młodzieżowe

Apetyt na modę – jesienny lookbook HOUSE

Jesienne kolory, ciepłe dzianinowe warstwy, rockowe akcenty i szczypta sportowego luzu to główne trendy w jesiennej kolekcji HOUSE. Najnowszy lookbook marki zestawia ze sobą najbardziej charakterystyczne elementy w niekoniecznie oczywistych miejskich stylizacjach, które idealnie sprawdzą się podczas jesiennych chłodów. W nowej kolekcji HOUSE dominują kolory jesienne – musztarda, rudości, śliwkowe fiolety, bordo i różne odcienie […]

Apetyt na modę – jesienny lookbook HOUSE

Jesienne kolory, ciepłe dzianinowe warstwy, rockowe akcenty i szczypta sportowego luzu to główne trendy w jesiennej kolekcji HOUSE. Najnowszy lookbook marki zestawia ze sobą najbardziej charakterystyczne elementy w niekoniecznie oczywistych miejskich stylizacjach, które idealnie sprawdzą się podczas jesiennych chłodów. W nowej kolekcji HOUSE dominują kolory jesienne – musztarda, rudości, śliwkowe fiolety, bordo i różne odcienie

GAP stawia na Młode Ikony Mody

Światowa kampania jesiennej kolekcji „Icon Redefined” marki GAP odbiega nieco od… światowych standardów. Tym razem twarzami kampanii nie są celebryci czy top modelki ale młode gwiazdy muzyki i tańca. Dodajmy, gwiazdy chyba znane głównie za Oceanem. W reklamówkach marki pojawiają się muzycy Seth i Scott Avett z zespołu Avett Brothers, amerykański duet pop Karmin, zawodowa

GAP stawia na Młode Ikony Mody

Światowa kampania jesiennej kolekcji „Icon Redefined” marki GAP odbiega nieco od… światowych standardów. Tym razem twarzami kampanii nie są celebryci czy top modelki ale młode gwiazdy muzyki i tańca. Dodajmy, gwiazdy chyba znane głównie za Oceanem. W reklamówkach marki pojawiają się muzycy Seth i Scott Avett z zespołu Avett Brothers, amerykański duet pop Karmin, zawodowa

TALLY WEiJL będzie miała milion fanów!

W ciągu najbliższych dwóch tygodni międzynarodowa firma odzieżowa TALLY WEiJL osiągnie próg miliona fanów na portalu Facebook. Aby uczcić ten bezprecedensowy wynik TALLY WEiJL rozpoczyna konkurs, w którym wygraną jest wyjazd all-inclusive dla zwycięzcy oraz dwójki jego/jej przyjaciół do Paryża. Wynik ten firma osiągnęła w ciągu zaledwie czterech lat. Wirtualna podróż rozpoczęła się w 2008

TALLY WEiJL będzie miała milion fanów!

W ciągu najbliższych dwóch tygodni międzynarodowa firma odzieżowa TALLY WEiJL osiągnie próg miliona fanów na portalu Facebook. Aby uczcić ten bezprecedensowy wynik TALLY WEiJL rozpoczyna konkurs, w którym wygraną jest wyjazd all-inclusive dla zwycięzcy oraz dwójki jego/jej przyjaciół do Paryża. Wynik ten firma osiągnęła w ciągu zaledwie czterech lat. Wirtualna podróż rozpoczęła się w 2008

INSOMNIA o sobie, swojej kolekcji, stylu…

Marka by Insomnia powstała jesienią 2011 roku. Naszym celem było stworzenie kolekcji takiej odzieży, którą same chciałybyśmy nosić i która spodobałaby się kobietom, które od ponad siedmiu lat odwiedzają sklepy sieci „ InFashion”. Ponieważ obie na co dzień spędzamy czas w naszych sklepach, doradzając i dobierając stroje naszym klientkom, dokładnie poznałyśmy ich potrzeby i właśnie

INSOMNIA o sobie, swojej kolekcji, stylu…

Marka by Insomnia powstała jesienią 2011 roku. Naszym celem było stworzenie kolekcji takiej odzieży, którą same chciałybyśmy nosić i która spodobałaby się kobietom, które od ponad siedmiu lat odwiedzają sklepy sieci „ InFashion”. Ponieważ obie na co dzień spędzamy czas w naszych sklepach, doradzając i dobierając stroje naszym klientkom, dokładnie poznałyśmy ich potrzeby i właśnie

Spełnij swoją WANNA LIST z TALLY WEiJL!

Tej jesieni TALLY-Girl zamierza stworzyć swoją „WANNA LIST”! Zapomnij o nudzie, bo TALLY-Girl wie, że życie jest ciekawsze jeśli dodasz  szczyptę  zuchwałości.  Bądź projektantką własnej przyszłości i wybierz się w podróż w totally TALLY świat – funky od stóp do głów! W programie aż 9 modnych stylizacji, dla których warto docenić wszystkie uroki jesieni. Oto

Spełnij swoją WANNA LIST z TALLY WEiJL!

Tej jesieni TALLY-Girl zamierza stworzyć swoją „WANNA LIST”! Zapomnij o nudzie, bo TALLY-Girl wie, że życie jest ciekawsze jeśli dodasz  szczyptę  zuchwałości.  Bądź projektantką własnej przyszłości i wybierz się w podróż w totally TALLY świat – funky od stóp do głów! W programie aż 9 modnych stylizacji, dla których warto docenić wszystkie uroki jesieni. Oto

Wielkie problemy wielkich nastolatków

Otyłość, choroba cywilizacyjna zagrażająca ludzkości niemal na równi z głodem, to zjawisko, które kilkanaście lat temu zostało zauważone przez WHO także wśród dzieci i młodzieży. Jak ogromne utrudnienie życia może stanowić nadwaga, pokaże program „Wielka nastolatka”, który będzie emitowany w sobotę, 11 sierpnia i niedzielę, 12 sierpnia o 13.00 i 20.00 na kanale Zone Reality.

Wielkie problemy wielkich nastolatków

Otyłość, choroba cywilizacyjna zagrażająca ludzkości niemal na równi z głodem, to zjawisko, które kilkanaście lat temu zostało zauważone przez WHO także wśród dzieci i młodzieży. Jak ogromne utrudnienie życia może stanowić nadwaga, pokaże program „Wielka nastolatka”, który będzie emitowany w sobotę, 11 sierpnia i niedzielę, 12 sierpnia o 13.00 i 20.00 na kanale Zone Reality.

Scroll to Top
Scroll to Top