moda etno

Festiwalowa moda SIX

Zbliża się czas letnich festiwali i chociaż najważniejsza podczas nich jest muzyka to moda „gra” równie głośno. Koncerty na świeżym powietrzu przenoszą nas często do szalonych i kolorowych lat 70tych i ówczesnej stylistyki. Nawiązania do stylu boho i hippie są jak najbardziej na miejscu. Zmiksowane z nowoczesnym miejskim, niedbałym lookiem dają efekt modowej buntowniczki. Etniczna […]

Festiwalowa moda SIX

Zbliża się czas letnich festiwali i chociaż najważniejsza podczas nich jest muzyka to moda „gra” równie głośno. Koncerty na świeżym powietrzu przenoszą nas często do szalonych i kolorowych lat 70tych i ówczesnej stylistyki. Nawiązania do stylu boho i hippie są jak najbardziej na miejscu. Zmiksowane z nowoczesnym miejskim, niedbałym lookiem dają efekt modowej buntowniczki. Etniczna

Let’s Folk!

Z prawdziwą przyjemnością prezentujemy Wam fotoreportaż z debiutanckiego pokazu mody Kasi Miciak oraz wernisażu fotografii. Wieczór pod hasłem Let’s Folk odbył się na początku kwietnia w warszawskim klubie The Eve. Patronat nad wydarzeniem objęli: Fotomody.pl oraz Music is life. Partnerami zostali: Ploter Studio oraz Multifoto.pl. Muzykę do pokazu przygotowali Deep City. Wieczór poprowadził Patryk Wieczorek.

Let’s Folk!

Z prawdziwą przyjemnością prezentujemy Wam fotoreportaż z debiutanckiego pokazu mody Kasi Miciak oraz wernisażu fotografii. Wieczór pod hasłem Let’s Folk odbył się na początku kwietnia w warszawskim klubie The Eve. Patronat nad wydarzeniem objęli: Fotomody.pl oraz Music is life. Partnerami zostali: Ploter Studio oraz Multifoto.pl. Muzykę do pokazu przygotowali Deep City. Wieczór poprowadził Patryk Wieczorek.

Goshico polskim hitem upominkowym?

Pamiątki przywożone ze świata przywołują fantastyczne wspomnienia odwiedzanych miejsc i napotkanych ludzi. Jednocześnie mogą być modnym i pożądanym gadżetem, który, dzięki swojej oryginalności, wyróżni nas z tłumu, podkreślając naszą osobowość. Polska marka GOSHICO, będąca prekursorem w tworzeniu unikalnych toreb, inspirowanych motywami folkowymi, od lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem odwiedzających nasz kraj turystów. Torebki tej marki

Goshico polskim hitem upominkowym?

Pamiątki przywożone ze świata przywołują fantastyczne wspomnienia odwiedzanych miejsc i napotkanych ludzi. Jednocześnie mogą być modnym i pożądanym gadżetem, który, dzięki swojej oryginalności, wyróżni nas z tłumu, podkreślając naszą osobowość. Polska marka GOSHICO, będąca prekursorem w tworzeniu unikalnych toreb, inspirowanych motywami folkowymi, od lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem odwiedzających nasz kraj turystów. Torebki tej marki

Bransoletki ZuluArt

Ręcznie wykonane, inspirowane afrykańskimi motywami bransoletki ZuluArt w hołdzie dla plemienia Zulu. Biżuteria ZuluArt to pełna pasji mozaika przepełniona oryginalnymi wzorami tamtejszych mieszkańców. Kolekcja powstała w hołdzie dla południowoafrykańskiego plemienia Zulu, które oprócz waleczności i determinacji cechuje się też niezwykłym zmysłem artystycznym. „W 2010 roku zamieszkałam w Republice Południowej Afryki, pokochałam tamtejszy świat, niezapomniane widoki,

Bransoletki ZuluArt

Ręcznie wykonane, inspirowane afrykańskimi motywami bransoletki ZuluArt w hołdzie dla plemienia Zulu. Biżuteria ZuluArt to pełna pasji mozaika przepełniona oryginalnymi wzorami tamtejszych mieszkańców. Kolekcja powstała w hołdzie dla południowoafrykańskiego plemienia Zulu, które oprócz waleczności i determinacji cechuje się też niezwykłym zmysłem artystycznym. „W 2010 roku zamieszkałam w Republice Południowej Afryki, pokochałam tamtejszy świat, niezapomniane widoki,

Modowe spotkania z folklorem

Marka Farbotka zaprosiła do współpracy fotografów, projektantów oraz specjalistów od wizerunku. Wspólnym celem stała się organizacja plenerowej sesji zdjęciowej. Akcja miała miejsce na urokliwych uliczkach Starego Miasta w Krakowie – trudno o lepszy grunt dla prezentacji nowej kolekcji torebek. Kraków nie został więc wybrany przypadkowo, gdyż od wieków przyciąga artystów i jest kulturalnym sercem Polski.

Modowe spotkania z folklorem

Marka Farbotka zaprosiła do współpracy fotografów, projektantów oraz specjalistów od wizerunku. Wspólnym celem stała się organizacja plenerowej sesji zdjęciowej. Akcja miała miejsce na urokliwych uliczkach Starego Miasta w Krakowie – trudno o lepszy grunt dla prezentacji nowej kolekcji torebek. Kraków nie został więc wybrany przypadkowo, gdyż od wieków przyciąga artystów i jest kulturalnym sercem Polski.

Folkbus – jedyny w Polsce autokar w łowickie wzory!

Specjalizująca się w ofercie etno design pochodząca z Łowicza firma Folkstar.pl zaprojektowała i stworzyła jedyny w Polsce Folkbus. Barwny etno designerski autokar, niemal cały we wzory stylizowane na łowickie wycinanki kwiatowe, zamówiła gmina Łowicz. Oryginalne ozdoby były umieszczane na Folkbusie w sierpniu. We wrześniu kolorowy autokar miał swoją oficjalną premierę. Graficy z Folkstar.pl wykorzystali do

Folkbus – jedyny w Polsce autokar w łowickie wzory!

Specjalizująca się w ofercie etno design pochodząca z Łowicza firma Folkstar.pl zaprojektowała i stworzyła jedyny w Polsce Folkbus. Barwny etno designerski autokar, niemal cały we wzory stylizowane na łowickie wycinanki kwiatowe, zamówiła gmina Łowicz. Oryginalne ozdoby były umieszczane na Folkbusie w sierpniu. We wrześniu kolorowy autokar miał swoją oficjalną premierę. Graficy z Folkstar.pl wykorzystali do

Scroll to Top
Scroll to Top