Afirmacja swobody
Od września ruszyła kolejna kampania Big Star wykorzystująca nadrzędny atrybut marki. Swoboda życia i swoboda wyboru to motyw, który pojawił się w odsłonie wiosenno-letniej. W komunikacji towarzyszącej kolekcji Jesień/Zima 2011/12 marka po raz kolejny nawiązuje do wolności jaką mają ludzie, którzy żyją w zgodzie z własnymi wyborami. W tym sezonie sesja fotograficzna autorstwa Agaty Pospieszyńskiej po […]
Od września ruszyła kolejna kampania Big Star wykorzystująca nadrzędny atrybut marki. Swoboda życia i swoboda wyboru to motyw, który pojawił się w odsłonie wiosenno-letniej. W komunikacji towarzyszącej kolekcji Jesień/Zima 2011/12 marka po raz kolejny nawiązuje do wolności jaką mają ludzie, którzy żyją w zgodzie z własnymi wyborami. W tym sezonie sesja fotograficzna autorstwa Agaty Pospieszyńskiej po