moda młodzieżowa

Afirmacja swobody

Od września ruszyła kolejna kampania Big Star wykorzystująca nadrzędny atrybut marki. Swoboda życia i swoboda wyboru to motyw, który pojawił się w odsłonie wiosenno-letniej. W komunikacji towarzyszącej kolekcji Jesień/Zima 2011/12 marka po raz kolejny nawiązuje do wolności jaką mają ludzie, którzy żyją w zgodzie z własnymi wyborami. W tym sezonie sesja fotograficzna autorstwa Agaty Pospieszyńskiej po […]

Afirmacja swobody

Od września ruszyła kolejna kampania Big Star wykorzystująca nadrzędny atrybut marki. Swoboda życia i swoboda wyboru to motyw, który pojawił się w odsłonie wiosenno-letniej. W komunikacji towarzyszącej kolekcji Jesień/Zima 2011/12 marka po raz kolejny nawiązuje do wolności jaką mają ludzie, którzy żyją w zgodzie z własnymi wyborami. W tym sezonie sesja fotograficzna autorstwa Agaty Pospieszyńskiej po

Militarna moda CROPPa

Na nadchodzącą wiosnę CROPP proponuje styl militarny w lekkiej, dziewczęcej modyfikacji. Wojskowe inspiracje i fasony podkreślające sylwetkę to prawdziwy, croppowy hit nadchodzącego sezonu. Inspiracje uniformem i militarne elementy są wciąż na topie, łącząc je z kobiecymi fasonami mogą stanowić naprawdę ciekawe zestawienie. W kolekcji CROPP znalazły się tank topy z dużymi, wyrazistymi nadrukami lub falbankami

Militarna moda CROPPa

Na nadchodzącą wiosnę CROPP proponuje styl militarny w lekkiej, dziewczęcej modyfikacji. Wojskowe inspiracje i fasony podkreślające sylwetkę to prawdziwy, croppowy hit nadchodzącego sezonu. Inspiracje uniformem i militarne elementy są wciąż na topie, łącząc je z kobiecymi fasonami mogą stanowić naprawdę ciekawe zestawienie. W kolekcji CROPP znalazły się tank topy z dużymi, wyrazistymi nadrukami lub falbankami

BIG STAR na wiosnę-lato 2011

Żyj swobodniej! i Wybieraj swobodnie! To dwa motywy nowej odsłony marki BIG STAR w roku 2011. Żyj swobodniej! to filozofia życia, jaką rekomenduje BIG STAR w swojej kampanii wizerunkowej w nadchodzącym sezonie. Szybkie tempo, wiele wyzwań i nieustająca rywalizacja sprawiają, że zatracamy się w pędzie dnia codziennego. Nie zauważamy chwil, nie czerpiemy z bycia tu

BIG STAR na wiosnę-lato 2011

Żyj swobodniej! i Wybieraj swobodnie! To dwa motywy nowej odsłony marki BIG STAR w roku 2011. Żyj swobodniej! to filozofia życia, jaką rekomenduje BIG STAR w swojej kampanii wizerunkowej w nadchodzącym sezonie. Szybkie tempo, wiele wyzwań i nieustająca rywalizacja sprawiają, że zatracamy się w pędzie dnia codziennego. Nie zauważamy chwil, nie czerpiemy z bycia tu

Soczyste barwy, awangardowy design

Finezja, świeżość i subtelne wyrafinowanie. Idealnie wyważone to co modne, z tym, co wygodne. Najwyższa jakość i konsekwentnie realizowane założenie, iż doskonałość całości powstaje przez doskonałości każdego detalu. Wójcik, popularna polska marka odzieży dziecięcej, prezentuje najnowszą kolekcję Wiosna/Lato 2011. Kolekcje odzieży Wójcik wyróżniają się inspirującą kolorystyką i oryginalnymi zdobieniami. Dzięki połączeniu najnowszych trendów mody z

Soczyste barwy, awangardowy design

Finezja, świeżość i subtelne wyrafinowanie. Idealnie wyważone to co modne, z tym, co wygodne. Najwyższa jakość i konsekwentnie realizowane założenie, iż doskonałość całości powstaje przez doskonałości każdego detalu. Wójcik, popularna polska marka odzieży dziecięcej, prezentuje najnowszą kolekcję Wiosna/Lato 2011. Kolekcje odzieży Wójcik wyróżniają się inspirującą kolorystyką i oryginalnymi zdobieniami. Dzięki połączeniu najnowszych trendów mody z

Gwiazdorskie otwarcie Salonu Caterina

W niedzielę, 17 października odbyło się „gwiazdorskie” otwarcie nowego salonu Caterina w Centrum Handlowym Promenada w Warszawie. Jedną z niespodzianek przygotowanych dla gości, wśród których znaleźli się m.in. Iwona Pavlovic wraz z mężem Wojtkiem Oświęcimskim, Violetta Arlak, Paulina Holtz, Andżelika Piechowiak oraz Magdalena Waligórska, była akcja Tomasza Jacykowa. Znany stylista specjalnie dla marki Caterina przygotował

Gwiazdorskie otwarcie Salonu Caterina

W niedzielę, 17 października odbyło się „gwiazdorskie” otwarcie nowego salonu Caterina w Centrum Handlowym Promenada w Warszawie. Jedną z niespodzianek przygotowanych dla gości, wśród których znaleźli się m.in. Iwona Pavlovic wraz z mężem Wojtkiem Oświęcimskim, Violetta Arlak, Paulina Holtz, Andżelika Piechowiak oraz Magdalena Waligórska, była akcja Tomasza Jacykowa. Znany stylista specjalnie dla marki Caterina przygotował

Zegarkowe szaleństwo

Kiedy za oknami zrobi się już biało, Ty zabaw się kolorami. Bądź oryginalna! Pomaluj swój świat! Żyj na bogato! Zaszalej! Tak też promuje nową linię zegarków dla młodych ludzi marka Diesel.

Zegarkowe szaleństwo

Kiedy za oknami zrobi się już biało, Ty zabaw się kolorami. Bądź oryginalna! Pomaluj swój świat! Żyj na bogato! Zaszalej! Tak też promuje nową linię zegarków dla młodych ludzi marka Diesel.

Scroll to Top
Scroll to Top