modowe

Sklep internetowy Zalando wchodzi na polski rynek

Zalando, największy w Europie butik internetowy obuwia i odzieży, wszedł na polski rynek. Po wielkim sukcesie w Niemczech, Austrii, Holandii, Francji, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Szwecji, Belgii, Hiszpanii, Danii oraz w Finlandii, przyszedł czas by zainteresować polskich klientów obszerną ofertą produktów i wyjątkowym standardem usług Zalando. Od teraz, Polacy będą mieli dostęp do świata wielkiej […]

Sklep internetowy Zalando wchodzi na polski rynek

Zalando, największy w Europie butik internetowy obuwia i odzieży, wszedł na polski rynek. Po wielkim sukcesie w Niemczech, Austrii, Holandii, Francji, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Szwecji, Belgii, Hiszpanii, Danii oraz w Finlandii, przyszedł czas by zainteresować polskich klientów obszerną ofertą produktów i wyjątkowym standardem usług Zalando. Od teraz, Polacy będą mieli dostęp do świata wielkiej

Marks & Spencer, konie i styl country

Jednym z ciekawych trendów tej jesieni jest styl country: naturalne dzianiny, kolory ziemi i ekologiczne futra. Wraz z nim do mody ponownie zawitały motywy jeździeckie: konie, klamry, bryczesy i buty stylizowane na sztyblety albo oficerki. Na zdjęciach: Blogerka Karolina Gliniecka (Charlize Mystery) na otwarciu sklepu Marks & Spencer w Łodzi. Zobacz również: Gwiazdy, atrakcje i

Marks & Spencer, konie i styl country

Jednym z ciekawych trendów tej jesieni jest styl country: naturalne dzianiny, kolory ziemi i ekologiczne futra. Wraz z nim do mody ponownie zawitały motywy jeździeckie: konie, klamry, bryczesy i buty stylizowane na sztyblety albo oficerki. Na zdjęciach: Blogerka Karolina Gliniecka (Charlize Mystery) na otwarciu sklepu Marks & Spencer w Łodzi. Zobacz również: Gwiazdy, atrakcje i

Gwiazdy, atrakcje i setki Łodzian na otwarciu pierwszego sklepu M&S w Łodzi

Marks & Spencer otworzył w Łodzi swój pierwszy sklep. Jest to jeden z największych sklepów M&S w Polsce, z bardzo szeroką modową ofertą, więc na otwarciu nie mogło zabraknąć znanych ze świata mody nazwisk. Wśród gości, którzy uświetnili moment otwarcia sklepu, znalazły się: Ola Kisio, jedna z najlepiej ubranych polskich aktorek, Miss Polonia z 2011

Gwiazdy, atrakcje i setki Łodzian na otwarciu pierwszego sklepu M&S w Łodzi

Marks & Spencer otworzył w Łodzi swój pierwszy sklep. Jest to jeden z największych sklepów M&S w Polsce, z bardzo szeroką modową ofertą, więc na otwarciu nie mogło zabraknąć znanych ze świata mody nazwisk. Wśród gości, którzy uświetnili moment otwarcia sklepu, znalazły się: Ola Kisio, jedna z najlepiej ubranych polskich aktorek, Miss Polonia z 2011

Rebranding Top Secret

Znana marka odzieżowa Top Secret rozwija swoją strategię Express Yourself i odświeża swój wizerunek poprzez stworzenie nowej identyfikacji wizualnej marki – rebranding logotypu. Realizacja strategii Express Yourself wpłynęła na bardziej nowoczesną komunikację marketingową Top Secret oraz odświeżenie oferty produktowej. Kolekcje są nowoczesne, odważne, zgodne z aktualnymi trendami, jednocześnie odwołujące się do emocji, kobiece i męskie.

Rebranding Top Secret

Znana marka odzieżowa Top Secret rozwija swoją strategię Express Yourself i odświeża swój wizerunek poprzez stworzenie nowej identyfikacji wizualnej marki – rebranding logotypu. Realizacja strategii Express Yourself wpłynęła na bardziej nowoczesną komunikację marketingową Top Secret oraz odświeżenie oferty produktowej. Kolekcje są nowoczesne, odważne, zgodne z aktualnymi trendami, jednocześnie odwołujące się do emocji, kobiece i męskie.

Classico è Bello! PRIMAMODA kolekcja na jesień-zimę 2012/2013

„Włoski styl” nie sposób jest określić jednym słowem. Receptą na południową modę jest idealna proporcja pomiędzy elegancką klasyką, a awangardą wzbogaconą o szczyptę zmysłowości. To z pozoru przeciwstawne połączenie oddaje prawdziwie włoski temperament, który pełen ognia ma również swoją łagodną stronę. Wszystkie te elementy towarzyszą także najnowszej kampanii marki PRIMAMODA „Classico è Bello!”, która kusi niewymuszonym

Classico è Bello! PRIMAMODA kolekcja na jesień-zimę 2012/2013

„Włoski styl” nie sposób jest określić jednym słowem. Receptą na południową modę jest idealna proporcja pomiędzy elegancką klasyką, a awangardą wzbogaconą o szczyptę zmysłowości. To z pozoru przeciwstawne połączenie oddaje prawdziwie włoski temperament, który pełen ognia ma również swoją łagodną stronę. Wszystkie te elementy towarzyszą także najnowszej kampanii marki PRIMAMODA „Classico è Bello!”, która kusi niewymuszonym

Top Secret Express Yourself jesień 2012

Marka Top Secret kontynuuje przyjętą strategię Express Yourself. Na wrzesień zaplanowano kampanię reklamowo – sprzedażową, która jest oparta na artystycznej sesji Tomasza Sikory oraz zdjęciach prezentujących stylizacje jesienno zimowej kolekcji. Istotnym elementem komunikacji Top Secret z klientami są sklepy, a przede wszystkim witryny w miejscach sprzedaży. Ich aranżacje, zmieniane co 3 tygodnie, mają podkreślać modowy

Top Secret Express Yourself jesień 2012

Marka Top Secret kontynuuje przyjętą strategię Express Yourself. Na wrzesień zaplanowano kampanię reklamowo – sprzedażową, która jest oparta na artystycznej sesji Tomasza Sikory oraz zdjęciach prezentujących stylizacje jesienno zimowej kolekcji. Istotnym elementem komunikacji Top Secret z klientami są sklepy, a przede wszystkim witryny w miejscach sprzedaży. Ich aranżacje, zmieniane co 3 tygodnie, mają podkreślać modowy

Scroll to Top
Scroll to Top