, powrotu do korzeni oraz zwierzęcej i bardzo zmysłowej strony ludzkiej natury. Sesja zdjęciowa dla kolekcji House Denim to kolejny efekt współpracy marki House z Rafałem Milachem/ AFPHOTO. Jesteśmy świadkami pogoni? Zabawy w chowanego? A może rytualnego spaceru w głąb dzikiego lasu? Zdjęcia Rafała Milacha emanują wolnością,

Modowi zwycięzcy lata 2012

W sklepach ostatnie dni wyprzedaży. Wieszaki z kolorowymi sukienkami powoli zastępują wełniane płaszcze, a lekkie sandały oddają miejsce masywnym botkom. Koniec wakacji to czas modowych podsumowań. Co było hitem ostatnich miesięcy? Przedstawiamy 3 topowe rzeczy, które królowały w tym sezonie. Maxi spódnica to niewątpliwie najbardziej pożądana rzecz tego lata. Jej zapowiedź pojawiła się już rok

Modowi zwycięzcy lata 2012

W sklepach ostatnie dni wyprzedaży. Wieszaki z kolorowymi sukienkami powoli zastępują wełniane płaszcze, a lekkie sandały oddają miejsce masywnym botkom. Koniec wakacji to czas modowych podsumowań. Co było hitem ostatnich miesięcy? Przedstawiamy 3 topowe rzeczy, które królowały w tym sezonie. Maxi spódnica to niewątpliwie najbardziej pożądana rzecz tego lata. Jej zapowiedź pojawiła się już rok

Sekrety jesienno-zimowej sesji zdjęciowej OCHNIK

Zupełnie wyjątkowe produkty OCHNIK w zmysłowych kadrach Izy Grzybowskiej. Podstawowym i najważniejszym celem sesji zdjęciowej kampanii jesień-zima 2012/13 było ukazanie modnej, momentami nawet zaskakującej twarzy marki OCHNIK. Zarówno zdjęcia, jak i stylizacje miały podkreślić wyjątkowy charakter produktów, ich różnorodność oraz bogactwo fasonów. Niezmiennie ważną kwestią pozostało również to, by uchwycić w kadrze najwyższą jakość, dbałość o

Sekrety jesienno-zimowej sesji zdjęciowej OCHNIK

Zupełnie wyjątkowe produkty OCHNIK w zmysłowych kadrach Izy Grzybowskiej. Podstawowym i najważniejszym celem sesji zdjęciowej kampanii jesień-zima 2012/13 było ukazanie modnej, momentami nawet zaskakującej twarzy marki OCHNIK. Zarówno zdjęcia, jak i stylizacje miały podkreślić wyjątkowy charakter produktów, ich różnorodność oraz bogactwo fasonów. Niezmiennie ważną kwestią pozostało również to, by uchwycić w kadrze najwyższą jakość, dbałość o

Pierwszy Né Comme Ça fashion & art boutique już otwarty!

We Wrocławiu otwarto wyczekiwany butik marki Né Comme Ça. Né Comme Ça fashion & art boutique to wyjątkowe miejsce na modowej mapie Polski, które łączy autorski butik z przestrzenią promocji młodych twórców, skupionych wokół branży modowej. Otwierając butik twórcy marki podjęli wyzwanie. Né Comme Ça fashion & art boutique to wyjątkowe przedsięwzięcie, jakiego we Wrocławiu

Pierwszy Né Comme Ça fashion & art boutique już otwarty!

We Wrocławiu otwarto wyczekiwany butik marki Né Comme Ça. Né Comme Ça fashion & art boutique to wyjątkowe miejsce na modowej mapie Polski, które łączy autorski butik z przestrzenią promocji młodych twórców, skupionych wokół branży modowej. Otwierając butik twórcy marki podjęli wyzwanie. Né Comme Ça fashion & art boutique to wyjątkowe przedsięwzięcie, jakiego we Wrocławiu

Solar & K MAG inspirują – wystawa w Fashion Agency Aliganza

W ramach Open Day w Fashion Agency Aliganza odbył się wernisaż zdjęć powstałych w ramach projektu Solar & K MAG INSPIRUJĄ. Zaprezentowane prace to artystyczne wizje młodych twórców, którzy wydobyli zupełnie nieznany dotychczas wizerunek marki Solar. Sesje zostały zrealizowane na zlecenie magazynu K MAG i są co miesiąc w nim publikowane. Poszerzony materiał zdjęciowy z

Solar & K MAG inspirują – wystawa w Fashion Agency Aliganza

W ramach Open Day w Fashion Agency Aliganza odbył się wernisaż zdjęć powstałych w ramach projektu Solar & K MAG INSPIRUJĄ. Zaprezentowane prace to artystyczne wizje młodych twórców, którzy wydobyli zupełnie nieznany dotychczas wizerunek marki Solar. Sesje zostały zrealizowane na zlecenie magazynu K MAG i są co miesiąc w nim publikowane. Poszerzony materiał zdjęciowy z

Scroll to Top
Scroll to Top