młodzieżowe

Justin Bieber twarzą Adidas NEO

Justin Bieber podpisał dwuletni kontrakt z marką NEO Adidasa. Idol nastolatek będzie reklamował kolekcje począwszy od wiosenno-zimowej 2013. W ramach linii Adidas Neo Label powstały złote, sportowe buty przeznaczone do noszenia na co dzień, które są „idealnym połączeniem stylu sportowego i mody codziennej, z uwzględnieniem najnowszych trendów i odrobiną zabawy” – zgodnie z tym, co […]

Justin Bieber twarzą Adidas NEO

Justin Bieber podpisał dwuletni kontrakt z marką NEO Adidasa. Idol nastolatek będzie reklamował kolekcje począwszy od wiosenno-zimowej 2013. W ramach linii Adidas Neo Label powstały złote, sportowe buty przeznaczone do noszenia na co dzień, które są „idealnym połączeniem stylu sportowego i mody codziennej, z uwzględnieniem najnowszych trendów i odrobiną zabawy” – zgodnie z tym, co

Gorąca zima z TALLY WEiJL!

W tym sezonie, TALLY- Girl odgrywa rolę uwodzicielki i demonstruje swój sex appeal z dawką dobrego humoru. Niczym bohaterka komiksu, codziennie przyjmuje inną rolę, zmienia się, a wraz z nią każdy zimowy dzień staje się nadzwyczajną przygodą! Kochająca zabawę i intrygi, doskonale zna kodeks superbohaterów, ale interpretuje go według własnych zasad. Aby udoskonalić swoje przebrania

Gorąca zima z TALLY WEiJL!

W tym sezonie, TALLY- Girl odgrywa rolę uwodzicielki i demonstruje swój sex appeal z dawką dobrego humoru. Niczym bohaterka komiksu, codziennie przyjmuje inną rolę, zmienia się, a wraz z nią każdy zimowy dzień staje się nadzwyczajną przygodą! Kochająca zabawę i intrygi, doskonale zna kodeks superbohaterów, ale interpretuje go według własnych zasad. Aby udoskonalić swoje przebrania

CROPP I FRUGO uczą graffiti

CROPP i FRUGO kontynuują rozpoczętą latem współpracę. Po wakacyjnej SUMMER MISSION, marki wpadły na kolejny szalony pomysł. Tym razem zapraszają na GRAFFITI ZONE czyli objazdowe warsztaty sztuki ulicznej, które ruszają w trasę już 12 października. Od 12 października przed dwa tygodnie w wybranych salonach CROPP w 8 miastach będzie można rozwinąć swój talent grafficiarski pod

CROPP I FRUGO uczą graffiti

CROPP i FRUGO kontynuują rozpoczętą latem współpracę. Po wakacyjnej SUMMER MISSION, marki wpadły na kolejny szalony pomysł. Tym razem zapraszają na GRAFFITI ZONE czyli objazdowe warsztaty sztuki ulicznej, które ruszają w trasę już 12 października. Od 12 października przed dwa tygodnie w wybranych salonach CROPP w 8 miastach będzie można rozwinąć swój talent grafficiarski pod

Kurtki i płaszcze Big Star

Nadszedł czas by przygotować się na deszczowe dni i coraz chłodniejsze wieczory. Marka Big Star  w sezonie jesień-zima 2012/13 proponuje wyjątkowo  szeroka gamę modnych i ciepłych płaszczy i kurtek. Kolekcja damska marki Big Star została zaprojektowana tak, aby dawać paniom możliwość dopasowania okrycia odpowiednio do okazji. Propozycją do pracy są dwurzędowe płaszczyki i marynarki z

Kurtki i płaszcze Big Star

Nadszedł czas by przygotować się na deszczowe dni i coraz chłodniejsze wieczory. Marka Big Star  w sezonie jesień-zima 2012/13 proponuje wyjątkowo  szeroka gamę modnych i ciepłych płaszczy i kurtek. Kolekcja damska marki Big Star została zaprojektowana tak, aby dawać paniom możliwość dopasowania okrycia odpowiednio do okazji. Propozycją do pracy są dwurzędowe płaszczyki i marynarki z

Modna Lady PUNK

Najnowsza kolekcja Monashe to inspiracja rockiem, stylem punk i modą lat 80. Nity, ćwieki czy dżety są obecne na ubraniach i dodatkach: dodają im drapieżności i pikanterii. Pozornie mało widoczne stanowią o charakterze całości. Srebrne nity zdobią ramiona oversizowych swetrów, pudełkowych, eleganckich kopertówek czy klasycznych toreb na ramię. Wbrew pozorom nie jest to trend tylko

Modna Lady PUNK

Najnowsza kolekcja Monashe to inspiracja rockiem, stylem punk i modą lat 80. Nity, ćwieki czy dżety są obecne na ubraniach i dodatkach: dodają im drapieżności i pikanterii. Pozornie mało widoczne stanowią o charakterze całości. Srebrne nity zdobią ramiona oversizowych swetrów, pudełkowych, eleganckich kopertówek czy klasycznych toreb na ramię. Wbrew pozorom nie jest to trend tylko

LUST FOR LIFE! – wideo

Rusza główna odsłona jesienno-zimowej kampanii HOUSE. Tym razem koncentruje się na historii dwójki ludzi, którzy zatracają się w szalonej zabawie w brytyjskiej stolicy, pokazując jednocześnie zupełnie nową, dojrzalszą twarz marki. Bohaterów najnowszej kampanii tym razem oglądamy w scenerii miejskiej. Sesja zdjęciowa odbyła się w Londynie a obrazy autorstwa uznanego na świecie polskiego fotografa, Rafała Milacha,

LUST FOR LIFE! – wideo

Rusza główna odsłona jesienno-zimowej kampanii HOUSE. Tym razem koncentruje się na historii dwójki ludzi, którzy zatracają się w szalonej zabawie w brytyjskiej stolicy, pokazując jednocześnie zupełnie nową, dojrzalszą twarz marki. Bohaterów najnowszej kampanii tym razem oglądamy w scenerii miejskiej. Sesja zdjęciowa odbyła się w Londynie a obrazy autorstwa uznanego na świecie polskiego fotografa, Rafała Milacha,

Scroll to Top
Scroll to Top