Moda vintage wzbogaca ubogich

Organizacja Oxfam rozpoczęłą promocję pierwszego w Wielkiej Brytanii internetowego sklepu dobroczynnego Vintage. Na jego asortyment składają się m.in. ubrania i akcesoria z poprzednich dekad, które trafiły tu dzięki darczyńcom. Zyski z ich sprzedaży pokrywają koszty finansowania projektów organizacji, której statutowym celem jest walka z ubóstwem. Bohaterami reklam prasowych i trzech spotów są „ubrania z przeszłością”. […]

Moda vintage wzbogaca ubogich

Organizacja Oxfam rozpoczęłą promocję pierwszego w Wielkiej Brytanii internetowego sklepu dobroczynnego Vintage. Na jego asortyment składają się m.in. ubrania i akcesoria z poprzednich dekad, które trafiły tu dzięki darczyńcom. Zyski z ich sprzedaży pokrywają koszty finansowania projektów organizacji, której statutowym celem jest walka z ubóstwem. Bohaterami reklam prasowych i trzech spotów są „ubrania z przeszłością”.